Vakantiepark Landal Resort Haamstede *****

Landal Resort Haamstede
8,5

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Resort Haamstede bij:

128 reviews over Vakantiepark Landal Resort Haamstede in het Nederlands

Nergens beter vertoeven dan hier

A. Van Riel, 21-6-2017
  • Onderkomen10

Zeer rustig park en het huisje wat TOP

Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken

Toen ik internet niet voor elkaar kreeg stond de onderhoudsdienst al bij de bungalow toen ik terug kwam van de melding bij de receptie

Gereisd met partner in juni 2017

Het is een geweldig schoon en mooi gelegen resort

Jm de vries, 24-3-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ik kan niet negatiefs vertellen alles was tot in de puntjes voor elkaar
Gereisd met partner in maart 2017

fantastisch

Carla, 22-3-2017
  • Onderkomen9

Mooie bungalows, schoon,luxe en ruim.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Heerlijk rustig park

Jan Lemmens, 24-2-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Rustig park op paar km van mooi strand, luxe bungalow oa met sauna en sunshower.
    Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig relaxed vakantiepark

Klaas, 16-9-2016
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Park niet geschikt voor jongeren, rust is gerandeerd en weinig te doen. Voor rustzoekers op een park met toch een aantrekkelijke omgeving een ideale bestemming. Accomodaties zijn van prima kwaliteit en service is goed!
    Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk verblijf

Petra K, 1-5-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen10

Tijdens het carnavalsweekend verbleven we in een 2 persoons de luxe huisje. Mooi ingericht. Fijne sauna en bad is eindelijk eens groot genoeg om echt in te liggen (normaal lukt dat niet want ik ben 1.80m ). Omgeving gezien per fiets die we gehuurd hadden op het park. Samenvattend kan ik zeggen dat er ook maar iets is tegengevallen. Heerlijk en voor herhaling vatbaar!
    Gereisd met partner in februari 2016

Prachtig en luxe 6-persoons huisje!

Henk Lagerwaard, 22-2-2016
    • Onderkomen9

Wanner je met 6 volwassenen in een betaalbaar huisje in Zeeland wilt verblijven is huisje 25 op het resort 'het je van het'! Met sauna, 2 ligbaden, 2 douches, uitgebreide keuken, ontzettend veel ruimte en toestemming om de hond mee te nemen ... wat wil je nog meer! De huisjes staan ver genoeg van elkaar af, je kijkt niet binnen bij de buren (en andersom) en op het park heerst rust. Goed uitgeruste winkel met dagelijks vers brood!
    Gereisd met vrienden in februari 2016

Goed te doen voor de rustzoeker.

Jan Bos, 19-1-2016
    • Activiteiten4
    • Onderkomen8

De tijd die we gingen is natuurlijk niet zo gunstig voor wat betreft het weer.Zo doende is er in deze periode geen goed beeld te geven voor als het zomer is.Het park is netjes onderhouden.De bungalows staan op de meeste plekken wat te dicht op elkaar.Interieur van de tweepersoonsbungalow is goed op een paar opmerkingen na.Dekbedden zaten vieze plekken in.Toiletruimte in de hal is 's winters ijskoud dus een radiator zou welkom zijn.De douche is door de plaatsing van de sunshower nog krapper geworden als hij al was.Buiten de doucheruimte een spekgladde vloer,pas dus op met natte voeten.In de zomer nergens horren voor de ramen.Geen broodtrommel en afvalbak.Voor de rest alles prima in orde en ook schoon.Voor kinderen is er,volgens ons,zeer weinig te beleven.
    Gereisd met partner in januari 2016

schone huisjes

Coby, 27-9-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Wij verbleven hier een midweek, prima park, schoon, rustig en mooie huisjes met alles erop en eraan
    Gereisd met partner in september 2015

super mooi huisje en mooi aan gelegd

a o, 11-8-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

wij hadden mooi de ruimte goed een mooi huisje

wasmachine was super fijn vooral als je met de kinderen naar het strand bent geweest

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Resort Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Resort Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Resort Haamstede scoort een 8.48 uit 10 op basis van 130 reviews.