8,7

Uitstekend

19 reviews over Vakantiehuis In de Boogerd Recreatie in het Nederlands

uitstekende groepsaccomodatie

Hans Zondervan, 5-12-2013

In het najaar hebben we gebruik gemaakt van deze camping voor ons bedrijfsweekend. De accomodatie was perfect en biedt ook vele mogelijkheden als het weer wat tegenzit. De camping ligt midden in de natuur maar op loop en fietsafstand van het dorp. In de directe omgeving is voldoende te doen en te zien en we hebben de huurfietsen veel gebruikt dus konden de auto's blijven staan.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prachtig groepsverblijf centraal in Zeeland

Vogelwerkgroep Losser, 22-11-2013

Voor de derde keer hebben we als vogelwerkgroep een lang weekend in november doorgebracht in een groepsverblijf van In de Boogerd in Burgh-Haamstede. Het verblijf is ruim en volledig ingericht voor een aangenaam verblijf voor onze groep (16-24 personen). De centrale ligging in Zeeland is voor ons ideaal. De Grevelingen, Oosterschelde en Westerschelde zijn allemaal snel en eenvoudig te bereiken. En met de bossen, duinen en het strand vlakbij zijn er mogelijkheden te over.

De ontvangst is uiterst plezierig en men is zeer behulpzaam indien er een extra wens is. Hoewel die er bijna niet zijn, want alles is gewoon goed voor elkaar.

Gereisd met vrienden in november 2013

Fraai gelegen vakantiehuis voor familie weekend

Joop van Leest, 19-11-2013

Vakantiehuis Zonneduin (In de Boogerd) gehuurd voor een familieweekend met 16 volwassenen en 1 peuter. In en rond het huis zijn veel mogelijkheden om je goed te vemaken: groot grasveld, mini-doelen, schommels, tafeltennistafel, tafelvoetbalspel, hockysticks. Tevens zeer ruime woonkamer met grote tafel en grote zithoek.

Veel kindattributen: 3 kinderledikantjes, 2 kinderstoelen en 1 box zodat je niet te veel mee hoeft te slepen.

Huis is rustig gelegen en goed onderhouden en van alle gemakken voorzien om een groep te huisvesten: 6-pits fornuis met grote oven, grote pannen, vaatwasser, 2 koelkasten, vrieskast en ook nog een eigen wasmachine.

uitstekend

dhondt frank, 11-11-2013

vakantiehuis zonneduin van de Boogerd recreatie in Burgh-Haamstede is een schitterende locatie om eens lekker te ontspannen.

Je verblijft er in een goed onderhouden huis met alle nodige voorzieningen.

De kinderen kunnen ravotten in de tuin terwijl de ouders rustig kunnen genieten op het terras.

Het enige minpuntje is dat ze best de ligging van het huisje zouden doorsturen bij de reservatie want tijdens de avond is het een beetje zoeken vanaf de receptie

Gereisd met vrienden in november 2013

Ruim familiehuis met schitterend grasveld.

Rien Tabak, 7-10-2013

Voor onze groep, bestaande uit 20 personen varierend in de leeftijd van 3 tot 62 jaar is dit een prachtige accomodatie. Zowel binnen als buiten zijn er diverse mogelijkheden en is er veel ruimte voor ontspanning. Ook in de omgeving zijn er uitstekende fiets- en wandelmogelijkheden in een prachtig natuurgebied.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Leuk weekendje gehad in huis zonneduin.

marian Danschutter, 22-9-2013

Wij vonden dit een prima vakantiehuis.

Veel plaats om de etenswaren koel te houden.

Alles wat wij nodig hadden was voorhanden.

De slaapplaatsen waren dik in orde.

We vonden wel dat het een gevaarlijke trap was ook al was er een hekje voorzien. Gelukkig waren er geen kinderen mee.

De douche ruimte beneden was heel handig maar is wel aan vernieuwing toe.

Voor de rest was het een zeer fijn, gezellig en rustig gelegen huis.

We hebben er echt van genoten.

Ook de samenwerking met de slager uit Renesse was zeer geslaagd.

Gereisd met vrienden in september 2013

prachtige plek met veel privacy

sandra vriend, 10-7-2013

Onvergetelijk weekend gehad. Elzenmeet is een eenvoudige accommodatie maar heeft alles in huis. Grote keuken, genoeg leefruimte.Gelukkig was het schitterend weer en hebben we met volle teugen mogen genieten van de tuin, bestaande uit een voetbalveld, schommels en een tafeltennis. Met een klein kwartiertje ben je met de auto bij het strand.

We waren met 12 volwassenen en 18 kinderen en een skippy en hebben allen ontzettend genoten.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Fantastische plek voor herhaling vatbaar

wilmie arts, 24-6-2013

Mooi ruim huis voldoende koelkasten grote slaapkamers Veel materiaal om mee te spelen direct in het bos of de duinen wel ver van het strand

Vriendelijke ontvangst goede tekst en uitleg wel zou het fijn zijn als je eerder in het huisje zou kunnen

Het huis was netjes schoongemaakt .Het is een kindvriendelijke accommodatie Traphekje box en niet teveel prullaria in het huisje

Gereisd met vrienden in juni 2013

Prima huis Zonneduin op mooi Schouwen-Duiveland

Joost van Leeuwen, 12-6-2013

Goed ingericht, compleet huis, ruime goed geoutilleerde keuken en bijkeuken. Groot sportveld, geen last van andere vakantiegangers.

Woonkamer wat aan de krappe kant met 16 volwassenen.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Dorp Burgh Haamstede op 1,5 km met veel restaurants en winkels.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Instituut Marie-Thérèse Luik (België)

ferdinand mertens, 25-4-2013

Deze accommodatie is uitserst geschikt voor een groep die van rust comfort en natuur wil genieten.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig.

De accommodatie werd onlangs met veel smaak gerenoveerd.

Een echte aanrader!

Gereisd familie in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis In de Boogerd Recreatie in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis In de Boogerd Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis In de Boogerd Recreatie scoort een 8.72 uit 10 op basis van 19 reviews.