Camping Ginsterveld *****

Camping Ginsterveld
Ginsterveld
8,4

125 reviews over Camping Ginsterveld in het Nederlands

Kindvriendelijk, schoon sanitair, mooie omgeving

Ju, 21-8-2017

De camping is voor jong- en oud geschikt. Wij waren met 2 kleine kinderen kamperen en die vonden het super leuk. Kampeerplaatsen zijn ruim voldoende. Sanitair is erg schoon, kindersanitair spreekt de kleine kinderen erg aan. Omgeving rustig, redelijk dicht bij het strand en de zee, wat op de fiets prima te doen is. Echt een aanrader voor (jonge) kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping in mooie omgeving

No, 19-8-2017

Net sanitair, mooie omgeving. Ruime plaatsen. Zwembad is klein en het strand is niet op loopafstand.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke kindvriendelijke camping

Mark, 8-8-2017

Schoon sanitair en douche
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Voor herhaling vatbaar!

Di, 5-8-2017

2 super leuke weken op deze camping, het animatie team was heel erg leuk, de Kids van 10 jaar heb zich prima vermaakt! Ook activiteiten voor 10+... Sanitair zeer schoon, alleen moeten de mensen het zelf het ook schoon zien te houden.

Het strand ligt op ruim 2 km loop afstand, je bent er niet zo 1,2,3 maar dit weet je voordat je deze camping boekt...

Voor ons, maar zeker voor de kinderen voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een echte aanrader

Saar, 26-7-2017

Super camping!

Als toppunt de staat van de sanitaire gebouwen! Altijd was men er aan het kuisen, werkelijk dag en nacht!

Zeer kindvriendelijk met een te gek animatieteam.

Leuk zwembad, nooit echt te druk. Wel jammer dat er weinig individuele kleedhokjes zijn maar toegegeven; ik heb maar 1x even moeten wachten.

Winkel is goedkoop naar campingnormen, evenals de snackbar.

Het enige nadeel zijn de "gezellige" buren van de jeugdcamping ernaast. Jammer want anders was deze camping echt een 10 waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super kamping!!

Tom genty, 16-7-2017

Wij stonden hier in het voorseizoen . Voor mij persoonlijk de beste kamping van het eiland ! De animatie voor de kinderen is proffesioneel door een buitendienst verzorgt ! Het zwembad is leuk voor kleine kinderen het is niet groot maar wel leuk . De WiFi is gratis en heel goed ! Wat ik op de comfort plaats (plekken met x ) wel miste was een kraan op de plek . Sommige hadden dit wel meer vooraan op de camping . Het restaurant is zeer goed eten van zeer goede kwaliteit ! Idem met de snack en pizza.

Ze vernieuwen veel en er staan overal leuke speeltuintjes ., het wc borstel probleem zoals hieronder ergens geschreven hebben ze dit seizoen ook aangepakt . Het sanitair is het schoonste van alle campings die wij al deden .

Top camping !!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Prachtig gelegen, keurig verzorgde camping

Rob en Ingrid, 28-6-2017

Wij verbleven met zn tweeën in een prachtig 6 persoons nieuw chalet, waar het aan niks ontbrak. mooie ligging, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. We konden maar 1 minpuntje vinden en dat is een hard matras. Bij navraag bleek dat er in de 4 persoons chalets boxspring bedden zitten, door andere ruimte indeling. Ach het heeft ons verder niet gestoord,. Het is een camping om zeker terug te komen.
Gereisd met partner in juni 2017

mooie schone camping

paula, 17-6-2017

Prachtige camping. Heel veel te doen voor kinderen. Wij hadden een luxe standplaats met eigen wc en douche. plekken zijn ruim en mooi vlak. zeer vriendelijk personeel. supermarkt op loopafstand. Jongerencamping naast de camping hoor je wel, maar s'nachts was het stil.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima camping,niets op aan te merken.

Jan, 16-9-2016

Service was geweldig evenals plaats en super goed sanitair.Grote camping ,fiets is aanbevelingswaardig.Gratis Zeelandpas voor vervoer over het eiland en korting bij uitstapjes ,winkels en musea.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige camping

Dick Monster, 13-8-2016

De camping is mooi en erg netjes. Alles wordt goed onderhouden en frequent schoongemaakt. Er wordt voor de kinderen veel georganiseerd en er zijn diverse speeltoestellen verspreid over de camping. Wij hebben hier een stacaravan en als we ooit een andere nemen dan is dat zeker weer op deze camping.
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ginsterveld in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ginsterveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ginsterveld scoort een 8.35 uit 10 op basis van 129 reviews.