Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
255 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,7 uit 10, op basis van 255 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 91 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

250 beoordelingen over Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

255 beoordelingen
8,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met een groep, Okt. 2014
"Teleurstelling alom"vertalen
GW
4,0

30-10-2014 Na een prima verblijf een paar jaar geleden opnieuw terug met grotere groep. De reeds in juni geboekte kamers met duinzicht bleken bij aankomst eind oktober gewoon vergeven. Het eten was op beide avonden koud en onvoldoende. Bovendien bleek de "beschikbare" lounge verhuurd aan een verjaarspartijtje waardoor wij met ons gezelschap waren aangewezen op de ongezellige eetzaal. De service van het personeel was vriendelijk maar getuigde niet van enig begrip van goed gastheerschap.

"Twitter beoordelingen"
21-08-2013 @Nel72Nel Heerlijk weekend gehad in @fletcherDuinhotel Burgh Haamstede,in de watten gelegd door het personeel en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/Nel72Nel/status/370251696423055360
Met partner, Okt. 2014
"Mooie ligging, hotelkamer was aan renovatie toe."vertalen
Henk
7,0

24-10-2014 Wij hadden een luxe comfort kamer geboekt ( 20 euro meerprijs). Meubilair is verouderd en dringend aan vervanging toe.Wel uitstekende bedden!
Kamer was wel erg ruim maar bv wel maar een klein televisietje, geen mengkranen bij de douche en het ligbad.
Ontbijt was lekker en voldoende maar zonder franje. Avondeten (driegangen menu) was goed en smakelijk.
Heel mooie en rustige ligging en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Volgens onze mening al met al niet 4 sterren waardig.

Met partner, Okt. 2014
"Ook voor meer dan 1 overnachting"vertalen
Jan
10,0

15-10-2014 Duinhotel Haamstede ligt aan de rand van de duin. We sliepen met uitzicht op de binnenplaats, dat is iets minder. De kamers aan de andere zijde hebben uitzicht op de duinen. Afstand naar zee is meer dan loopafstand, als snel een km of 5. De receptieruimte is wat klein.
Er was een enquête over wat je van het verblijf vond. Helaas alleen in de engelse taal. Vindt ik een misser.

Sept. 2014
"Met onze hele familie"vertalen
Matty
9,0

06-10-2014 Wij hebben van onze kinderen een overnachting gekregen voor ons 50 jarig huwelijk.
Met onze zoons schoondochters en kleinzoons genoten van een paar heerlijke dagen.
Alles was prima in orde en iedereen vond het geweldig.We komen gauw nog een keer langs.
Ab en je team bedankt.
Matty en Aad Gordijn Geleijnse

Met partner, Sept. 2014
"Fantastische plek om te logeren"vertalen
M.Henderickx
9,0

17-09-2014 omdat het hotel in een heel rustige omgeving ligt en op loop afstand van de zee

Met partner, 2014
"Fijne, relaxte plek."vertalen
D.M.Afman-Koebrugge
8,0

13-09-2014 Een aanrader om even tot rust te komen.

Met partner, Sept. 2014
"Gewoon goed."vertalen
Hannes
7,0

12-09-2014 We zijn twee nachten hier geweest , het was gewoon goed.
De kamer was netjes, personeel vriendelijk, goed eten.
Prachtige ligging, vooral het uitgestrekte uitzicht op het vliegveld.
We hebben heerlijk gewandeld en gefietst.

Alleenreizend, Sept. 2014
"Prima!"vertalen
Patricia
8,0

12-09-2014 het is er schoon en verzorgd.erg vriendelijk.niks mis mee.erg fijn de lift met koffers.
grote ruime kamer en perfect bed.

Met partner, Aug. 2014
"Perfecte plek met prima service"vertalen
E Wiebes
9,0

22-08-2014 We zijn hier al meerdere malen geweest. De ligging is prachtig en de service prima. Mooie ruime kamers, waarvan sommigen met prachtig zicht op de duinen

Met partner, Aug. 2014
"Viel tegen"vertalen
Inge
5,0
3,0
3,0
2,0

04-08-2014 De algemene indruk van de accommodatie vond ik niet bijzonder. De buitenkant ziet er sober uit en de kamers zijn erg gedateerd! Er lag nog troep van de vorige bezoekers in de kamer/kastjes.
De omgeving nabij het hotel is mooi en rustig maar je hebt wel een auto/fiets nodig als je naar het strand wil.
De eerste dag troffen wij vriendelijk personeel, maar de volgende ochtend kon er geen goede morgen vanaf bij de receptie en in de eetzaal ook niet.
Ik heb geen speeltuin voor de kinderen gezien (er waren dan ook veel ouderen in het hotel)
Kortom: Ik vind de prijs te hoog voor een 4 sterren hotel. Wat mij betreft zijn deze sterren misplaatst.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?