Vakantiehuis Pop 15

Vakantiehuis Pop 15
Pop 15
8,3

6 reviews over Vakantiehuis Pop 15 in het Nederlands

Een heerlijk vakantiehuis op een prachtige plek!

A. Biesheuvel, 29-9-2009

Populierenlaan 15 is zeker een huis waar wij nog eens terug willen komen.

We hebben er een heerlijke, luxe vakantie gehad. Vooral de wasmachine is erg handig. Alleen de tuinmeubels waren voor ons gezin niet erg praktisch. Verder was het hele huis top! Open haard hebben we ook veel gebruikt; gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Monique Oudshoorn 5-6-2009 11-6-2009

Monique Oudshoorn, 12-6-2009

Heerlijke rustige ligging, in de tuin luisteren naar de vogels en het geruis van de bomen.

Veel luxe, vaatwasser/wasmachine/droger/magnetron dus van alle gemakken voorzien. 2e tv in de slaapkamer ook geweldig.

Gebruik gemaakt van de 2 fietsen en toen eindelijk het strand gevonden, waar we in de duinen een hert hebben gezien.

Een heerlijk sfeertje in het huisje en smaakvol ingericht.

Zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd met partner in juni 2009

Fantische plek in het groen

anoniem, 7-6-2009

Uitstekend verzorgd rustig gelegen huis met een zeer aangename besloten ruime tuin en terras op het zuiden. Alles is aanwezig, goed verzorgd en in prima staat. Een huis om vaak naar terug te gaan en van te genieten! Jammer dat de prijs tamelijk stevig is als je er maar met 2 - 4 mensen gebruik van wilt maken. Een klein minpuntje: de zon begint 's middags rond een uur of 17.00 achter de hoge bomen te verdwijnen waardoor het helaas in het voorjaar (zeker als het waait) wat fris kan worden om dan nog buiten op het terras te zitten. (Misschien kunnen de bomen wat ingekort worden?).
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

perfect!

huiskamp, 28-5-2009

Super huis,heerlijke omgeving,lekker rustig gelegen(de drukte kun je makkelijk opzoeken),kortom een prima plek om naartoe te gaan.Je moet wel van rust en een stukje lopen naar het strand houden ,maar dat vinden wij perfect. We zijn er vóór en na de verbouwing geweest,de 1e keer vonden we het al geweldig en het is alleen maar mooier geworden. Het weer speelde ook mee , veel zon,zelfs in maart. In het gebied achter het huis een roedel herten gezien,prachtig.Wij gaan zeer zeker vaker naar dit heerlijke plekje.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2008

fantastische ligging

nagtegaal, 27-5-2009

We waren met 4 volwassenen en 2 honden en we hebben genoten van de ligging de ruimte en het uitzicht. s'morgens vroeg een roedel herten in je achtertuin was toch wel een ervaring.
Gereisd met vrienden in februari 2009

Voor herhaling vatbaar

Arno Noorman, 26-5-2009

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Populierenlaan 15. Het huis is gemoderniseerd, knus ingericht een heeft een prachtige ligging met mooie grote tuin (voetballende zoons!) en geweldig uitzicht vanuit de tuin/achterzijde van het huis.

Mooie ouderslaapkamer, heerlijke badkamer.

Daar willen we zeker nog eens naar toe, wellicht in de zomerperiode. Het strand is helaas niet op loopafstand, daarvoor heb je de auto nog nodig.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Pop 15 in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Pop 15 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Pop 15 scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.