Hotel Grand Hotel Ter Duin ****

Zoover award

209 reviews over Hotel Grand Hotel Ter Duin in het Nederlands

Dik in orde !

Jos Francken, 10-9-2017

Voor ons was het de tweede maal. Heel vriendelijk en correct personeel. Heel mooi en ruim hotel. Voor 35 euro kun je een heerlijke 3gangen menu eten. Ook aan te raden. Wij gaan zeker nog terug in de winterperiode.
Gereisd met partner in september 2017

Super super super

Lise, 7-9-2017

Heel mooi en comfortabel hotel. Ontvangst was super en zelfs voor ons hondje! Dikke vette pluim voor het personeel. Zo ontzettend vriendelijk en bekwaam. De drankjes waren perfect. Van de Irish koffie tot aan cocktails, heerlijk! Het eten in het restaurant is lekker en de gratis hapjes zijn ook leuk!

Ik snap het commentaar van sommige mensen niet. We hebben een fantastische tijd gehad en zelden zo vriendelijk personeel mee gemaakt!

Gereisd met partner in september 2017

Schitterend

Emma, 3-9-2017

Prachtig, groot hotel, rustig gelegen en heel comfortabel.

Ondanks het feit dat er 300 gasten waren, was het overal rustig en aangenaam. In het restaurant kon je gezellig keuvelen en werd het lawaai heel goed gedempt. De kamers zijn super, evenals de fitness, de sauna en het zwembad met lekker warm water. Het personeel verdient een dikke pluim, zowel aan de balie als in het restaurant of aan de bar.

Wij gingen met een groep van tien en dit is het eerste hotel, in jaren, dat er geen probleem van maakte om apart per kamer een rekening te maken. Heel gemakkelijk en correct. Iets minder was de afstand tot de zee,2,5 km. Een beetje te ver omdat we een vriend in een rolstoel mee hadden. We bezochten "Neeltje Jans", op 15 min rijden van het hotel...ook de moeite!

Hier komen we graag terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel Ter Duin bij:

Heel goed verblijf en lekker eten en vriendelijk

Luxe weekendje weg ., 25-8-2017

Wij vonden alles zeer goed , de dranken zijn wel prijzig .
Gereisd met partner in mei 2017

Goed, maar op onderdelen voor verbetering vatbaar

Tom Rotmeijer, 25-8-2017

Mooi uitgangspunt voor fietstochten
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk hotel!

Karlijn Verhulsdonck, 25-8-2017

Grand Hotel Ter Duin is een fantastisch hotel waar gastvrijheid een grote prioriteit is. Medewerkers van zowel bar, receptie als house keeping zullen er alles aan doen om te helpen bij problemen en het verblijf naar wens te maken.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtig hotel met sauna, matig diner

Jannet, 24-8-2017

Prachtig gelegen hotel met leuke binnenplaats, ruime kamers, zwembad en sauna in hotel.

Jammer dat een deel van de sauna's het niet deed, de gewone sauna véél te heet stond afgesteld en dat de kok weinig kaas heeft gegeten van de vegetarische keuken...

Gereisd met partner in augustus 2017

Tegenvaller

Mw.van Son, 12-8-2017

Mooi hotel wat uitstraling betreft. Jammer is de donkere eetzaal! De kamers zien er mooi uit! Wat opviel was dat het eigenlijk in detail niet schoon was. De ramen, glas in de deuren, de buitentafels, die waren vies! Overal vingers! Ook het terras was niet schoon. Dat mag je wel verwachten voor een 4 sterren hotel!

We waren met vier personen, en we waren het erover eens met elkaar dat er geen " ziel" zat in het hotel! Geen sfeer!

We vroegen ons af of de honden op iedere kamer mogen? We zagen veel honden in het hotel.

Overal vloerbedekking die erg vies was. Niet hygiënisch!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

mooi rustg hotel top voor een fietsvakantie

clara, 7-8-2017

rustige ligging op 10 min. met de fiets van het strand

ideaal gelegen om te fietsen

ontbijt lekker

vriendelijk personeel

luxe kamer groot en nette kamer

mooie badkamer helaas geen haakjes aanwezig ook niet in de kamer zou wel heel praktisch zijn!

voor **** hotel ontbrak een koelkast!

spijtig overal tapijt oogt niet fris vernieuwen met tegels

het restaurant veel te donker niet gezellig zeker voor het ontbijt

betaald parkeren = klantonvriendelijk

wij hebben toch een fijne fietsvakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

gerrit, 29-7-2017

Valse beloftes voor korting, dubbele boeking van een kamer en toch toegang krijgen van die kamer waar op dat moment zelfs mensen aanwezig waren (!), echt een vuile kamer met stofnesten overal en met zelfs etensresten op de vloer én een vuile toilet, lampen kapot, etc, hebben absoluut geen gevoel gehad van luxe terwijl we € 300 betaalde voor 1 nacht!!! Echt walgelijk!

Het hapje van 17 uur is een goedkoop en slecht een gepresenteerd hapje geworden.

Sauna maar half werkend. Zwembad was in orde.

Al met al, een zéér slecht ervaring waar we niet meer zullen terug komen, ondanks de vele voorgaande jaren met goede ervaringe die in orde waren...het is voor ons vergane glorie...

We zullen dat ook doorgeven aan mensen die wij wij kennen.

Overduidelijk een zaak van alleen geld incasseren en geen kwaliteit geven!

Zéér spijtig en hoop dat andere mensen ook de waarheid durven te geven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Hotel Ter Duin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Ter Duin in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Ter Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Ter Duin scoort een 8.25 uit 10 op basis van 209 reviews.