Camping Groenewoud ****

Camping Groenewoud
Groenewoud
8,8

76 reviews over Camping Groenewoud in het Nederlands

Wifi niet goed, verder heel fijne camping.

Krijn, 2-5-2017

Wifi is veel te wisselend, soms goed, dan weer verschrikkelijk traag en soms helemaal afwezig.
Gereisd met partner in mei 2017

geweldig

aad hage, 22-2-2017

Groenewoud een echte familie camping ongeveer 10 minuten van het strand ook voor fijne wandelingen door zeepje duinen of over de camping .ook het sanitair ziet er dan ook prima uit met gezellige klant vriendelijke mensen .

ook het eetcafé is een aanrader. ook de jaarlijkse spook tocht is een heuse aanrader.

dus alles samengevat geweldig verblijf op camping groenewoud.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Fijne camping

van den Heuvel, 27-10-2016

Twee weken zomervakantie verlengd tm eind oktober.

Rustige camping, mooie grote plaatsen.

Camping vooral bezet door vaste, toeristische kampeerders. Laatste weekendjes in oktober erg rustig, en soms wat ongezellig met caravans die "ophaalklaar" stonden en daar maar bleven staan.....Verder alleen maar lof. Super schoon sanitair tot de laatste dag! Waar vind je dat?

Gereisd met partner in januari 2016

geweldige camping.

Fam. Pons, 12-10-2016

Het was voor ons de eerste keer van een volledig seizoen, heerlijk ,gezellige mensen , het team is erg behulpzaam, alles is spik & span. Erg genoten ook van het hoogseizoen. Team Groenewoud erg bedankt en tot volgend jaar!
        Gereisd met partner in oktober 2016

leuke plek

elisabeth, 30-8-2016

Zeer leuke camping,zeer leuk voor kinderen,zeer proper sanitair!wij komen zeker terug minpuntje,toegang zwembad via café is gevaarlijk voor kids,zeker als ze alleen ah spelen zijn op de speeltuin
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig, wilde nog een week blijven.

Hussaarts, 16-8-2016

We zijn pas terug van 3 weken kamperen op camping Groenewoud.Stonden op

park 3 plaats 3. We vonden alle buren vriendelijk en open voor ons als nieuwe gasten.We waren gevraagd en ingedeeld voor de spooknacht. Wat was dat leuk zeg.De camping is schoon,gemoedelijk,plaatsen zijn groot en bieden veel privacy.Ik vond het ook een camping met normen en waarden, dat mis ik soms elders. De meiden hebben leuke vrienden gemaakt. We komen graag terug.We hebben genoten van de camping, zwem-meer,zwembad en directe omgeving, volop wandel vertier.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Zeer gezellige camping!!

Steven, 15-8-2016

Ik kan mijzelf totaal niet vinden in de slechte reacties.

De camping is juist gezellig en je kan genoeg contact maken met de buren.

Worden ook verschillende leuke feesten en activiteiten gegeven waardoor je ook nog is mensen leert kennen.

Wij zijn met 1 jongen op vakantie geweest en die heeft het er heel erg naar zn zin gehad.

Eten is super, wc's prima schoon gemaakt.

Volgend jaar komen we zeker met het gezin terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige camping met fantastisch sanitair

Familie Pbm, 14-8-2016

Zeer schone rustige camping met prachtige ruime plaatsen. Vriendelijke ontvangst op de receptie en hier vind je ook veel informatie voor uitstapjes en voorzieningen in de omgeving. Het sanitairgebouw is fantastisch, wordt continue schoongemaakt en heeft voldoende voorzieningen. Winkel met ruim assortiment en normale prijzen op loopafstand van de camping. Prachtige zwembad met mediterraanse uitstraling. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de camping 's avonds en 's nachts wel erg minimaal verlicht is.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hele mooie nette camping

Nora, 2-8-2016

Prachtig onderhouden camping. Alles ziet er tip top uit. Heel mooi zwembad, wel wat fris, gras wordt regelmatig gemaaid, heggen keurig geknipt. Hele ruime plekken met voldoende privacy. Veel gebruik gemaakt van het zwemmeer. De opmerkingen over verouderde speeltuin herken ik niet, ziet er prima uit. Sanitair hartstikke schoon. Wordt ook goed in de gaten gehouden dat gasten het schoon houden. Inderdaad een camping met wat regeltjes, maar hierdoor is het een hele rustige en schone camping. Heel mooi natuurpad om de camping heen. Hele vriendelijke eigenaren. Er komen wel heel veel vaste gasten, waardoor het onze kinderen niet lukte met de grote vaste groep kinderen contact te leggen. Gelukkig waren er een ook paar nieuwe gasten op ons veldjes, waardoor er toch wat speelmaatjes waren. Gezellige en fijne vakantie gehad.
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima mooi verzorgde camping voor topvakantie!

de Jong, 13-6-2016

Mooie, zeer goed verzorgde camping waar je uitstekende vakantie kan vieren! Je voelt je na ontvangst bij receptie direct thuis met een ruime eigen staanplaats. Het mooie buitenzwembad is een prima alternatief voor de zee. Deze camping is een echte Zeeuwse aanrader.

Zeker minpunten: WIFI is dramatisch: zou eigenlijk geen WIFI mogen heten of gratis, een verouderde speeltuin: tijd voor een aantal nieuwe speeltoestellen en een erg bijzondere campingbaas!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016
        Ruth van Damme-Kampmeyer, Mede-eigenaar, 15-6-2016

Allereerst hartelijk dank voor het lof over de ruime plaatsen, het ontvangst bij de camping en het prachtige, open en verwarmd zwembad. Daar doen we het voor!

We willen nog even aangeven, dat wij ons WIFI-systeem afgelopen winter nog een keer ruim uitgebreid hebben, zo dat een uitstekend ontvangst overal op de camping te vinden is. Heeft u problemen met het inloggen? Kom dan naar de receptie, we lossen het probleem van inloggen op! De leuke speeltuin is mooie geïntegreerd in de fantastische natuur rond ons heen en er is ook een 45 m2 springkussen. Heeft u aan al de taalrijke speeltoestellen niet genoeg, dan kunt u ook naar onze recreatievijver gaan. Hier vind u een tokkelbaan, een vlot een surfplank in het water en een kleine glijbaan...

We zijn een echte familiebedrijf en iedereen werkt met grote passie. We zijn blij, als iedereen het echt naar de zin heeft.

We wensen al onze gasten een fijne, heerlijke vakantietijd toe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groenewoud in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groenewoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Groenewoud scoort een 8.82 uit 10 op basis van 76 reviews.