Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****

Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
272 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****
Torenweg 1, 4328 JC, Burgh-Haamstede

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede scoort een 7,8 uit 10, op basis van 272 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 91 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Hotel Fletcher Duinhotel Burgh Haamstede**** met andere accommodaties in Burgh-Haamstede.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,7
7,9
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Perfect hotel goede ligging"vertalen
A.Born
10,0
9,0

07-12-2014 Het is een net hotel met vriendelijk persooneel .
Het ontbijt was netjes en goed geregelt.
de kamer en douche/bad kamer waren netjes en schoon.

"Priema hotel"vertalen
seidenfaden
8,0

07-12-2014 Het hotel heeft een uitstekende ligging voor zowel strand, wandel- en fietsliefhebbers.

Met partner, Dec. 2014
"Prima hotel, moet wel morderniseren"vertalen
Jos Janssen
6,0

07-12-2014 Duinhotel Burgh Haamstede ligt aan de rand van de duinen en op 3 km van het plaatsje Burg Haamstede. Het hotel heeft vier sterren maar dat vind ik persoonlijk een teveel. Het hotel is op zich prima maar de inrichting en kamers ogen wat veroudert en hier en daar zie je dat de tand des tijds toeslaat. Tijd voor modernisering voordat het straks te laat is! Mousserende wijn bij het ontbijt was een leuk gebaar.

"Erg verouderd, en geen 4 sterren waard"vertalen
roland
5,0
3,0
2,0

01-12-2014 goede locatie, nette service.
alleen zowel de uitstraling als aankleding van de kamers en restaurant zijn zwaar verouderd.
daarnaast is is het eten in het smaakloos en ver onder de maat, het personeel probeert dit met hun vriendelijkheid te verbloemen, maar ver onder de maat
ontbijt was wel weer oke, maar dat kwam ook omdat we onze verwachtingen door het toilet hebben gespoeld

"Prima Hotel"vertalen
Reinier Schouten
7,0

29-11-2014 Gezien de prijs is het een super hotel met vriendelijk personeel, maar zeker ook in de bediening netjes en correct.
Ruime kamers, en nette en ruime badkamer.
De enkele dagen die wij er hebben mogen vertoeven was voor ons super !!

Met vrienden, 2014
"Ik wil weer!!"vertalen
J.Been
8,0

17-11-2014 Maar dan met de zon erbij.
Toch, ondanks regen en mist, voelde we ons thuis.
Warm onthaal.
Echt heerlijk gegeten.
Lees tafel met nieuwe kranten.
Vrolijk, vriendelijk personeel.
Ja...kom graag terug.

"Geen 4 sterren waard!"vertalen
Remar
6,0

09-11-2014 Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het is sterk verouderd en gedateerd. Een grondige opknapbeurt is zeker nodig. Het hotel ligt prachtig met uitzicht over het zweefvliegveld. Het restaurant ziet er netjes uit. Het ontbijt was prima, maar het bij het arrangement behorende diner was niet geweldig. Het personeel was klantvriendelijk en behulpzaam.

Met een groep, Okt. 2014
"Teleurstelling alom"vertalen
GW
4,0

30-10-2014 Na een prima verblijf een paar jaar geleden opnieuw terug met grotere groep. De reeds in juni geboekte kamers met duinzicht bleken bij aankomst eind oktober gewoon vergeven. Het eten was op beide avonden koud en onvoldoende. Bovendien bleek de "beschikbare" lounge verhuurd aan een verjaarspartijtje waardoor wij met ons gezelschap waren aangewezen op de ongezellige eetzaal. De service van het personeel was vriendelijk maar getuigde niet van enig begrip van goed gastheerschap.

Met partner, Okt. 2014
"Mooie ligging, hotelkamer was aan renovatie toe."vertalen
Henk
7,0

24-10-2014 Wij hadden een luxe comfort kamer geboekt ( 20 euro meerprijs). Meubilair is verouderd en dringend aan vervanging toe.Wel uitstekende bedden!
Kamer was wel erg ruim maar bv wel maar een klein televisietje, geen mengkranen bij de douche en het ligbad.
Ontbijt was lekker en voldoende maar zonder franje. Avondeten (driegangen menu) was goed en smakelijk.
Heel mooie en rustige ligging en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.
Volgens onze mening al met al niet 4 sterren waardig.

Met partner, Okt. 2014
"Ook voor meer dan 1 overnachting"vertalen
Jan
10,0

15-10-2014 Duinhotel Haamstede ligt aan de rand van de duin. We sliepen met uitzicht op de binnenplaats, dat is iets minder. De kamers aan de andere zijde hebben uitzicht op de duinen. Afstand naar zee is meer dan loopafstand, als snel een km of 5. De receptieruimte is wat klein.
Er was een enquête over wat je van het verblijf vond. Helaas alleen in de engelse taal. Vindt ik een misser.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?