Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen

Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen
Recreatieterrein Welgelegen
9,4

6 reviews over Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen in het Nederlands

goed vakantie verblijf schoon en netjes

fam de Kreij, 11-7-2017

de contacten met de eigenaar waren goed.

Heel spontaan vriendelijk.

Je krijg goede informatie en goede uitleg over het vakantie verblijf .

Er was niets op aan te merken.

We zaten alleen in een caravan .maar dat was ook super geregeld en netjes.

Kom op mensen....... boeken maaaar .

Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed

F. L. Schot, 19-6-2017

Het huisje was prima, met alles er op eraan.

Electrisch verstelbare springbox en t.v. op de slaapkamer en kamer.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer ruimtelijk opgesteld, geweldig!!

Anke Lanham, 1-10-2016

Wanneer je de hulp van Willem en Linda nodig hebt dan zijn ze heel vriendelijk en bereidwillig. Het zijn chalets op ruime plekken zodat je 's avonds buiten kunt genieten op je eigen terras. Met mooi weer en een fiets kom je overall waar je maar heen wilt en bovendien is de vakantiepas met de bus heel handig om bijv. naar Middelburg te gaan. Wij kunnen het van harte aanbevelen en komen graag volgend jaar weer terug! Bedankt!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk rustig

Esther, 9-5-2016

We hadden een heel fijn verblijf in een oudere, maar mooi opgepimpte stacaravan. Heel schoon en netjes verzorgd. Rustige en natuurlijke omgeving. Mooie omsloten tuin, veel groen, weinig lawaai, mooie vogelgeluiden. Loopafstand naar het strand is prima te doen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Een betere plek is er niet!

C.M.Dieleman, 30-5-2015

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in het heerlijk rustige huisje. Het is een smaakvol ingericht met vloerverwarming onder de mooie plavuizen. In de geheel besloten tuin staan een stevige tuintafel, verstelbare tuinstoelen met kussens en een parasol. De gastvrouw, Linda, is zeer behulpzaam en komt direct als je aanbelt. Bij aankomst stonden er mooie, verse bloemen! De WiFi werkte perfect.
Gereisd anders in mei 2015

Vakantiewoning "De zilvermeeuw is uitstekend

Len Wijzenbroek, 13-8-2010

Op recreatiepark Welgelegen zijn 3 huizen te huur, 4 chalets en er is ook een camping in de boomgaard.

Het huis waar wij zaten was "De zilvermeeuw" en is uitstekend, alles is verbouwd en een nieuwe inrichtng, met een vaatwasser en een wasmachine. Je hebt een grote tuin met veel privacy. Al met al, een uitstekend adres.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Recreatieterrein Welgelegen scoort een 9.37 uit 10 op basis van 8 reviews.