Camping Gezinscamping De Duinhoeve ***

7,8

75 reviews over Camping Gezinscamping De Duinhoeve in het Nederlands

Topcamping

Fam. v. d. M, 15-9-2017

Heel fijne camping. Genoeg te doen voor de kinderen (spetterparadijs is top), fijne schone nieuwe toiletgebouwen, behulpzaam personeel. Volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping

Frans Koster, 31-7-2017

Dit jaar na 8 jaar uitgeweken naar een andere camping in Zeeland maar bevalt niet gaan volgend jaar zeker weer terug naar de Duinhoeve!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Bijna je vingers wijt bij de wc

Van Zeist, 14-7-2017

Bij de groen velden was onze zoon bijna zijn vingers kwijt door een dicht waaiende deur . Niemand die er aan heeft gedacht een haak of iets eraan te zetten . Die deur is sowieso een leuke want als het hard waait krijgen kinderen de deur niet open . Als je geluk hebt is dat op de terugweg anders wordt het broek plassen . Toen ik er op ons veldje over hadd zeiden vaste bezoekers dat ze het al vaker hadden doorgegeven maar dat er niets aan gefaaan wordt . Waarschijnlijk moet er eerst een ongeluk gebeuren
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Marion, 7-1-2017

Gezellige gezinscamping.

Veel te doen voor kinderen speeltuin animatie

Restaurant is goed, friettent is goed, ijs is heerlijk

Gereisd met partner in juli 2016

Staan al byna 30 jaar hier op deze camping.

fam van veen, 21-11-2016

Een hele nette en Geweldige camping.Personeel zeer aardig,ook op de receptie hele aardige dames,voor ons geen andere camping meer.zeer mooie omgeving,en we doen alles met de fiets.ook een goede supermarkt horende by de camping.
Gereisd met partner in juli 2016

nooit weer na 8 jaar te veel veranderingen

henk, 5-10-2016

na 22.00 uur zonder stroom dan zonder tot de volgende morgen 09.10 uur

er mag geen houtkachel gestookt worden op de eigen plaats.

wil men het veld op met de auto dan moet je dat melden bij de receptie

gaat redelijk lijken op een kamp i.p.v. camping om gezellig een vakantie te vieren.. er komen jaarlijks regels bij zonder deze in de nieuwsbrief die te vermelden. de nieuwsbrief verschijnt 2 x per jaar en dat op zo een grote camping koopt u een sta wagen houd er dan rekening mee dat u alleen de wagen koopt de rest zoals een schuurtje er bij zetten word bepaald door mevr boot zij is eigenaar van campingcentrum schouwen duiveland en eigenaar van camping van de duinhoeve,dus zij bepaalt wat er op de camping geplaatst wordt,er rest mij nog te vermelden dat het management met name bert nog wel eens een cursus mag volgen hoe ga ik met mensen om en zelf mens te blijven daar dat er nog wel vaak aan ontbreekt.

Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldige vakantie gehad

Jolanda, 4-9-2016

Wij zijn dit jaar voor het eerst op deze camping geweest en het is ons heel goed bevallen. Prima sanitair wat echt genoeg schoon gemaakt wordt.

Veldjes waren ruim en netjes (rood) elken dag eendjes bij de tent. Vriendelijke receptie. Animatie was erg enthousiast. Alleen de vakantiewerkers in de friettent hadden er duidelijk geen zin in. Verder een topvakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch.

Fam TG, 3-9-2016

Fijne camping. Goed,schoon modern sanitair,ruime plaatsen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heel goede camping

Dirk, 30-8-2016

Goede camping met ruime plaatsen en hondvriendelijk . Afstand tot de zee is een aardige wandeling met een kleine hond. Sanitair is zoeken. Gemengd en geen pictogrammen op de deuren.

Broodjeszaak om 17u al dicht ?

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie!

Vera, 31-7-2016

Wij hebben zojuist twee heerlijke weken bij De Duinhoeve erop zitten. Animatie voor de kinderen, schoon en nieuw sanitair, dicht bij het strand en een fijn restaurant om wat te eten. De kinderen vonden het fantastisch, en als de kids happy zijn dan zijn de ouders dat ook! Wij komen zeker nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gezinscamping De Duinhoeve in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gezinscamping De Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gezinscamping De Duinhoeve scoort een 7.78 uit 10 op basis van 78 reviews.