Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
253 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,8 uit 10, op basis van 253 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 91 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

248 beoordelingen over Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

253 beoordelingen
8,3
7,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Okt. 2014
"Ook voor meer dan 1 overnachting"vertalen
Jan
10,0

15-10-2014 Duinhotel Haamstede ligt aan de rand van de duin. We sliepen met uitzicht op de binnenplaats, dat is iets minder. De kamers aan de andere zijde hebben uitzicht op de duinen. Afstand naar zee is meer dan loopafstand, als snel een km of 5. De receptieruimte is wat klein.
Er was een enquête over wat je van het verblijf vond. Helaas alleen in de engelse taal. Vindt ik een misser.

"Twitter beoordelingen"
21-08-2013 @Nel72Nel Heerlijk weekend gehad in @fletcherDuinhotel Burgh Haamstede,in de watten gelegd door het personeel en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/Nel72Nel/status/370251696423055360
Sept. 2014
"Met onze hele familie"vertalen
Matty
9,0

06-10-2014 Wij hebben van onze kinderen een overnachting gekregen voor ons 50 jarig huwelijk.
Met onze zoons schoondochters en kleinzoons genoten van een paar heerlijke dagen.
Alles was prima in orde en iedereen vond het geweldig.We komen gauw nog een keer langs.
Ab en je team bedankt.
Matty en Aad Gordijn Geleijnse

met partner, Sept. 2014
"Fantastische plek om te logeren"vertalen
M.Henderickx
9,0

17-09-2014 omdat het hotel in een heel rustige omgeving ligt en op loop afstand van de zee

met partner, 2014
"Fijne, relaxte plek."vertalen
D.M.Afman-Koebrugge
8,0

13-09-2014 Een aanrader om even tot rust te komen.

met partner, Sept. 2014
"Gewoon goed."vertalen
Hannes
7,0

12-09-2014 We zijn twee nachten hier geweest , het was gewoon goed.
De kamer was netjes, personeel vriendelijk, goed eten.
Prachtige ligging, vooral het uitgestrekte uitzicht op het vliegveld.
We hebben heerlijk gewandeld en gefietst.

alleenreizend, Sept. 2014
"Prima!"vertalen
Patricia
8,0

12-09-2014 het is er schoon en verzorgd.erg vriendelijk.niks mis mee.erg fijn de lift met koffers.
grote ruime kamer en perfect bed.

met partner, Aug. 2014
"Perfecte plek met prima service"vertalen
E Wiebes
9,0

22-08-2014 We zijn hier al meerdere malen geweest. De ligging is prachtig en de service prima. Mooie ruime kamers, waarvan sommigen met prachtig zicht op de duinen

met partner, Aug. 2014
"Viel tegen"vertalen
Inge
5,0
3,0
3,0
2,0

04-08-2014 De algemene indruk van de accommodatie vond ik niet bijzonder. De buitenkant ziet er sober uit en de kamers zijn erg gedateerd! Er lag nog troep van de vorige bezoekers in de kamer/kastjes.
De omgeving nabij het hotel is mooi en rustig maar je hebt wel een auto/fiets nodig als je naar het strand wil.
De eerste dag troffen wij vriendelijk personeel, maar de volgende ochtend kon er geen goede morgen vanaf bij de receptie en in de eetzaal ook niet.
Ik heb geen speeltuin voor de kinderen gezien (er waren dan ook veel ouderen in het hotel)
Kortom: Ik vind de prijs te hoog voor een 4 sterren hotel. Wat mij betreft zijn deze sterren misplaatst.

met partner, Juli 2014
"Goed hotel op mooie locatie."vertalen
Henk
8,0

30-07-2014 Je kunt wel blijven neuzelen dat het meubilair in de kamers gedateerd is, er geen flat screen t.v. is of thermostaat kranen in de douche, maar de essentie is dat Duinhotel Burgh-H. gewoon in doorsnee een goed hotel is. Schitterende plek , mooie omgeving. Service en dienstverlening personeel is goed. Diner is geen haute cuisine maar goed, niks mis mee.
Gewoon gaan en ervaren. Je weet wat je te wachten staat, wil je een flatscreen t.v. op je kamer : dan moet je niet gaan.

met partner, Juni 2014
"Mooie rustige plek"vertalen
H. Sangers
6,0

17-06-2014 Hotel is toe aan een flinke renovatie. Kamers verouderd. Televisie oud dik model met kapotte afstandsbediening. Geen mengkranen in douche, bad en wastafel. Kranen wastafel strak aandraaien en daarna bijna niet meer te openen. Kapot deksel van prullenbak. Personeel is van goede wil maar moet het er ook maar mee doen. Ontbijt en restaurant zijn oké.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?