Beoordelingen Vuurtoren Haamstede

Vuurtoren Haamstede
24 beoordelingen
Beoordelingen Vuurtoren Haamstede
Vuurtoren 2, 4328 KG, Burgh-Haamstede

Wil je weten wat anderen vonden van Vuurtoren Haamstede in Burgh-Haamstede? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Vuurtoren Haamstede.
Vuurtoren Haamstede scoort een 7,5 uit 10, op basis van 24 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Vuurtoren Haamstede in Burgh-Haamstede? Op deze pagina lees je beoordelingen van Vuurtoren Haamstede. Je kunt 24 vakantiefoto's van Vuurtoren Haamstede bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Vuurtoren Haamstede in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

22 beoordelingen over Vuurtoren Haamstede

24 beoordelingen
7,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Juli 2013
"De mooiste vuurtoren van Nederland."vertalen
ronald-sacha
8,0

17-7-2013 Ik geef de vuurtoren een acht, omdat je er niet op mag. Anders was het een tien geweest.

met partner, Juli 2013
"Mooi van een afstandje"vertalen
Johanna
6,0

8-8-2013 Jammer dat deze vuurtoren op privéterrein staat. Je kunt er dus niet heel vlakbij komen.

met jonge kinderen, 2013
"Aanrader voor mooie vergezichten"vertalen
Roy
7,0

29-6-2013 Als kind al was ik gefascineerd door vuurtorens. Zo'n opvallend bouwwerk, statig de wind trotserend, de schepen behoedend voor onheil. Ik was dan ook blij verrast toen ik de kans kreeg om de vuurtoren Haamstede in Burgh-Haamstede te mogen beklimmen. Ik vond het uitzicht rondom prachtig. Echt een aanrader voor als je je weer even kind wilt voelen.

met oudere kinderen, Apr. 2013
"Vuurtoren Haamstede"vertalen
Stefanmarleen

8-2-2014 vuurtoren zoals in de boekjes

met partner, Mrt. 2013
"Prachtige vuurtoren"vertalen
Joke
8,0

26-5-2013 Ligt in een mooi gebied, helaas kun je er nit vlakbij komen, het is verboden gbied.

met een groep, Mrt. 2013
"Is helaas voor publiek gesloten"vertalen
R.Boer
6,0

28-3-2013 Het zou leuk zijn als je deze zou mogen beklimmen met een prachtig uitzicht over een groot natuurgebied.

met partner, Okt. 2012
"Jammer"vertalen
Hebels
2,0

12-10-2012 Wij wilden de vuurtoren gaan bezoeken, we zijn doorgereden tot de vuurtoren maar tot onze teleurstelling stond er een hek om met verboden toegang. Wij hadden het idee dat de vuurturen als woonhuis wordt gebruikt.

met partner, Juli 2012
"Leuk om te zien"vertalen
jeannette Hofman

5-8-2012 jammer dat je hem niet meer kan beklimmen

met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooi om te zien"vertalen
jesch
8,0

23-7-2012 niet te bezoeken, wel leuk om langs te rijden.

met partner, Juli 2012
"Vuurtoren"vertalen
international1951

11-7-2012 geweldig om van dichtbij te bekijken

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?