Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
235 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,7 uit 10, op basis van 235 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.

8,2
7,6
7,8
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Goede ambiance"vertalen
José
7,0

19-4-2014 Kamer was eenvoudig maar schoon & dat is belangrijk.
Jammer dat honden mee mogen op de kamer: ik vind het niet hygiënisch en die van onze buren blafte steeds.
Chapeau voor de meisjes Fabienne & Charette. Wij wilden op onze kamer naar Passion kijken. Zij hebben voor ons een heerlijke Irish koffie gemaakt en om mee te nemen. We kregen ook kaarsjes mee om te branden. We hebben een heerlijke avond gehad...

"Twitter beoordelingen"
21-8-2013 @Nel72Nel Heerlijk weekend gehad in @fletcherDuinhotel Burgh Haamstede,in de watten gelegd door het personeel en we hebben heerlijk gegeten! Bedankt! --- Bron: https://twitter.com/Nel72Nel/status/370251696423055360
met partner, Apr. 2014
"Mooie plek, makkelijk bereikbaar, goed parkeren"vertalen
E ter Linden
10,0

19-4-2014 Heel goed hotel, goede service en prettige bediening

"Zeer goed hotel"vertalen
Fam. Peeters
8,0

18-4-2014 Fletcherhotel Burg Haamstede is zonder meer een top-accomodatie. Een goed hotel met zeer verzorgde kamers. Vriendelijk personeel. Praktisch gelegen voor mooie wandelingen. We komen er zeker terug.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuke bestemming"vertalen
kris dne
8,0

11-4-2014 Hotel op een heel mooie plek direct aan de duinen en zee, naast natuurgebied, prachtige stranden! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Het Hotel heeft duidelijk nood aan een makeover, er is nog snel een likje verf gelegd (slordig) maar alles is wat uitgeleefd, ook de slaapkamer. Het ontbijtbuffet is ok zonder extra. De sauna waar we even binnenkeken, is vergane glorie.

zakelijk, Apr. 2014
"Rustige omgeving, vriendelijke mensen"vertalen
r.vrolijk
9,0

8-4-2014 We hebben geboekt via een Fletcher bon van 30 euro, via internet geboekt met 10 euro extra voor het 4 sterren niveau. Dat was het dubbel en dwars waard. Een aparte zitruimte gaf meer het idee van een apart hotel, dan van een hotelkamer. Het ontbijt van 15 euro pp hebben we niet gedaan, dat vonden we niet in verhouding. Je kunt dan beter een aanbieding nemen met inclusief ontbijt, dat overigens een lopend buffet is.
Het verrassingsdiner was goed. Goede bediening en een fantastisch uitzicht over de duinen.

met partner, 2014
"Mooie plek , voor herhaling vatbaar"vertalen
sevenich danny

3-4-2014 alles ok daar,ga zeker nog eens terug

met partner, Apr. 2014
"Mooie omgeving. Zeer fraai uitzicht vanaf terras."vertalen
Iris
9,0

13-4-2014 We kregen een kamer beneden, in verband met de hond. Wat een ruimte! Zelfs een bankstel in de kamer. Heerlijk vertoeven hier! Het uitzicht vanaf het terras is zeer weids. Alleen jammer dat er buiten geen lounge-banken staan. De stoeltjes zitten wat hard.

"Mooie plek rustig"vertalen
leen Verkade
8,0

3-4-2014 Net hotel. Uitzicht voor zijde goed achter zijde minder. Zicht op woningen gelegen achter het hotel. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. DFe prijs / kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant is netjes en gezellig. Goed ontbijt. Kamers zien er goed uit en worden elke dag schoongemaakt.

"Rustig gelegen."vertalen
John en Engelina Ei...
8,0

5-4-2014 De kamer is ruim. Vanuit het restaurant en terras uitzicht op (zweef)vliegveld en duinen. Vanuit het hotel kun je heerlijk wandelen naar zee (ruim 20 minuten). Ideaal voor rustzoekers en wandelaars!

met partner, Mrt. 2014
"Ruime kamer met bad; heerlijk na een actieve dag"vertalen
Kaatje1975
8,0

1-4-2014 Wij hadden een overnachting geboekt omdat we in de buurt wilden wandelen en fietsen. We kwamen pas rond 8 uur in het hotel aan, dus we hebben er eerlijk gezegd niet meer dan de kamer gezien. De kamer was ruim en schoon en dat geldt ook voor de badkamer. Wel was er maar 1 handdoek per persoon en daar zaten gaten in :( Ook jammer dat er geen mogelijkheid tot het maken van thee of koffie aanwezig is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?