Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
263 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,8 uit 10, op basis van 263 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 91 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

258 beoordelingen over Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

263 beoordelingen
8,3
7,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met vrienden, 2014
"Ik wil weer!!"vertalen
J.Been
8,0

17-11-2014 Maar dan met de zon erbij.
Toch, ondanks regen en mist, voelde we ons thuis.
Warm onthaal.
Echt heerlijk gegeten.
Lees tafel met nieuwe kranten.
Vrolijk, vriendelijk personeel.
Ja...kom graag terug.

"Twitter beoordelingen"
21-08-2013 @Nel72Nel Heerlijk weekend gehad in @fletcherDuinhotel Burgh Haamstede,in de watten gelegd door het personeel en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/Nel72Nel/status/370251696423055360
Met partner, Nov. 2014
"Geen 4 sterren waard!"vertalen
Remar
6,0

09-11-2014 Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het is sterk verouderd en gedateerd. Een grondige opknapbeurt is zeker nodig. Het hotel ligt prachtig met uitzicht over het zweefvliegveld. Het restaurant ziet er netjes uit. Het ontbijt was prima, maar het bij het arrangement behorende diner was niet geweldig. Het personeel was klantvriendelijk en behulpzaam.

Met een groep, Okt. 2014
"Teleurstelling alom"vertalen
GW
2,0
2,0
4,0

30-10-2014 Na een prima verblijf een paar jaar geleden opnieuw terug met grotere groep. De reeds in juni geboekte kamers met duinzicht bleken bij aankomst eind oktober gewoon vergeven. Het eten was op beide avonden koud en onvoldoende. Bovendien bleek de "beschikbare" lounge verhuurd aan een verjaarspartijtje waardoor wij met ons gezelschap waren aangewezen op de ongezellige eetzaal. De service van het personeel was vriendelijk maar getuigde niet van enig begrip van goed gastheerschap.

Met partner, Okt. 2014
"Mooie ligging, hotelkamer was aan renovatie toe."vertalen
Henk
7,0

24-10-2014 Wij hadden een luxe comfort kamer geboekt ( 20 euro meerprijs). Meubilair is verouderd en dringend aan vervanging toe.Wel uitstekende bedden!
Kamer was wel erg ruim maar bv wel maar een klein televisietje, geen mengkranen bij de douche en het ligbad.
Ontbijt was lekker en voldoende maar zonder franje. Avondeten (driegangen menu) was goed en smakelijk.
Heel mooie en rustige ligging en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Volgens onze mening al met al niet 4 sterren waardig.

Met partner, Okt. 2014
"Ook voor meer dan 1 overnachting"vertalen
Jan
10,0

15-10-2014 Duinhotel Haamstede ligt aan de rand van de duin. We sliepen met uitzicht op de binnenplaats, dat is iets minder. De kamers aan de andere zijde hebben uitzicht op de duinen. Afstand naar zee is meer dan loopafstand, als snel een km of 5. De receptieruimte is wat klein.
Er was een enquête over wat je van het verblijf vond. Helaas alleen in de engelse taal. Vindt ik een misser.

Sept. 2014
"Met onze hele familie"vertalen
Matty
9,0

06-10-2014 Wij hebben van onze kinderen een overnachting gekregen voor ons 50 jarig huwelijk.
Met onze zoons schoondochters en kleinzoons genoten van een paar heerlijke dagen.
Alles was prima in orde en iedereen vond het geweldig.We komen gauw nog een keer langs.
Ab en je team bedankt.
Matty en Aad Gordijn Geleijnse

Met partner, Sept. 2014
"Fantastische plek om te logeren"vertalen
M.Henderickx
9,0

17-09-2014 omdat het hotel in een heel rustige omgeving ligt en op loop afstand van de zee

Met partner, 2014
"Fijne, relaxte plek."vertalen
D.M.Afman-Koebrugge
8,0

13-09-2014 Een aanrader om even tot rust te komen.

Met partner, Sept. 2014
"Gewoon goed."vertalen
Hannes
7,0

12-09-2014 We zijn twee nachten hier geweest , het was gewoon goed.
De kamer was netjes, personeel vriendelijk, goed eten.
Prachtige ligging, vooral het uitgestrekte uitzicht op het vliegveld.
We hebben heerlijk gewandeld en gefietst.

Alleenreizend, Sept. 2014
"Prima!"vertalen
Patricia
8,0

12-09-2014 het is er schoon en verzorgd.erg vriendelijk.niks mis mee.erg fijn de lift met koffers.
grote ruime kamer en perfect bed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?