8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel Ter Duin**** bij :

198 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Bouwkundig doordacht met goede faciliteiten.

Schitterende locatie. Joke & Willem Sorel, 15-7-2017

Een mooi architectonische ontwerp. Gebouw is een eenheid met de omgeving. Ruime hal met de receptie, als een spin in het web, centraal. Je kunt altijd wel punten vinden maar waar je met de gasten over sprak was de dinerlocatie annex ontbijtlocatie. Of waren de lampen uitverkocht ............ in ieder geval voor meerdere gasten veel te donker en helaas zonder ramen om de beroemde Zeeuwse frisse lucht toe te laten.Vooral tijdens ontbijt leek het meer een puzzel tocht, waar staat wat! De omgeving van Burg-Haamstede w.o. de boswachterij en strand perfect, niets op aan te merken. Fijne dagen gehad.
Gereisd met partner in juli 2017

prima met een smetje

nona, 11-7-2017

prima verbljf, maar krijg toch een naar gevoel als ik 5,50 euro moet betalen voor een fles water met hervulbare dop. tja, de winst moet ergens vandaan komen denken we dan maar.
Gereisd met partner in juni 2017

best goed

R. K., 1-7-2017

1 Parkeren en dat allemaal trappen af voordat je bij de hoofdingang bent.

2 Achteraf blijkt ook nog dat je voor het parkeren moet betalen!

3 Honden toegestaan :(

4 Sombere ontbijtruimte.

Maar wel een luxe hotel. Leuke binnenplaats.

Gereisd met partner in april 2017

zeker doen

yvan, 25-6-2017

aantal keer geweest, met de nieuwe chef in de keuken staat er een mooie a la cart kaart en het dag menu mag er ook zijn.schitterende omgeving met natuurgebied zeepe duine op 3 min loopafstand en dan heb ik heb ik het nog niet eens over het strand gehad,

ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd.

en als bonus tussen 17.00 en 18.00 gratis salades, brie parmaham ect. en bij mooi weer ook een keer spiesjes van de green egg gehad. waar zie je dat nog?

mn zoontje lekker zwemmen in het zwembad, en wij om het grote binnenterras.

minpuntjes tuurlijk, je kan overal wel over zeuren. maar wij hebben een top weekend gehad!!

Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch!

Ruud Baas, 12-6-2017

Gastvrijheid en de ruimte
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel goed!

Nellie, 28-5-2017

Ontvangst receptie gastvrij.Kamer groot met goede bedden voldoende kastruimte twee heerlijke zit stoelen mooie flatscreen. prachtige ruime badkamer en een balkon.Alles bijzonder goed schoon! Zwembad en fitness ook fijn. Ontbijt meer dan voldoende keus en goede gastvrouwen. Minpuntje restaurant heeft geen ramen .
Gereisd met partner in mei 2017

Volgend jaar weer!

Annie, 14-4-2017

Mooie verzorgde ruime kamers met flatscreen tv en inloopdouche. Het ontbijt was meer dan uitstekend bereid en ontzettende uitgebreide keuzemogelijkheden. 's Middags om 17.00 uur is de tijd voor een lekker drankje waar je dan heerlijke tapaz hapjes bijkrijgt. Het zwembad is groot en heel mooi om te zien er zijn enkele ligstoelen. Het dorp is op loopafstand en de zee ook.

Fijn hotel!

A.K van Kuijk, 29-3-2017

Het is echt een heerlijk hotel, fijne, schone en ruime kamers (wij hadden er eentje met een lekker balkon) , vriendelijk personeel bij de receptie op een mooie locatie.

In de lobby kun je heerlijk zitten en lekker lunchen of gewoon een boekje lezen.

Wij waren jammer genoeg steeds niet op tijd voor de tapa's om 17.00 uur, maar het feit dat dit aangeboden wordt vind ik al erg bijzonder.

We waren met vier dames en we hadden twee kamers naast elkaar, een personeelslid die toevallig langs liep had dat in de gaten en informeerde gelijk of wij het leuk vonden als de aanwezige tussendeur tussen de twee kamers in geopend zou worden. Dat was helemaal mooi!

Verder zijn er helaas personen geweest die ons kamernummer hadden opgegeven bij het nuttigen van de lunch, dit werd door de receptie ook zonder problemen gelijk opgelost en herberekent.

Kortom wij hadden niet alleen wat het weer betreft een perfect weekend maar het fijne verblijf in het hotel heeft hier zeker aan bijgedragen.

Wij verbazen ons dan ook over de slechte berichten die wij hier lezen.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het dat er honden worden toegelaten in het hotel, ik persoonlijk ben hier geen voorstander van .

Gereisd met vrienden in maart 2017

Het is geen 4 sterren waardig.

Geen aanrader voor 4 sterren., 15-3-2017

De kamer, bedden en badkamer zijn goed. Zwembad, welness zijn oke maar veel lawaai. Restaurant heeft geen goede verlichting, geen ramen en is gewoon verschrikkelijk om in te zitten. Advies is om buiten het restaurant een tafeltje te bemachtigen voor het ontbijt. Diner niet doen. Receptie geeft geen informatie uit zichzelf. Bv badjassen en handdoeken blijkt dus achteraf bij de receptie te verkrijgen? De receptie blijken ook hun talen niet te kennen. Het is allemaal heel onprofessioneel. We hadden de kamer tot 11.00 uur maar was om 10.00 uur al afgesloten. Dan wordt er gezegd dat dit al heel lang een foutje in het systeem is? Er zijn veel dingen voor verbetering vatbaar. Het hotel is mooi maar ze moeten nog heel wat leren.
Gereisd met partner in maart 2017

Hotel nabij strand, maar minder luxe dan verwacht!

Peter Rutjes, 5-3-2017

Dit hotel is mooi aangelegd, eigentijdse entree met leuke zithoekjes. Wij hadden via touroperator de luxe kamer geboekt. Deze was groot en mooi gemeubileerd, echter de beloofde WiFi werkte amper ( kamer te ver weg van het centale gedeelte van het hotel, verder erg sober, geen minibar met koelkast, geen ligbad, koude badkamer vloer, geen lekkere badschuimpjes en een kalk aangekoekte WC. Verder een welness verwacht maar dit was gewoon een zwembad met een geklede sauna en stoombad. Hiervoor elders een sauna gezocht. Ontbijt was verder prima en uitgebreid!
Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Ter Duin scoort een 8.31 uit 10 op basis van 198 reviews.