Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
243 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,7 uit 10, op basis van 243 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
7,6
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"Mooie rustige plek"vertalen
H. Sangers
6,0

17-06-2014 Hotel is toe aan een flinke renovatie. Kamers verouderd. Televisie oud dik model met kapotte afstandsbediening. Geen mengkranen in douche, bad en wastafel. Kranen wastafel strak aandraaien en daarna bijna niet meer te openen. Kapot deksel van prullenbak. Personeel is van goede wil maar moet het er ook maar mee doen. Ontbijt en restaurant zijn oké.

"Twitter beoordelingen"
21-08-2013 @Nel72Nel Heerlijk weekend gehad in @fletcherDuinhotel Burgh Haamstede,in de watten gelegd door het personeel en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/Nel72Nel/status/370251696423055360
met jonge kinderen, 2014
"Prima hotel."vertalen
debby luiting
8,0

11-06-2014 Hotel rustig gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, erg klantvriendelijk. Ontbijt en diner waren goed, geen uitgebreide menukaart. Kamer en badkamer waren schoon en ruim. Mis wel thermostaatkranen, voor jonge kinderen niet ongevaarlijk. Goede bedden.
Voldoende parkeergelegenheid. Mooie omgeving.
Hotel geboekt met bon en moesten voor onze dochter (6jaar) 50 euro bijbetalen dus voor 2 nachten inclusief ontbijt voor een totaal 349 euro, zou ik zonder deze bon nooit gedaan houden, vind dit tot het gebodene niet in verhouding staan!

met partner, Juni 2014
"Graag nog eens"vertalen
gerard kleemans
8,0

08-06-2014 ruime kamer,ruime mooie badkamer met bad en douche.Zeer mooie ligging en heel rustig.Fijne bedden! Heerlijk geslapen Fijn dat de hond welkom was.

"Goed hotel"vertalen
de Bruin
6,0

18-05-2014 Vriendelijk personeel, kamers mogen wel een opfrisser hebben, meubels zijn wat verouderd. Doucheslang vergeeld, en uit putje van de wastafel kwam er een rooklucht (toch gerookt in de badkamer?), verder was het schoon. Ontbijt was goed behalve de koffie, helaas geen cappucino. Verouderd koffieapparaat, koffie was bitter.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Prachtig gelegen hotel ."vertalen
Hans wiggerman
8,0

18-05-2014 Wat een super hotel. Zeer vriendelijk personeel.
Het ontbijt was in 1 woord geweldig. Kortom een top hotel.

"Goed zonder meer"vertalen
luk
5,0

19-05-2014 Volgens onze mening geen 4 sterren waard.Alles is verouderd.
Grote kamer maar klein televisietje.
Ontbijt was lekker en voldoende maar zonder franje.
Heel mooie en rustige ligging.

"Waanzinnige lokatie"vertalen
Jansen
10,0

26-06-2014 Gewoon goed hotel op super lokatie.

"Fantasische plek"vertalen
j de vast
7,0

26-04-2014 Wij zijn een paar dagen in jullie hotel geweest. Genoten van de mooie natuur. Mooie fietsroutes en vanuit het hotel keek je zo tegen een mooi natuurgebied waar we oa veel paarden zagen lopen.
De kamer en het eten was prima.

"Goede ambiance"vertalen
José
7,0

19-04-2014 Kamer was eenvoudig maar schoon & dat is belangrijk.
Jammer dat honden mee mogen op de kamer: ik vind het niet hygiënisch en die van onze buren blafte steeds.
Chapeau voor de meisjes Fabienne & Charette. Wij wilden op onze kamer naar Passion kijken. Zij hebben voor ons een heerlijke Irish koffie gemaakt en om mee te nemen. We kregen ook kaarsjes mee om te branden. We hebben een heerlijke avond gehad...

met partner, Apr. 2014
"Mooie plek, makkelijk bereikbaar, goed parkeren"vertalen
E ter Linden

19-04-2014 Heel goed hotel, goede service en prettige bediening

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?