8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** bij :

777 reviews over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in het Nederlands

Mooie kamer met terras en uitzicht op de duinen.

T. Vogels, 12-8-2017

Heerlijk ontbijt, ruime kamer, goede bedden en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in april 2017

zalig

An, 30-7-2017

Het is een mooie accomodatie in een heel mooie omgeving. We hebben van daaruit enkele musea bezocht. Ik kan geen negatieve commentaren geven.
Gereisd met partner in januari 2017

geweldig

Matty en Aad, 29-7-2017

Je moet wel van wandelingen houden door het zand en over het strand en duinen beklimmen
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf en zeker voor herhaling vatbaar.

Timmertjes, 6-7-2017

Ruime kamers, rustige omgeving, lekker wandelen en zweefvliegen. Heerlijk fietsen in de omgeving, deze zijn te huur bij het hotel. Ook geschikt voor

mindervaliden.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer een diner in dit hotel

Elly en Jan, 28-4-2017

Vrolijk Paasarrangement...

Diner is smakeloos en matig van kwaliteit. Niet creatief maar slordig op de borden. 1 ster niveau in een 4 sterren hotel.

Tijdens de paasdagen gaat het management van dit hotel kelderrestanten opruimen. Maakt dit kenbaar op een groot schoolbord. Een bord met een heerlijk Paas menu is niet te vinden. We hebben elders tijdens de paasdagen. heerlijk gegeten Het ontbijt is wel goed.

Gereisd met partner in april 2017

Eten zeer slecht

Laura, 7-4-2017

Zeer vriendelijke dames achter de receptie.

Kamers zijn gedateerd maar erg ruim en ook schoon, uitzicht was echt prachtig!

Het eten is absoluut slecht voor een 4 sterren Fletcher hotel, dit leek echt nergens op. Ontbijt was goed echter het personeel stond aan de bar hun gal te spuwen over andere werknemers en hadden geen aandacht voor de gasten, zelfs een goedemorgen kon er niet af...

Gereisd familie in maart 2017

Een keer was genoeg

peter, 2-4-2017

hotel en kamers zeer gedateerd. Een jeugdherberg ziet er nog beter uit.

personeel zeer vriendelijk en ze werken hunzelf uit de naad, maar slecht management kunnen zij niet compenseren. Het management zou een opfriscursus goed management niet misstaan.

Gereisd met partner in maart 2017

Oudbollig interieur was het enige negatieve

Wdl, 25-3-2017

De heerlijk rustige ligging was voor ons top!

Bij het inchecken maakten we kennis met een heel sympathieke man, bij het uitchecken werd afgerekend door een even sympathieke dame.

Het oudbollig interieur kon ons niet bekoren, maar de bedden lagen heerlijk! Ook genoten van een bad op de kamer, alleen jammer dat er slechts 2 handdoeken voorzien waren.

''s morgens mee aangeschoven voor het ontbijtbuffet en heerlijk genoten van de ruime keuze en gezellige eetruimte met zon op ons gezicht.

Gereisd met partner in maart 2017

Goed bereikbaar en voldoende pk plaatsen.

R. Brilstra, 16-3-2017

Rustig hotel en goede keuken. Vriendelijk personeel.

Mooi en rustig

Eric van Hooy, 3-3-2017

We zijn goed tot rust gekomen in de drie dagen die we in het Duin Hotel mochten verblijven.

Daarbij heerlijk ontbeten en gedineerd!

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 8.36 uit 10 op basis van 787 reviews.