Vakantiepark Roompot Aquadelta ***

redelijk

sjaak, 22-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

berijkbaar heid apartement moeilijk met bagage lift en verlopen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor de tip!

We gaan kijken hoe dit verder verbeterd kan worden.

Graag tot ziens!

Joke duijsters, 22-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het is een fijn park met allerlei mogelijkheden.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Daar doen we het voor! Fijn dat jullie zo tevreden huiswaarts zijn gekeerd.

Graag tot ziens!

Een mooi park

Hans en Tonnie, 15-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een groot en net park alles ziet er netjes onderhouden uit
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-9-2017

Daar doen we het voor , wat een mooi cijfer.

Heerlijk om te horen dat jullie zo tevreden zijn.

Graag tot ziens !!

Leuk met kleine knderen.

Carien, 15-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Ruim en comfortabel huisje. De schoonmaak was echter wel onder de maat.

Voor kleine kinderen is het peuterbad en de indoor speeltuin erg leuk.

Prijzen in de parkwinkel zijn heel erg hoog, maar in het dorp zit een AH waar je ook je boodschappen kunt doen.

Park is van alle gemakken voorzien, maar is niet zo luxe als park van andere keten. Dit vonden wij niet erg.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Bedankt voor je feedback

Fijn om te lezen dat je kinderen zich zo goed vermaakt hebben . dat vinden wij natuurlijk erg leuk.

Wij hopen dat jullie vakantie wel helemaal naar wens is verlopen.

Graag tot ziens !!

Zeer rustig verblijf

Shapi, 13-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een rustig park. Er heerste rust overal ook in de nachtelijke uren. Daardoor konden we lekker slapen. Kamers waren ook heel schoon. Het was voor mij persoonlijk de eerste keer zo'n verblijf, in zo'n vakantiepark. Ik had daarom andere verwachtingen. Daarom viel mij tegen dat wij o.a. voor basale dingen moesten betalen zoals bedlakens handdoek etc etc. Ze waren ook niet goedkoop. Maar dat hoor er bij in zo'n setting heb ik begrepen. desondanks hebben we een leuk verblijf gehad.

Bedankt voor je bericht.

Wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van de rust op het park, en weer uitgerust terug naar huis gegaan bent.

Het klopt dat het normaal is om je bedlinnen en handdoeken bij te huren tegen een huur prijs.

Graag tot ziens op een van onze Roompot parken.

Beetje saai en oubollig

Yvonne, 13-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Ik heb hier met een vriendin een paar dagen doorgebracht in appartementtype Jade. Het huisje was erg klein en oubollig/gedateerd ingericht en ook niet per se heel schoon. Bij binnenkomst rook het erg muf. Zou geschikt zijn geweest voor vier personen, maar de grote slaapkamer was veel te licht om in te kunnen slapen en er is ook vrij weinig zitplek voor de (eveneens kleine, oude) tv.

Het park zelf is heel groot en best leuk. Het jammere is alleen dat er vrij weinig te doen is in de omgeving als het regent. Het park ligt wel heel mooi, dus voor wandelaars of fietsers is het wel geschikt. Een dagje Zierikzee of Burgh-Haamstede is een aanrader.

Kortom: met mooi weer kun je je hier best vermaken, maar bij slecht weer is het hier snel saai.

De service tot slot is ook vrij onpersoonlijk, wij voelden ons aardig anoniem. Als je wil, kun je je hele verblijf geen enkele medewerker zien. Bij problemen (zoals bij ons met de wifi) is de receptie wel klantvriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-9-2017

Wat jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Wij zullen melding maken van de bemerkingen, zodat hier aandacht aan gegeven kan worden.

Het is zo dat Roompot bezig is met het renoveren van de accommodaties, daar gaat wel wat tijd in zitten maar ook de accommodatie waar jullie in zaten komt aan de beurt.

Wij hopen dat jullie genoten hebben van de omgeving.

Graag tot ziens!!

Niet voor herhaling vatbaar

Jeroen, 11-9-2017
  • Onderkomen2

We zaten in het gebouw Bark, een appartementencomplex uit de jaren 80. Accommodatie was slecht schoongemaakt, niet geventileerd en zat vol met muggen. Bij binnenkomst zaten er spinnenwebben aan het plafond, plakte de vloer en rook het erg muf. Verder bleven er maar muggen binnenkomen, zelfs met roosters en deuren dicht. Per dag vingen we minstens 10 muggen met de stofzuiger. Het plafond zat vol met dooie muggen, daardoor geen frisse aanblik.
Gereisd met partner in augustus 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-9-2017

Bedankt voor je feedback.

Wij betreuren het dat je accommodatie niet naar wens was.

Wij zullen je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding, en de mogelijkheden tot verbetering bespreken.

Wij adviseren als het niet naar wens is het te melden aan de receptie zodat er daar gelijk een passende oplossing voor je gezocht kan worden.

Graag verwelkomen wij je nogmaals op een van onze Roompot parken voor een positief verblijf.

Groetjes Corine

Prima huisje op een mooie locatie

Ineke, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Prettig park met veel mogelijkheden. Helaas in het oudere gedeelte waar wij waren geen WIFI.
Gereisd met vrienden in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-9-2017

Bedankt voor de feedback met betrekking tot de WiFi.

Wij hopen dat het verblijf verder wel helemaal naar wens is geweest! Graag tot ziens op een van onze Roompot Vakantieparken.

zeer babyvriendelijk

Leonie, 6-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Goed:bubbelbad in het appartement, baby bedje, gamehal, speeltuin, baby en peuterbad, gratis zwemband

voor baby's

Niet goed: bij aankomst alleen 1 code en kamernummer meegekregen

terwijl ik er 2 geboekt had. Onvoldoende uitleg over openingstijden vaalse en

geen goede uitleg waar we moesten zijn

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-9-2017

Fijn dat jullie verblijf overwegend naar wens is geweest!

Wij zullen uw bemerkingen verder doorgeven aan de verantwoordelijke personen, zodat hier aandacht aan gegeven kan worden.

Graag tot een volgende keer op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Mooi park alleen niets te beleven op het park

Barbara de Bruin, 4-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Appartementen zijn sterk verouderd en niet schoon. Animatie is alleen voor hele kleine kinderen.

Gezelligheid is ver te zoeken. Park staat grotendeels leeg.

Alles is dicht na 8 uur. Receptie is zelfs gesloten op zondag. Gameruimte is smerig en er is geen toezicht. Maakt een verwaarloosde indruk.Heel jammer van het park wat op zich echt prachtig os . De huisjes zien er ook heel.mooi uit van buiten. Mijn indruk is dat er geen manager is die de boel draaiende houd.

Waarschijnlijk ziet Roompot hier ook geen heil meer in en investeerde hier dan ook niets meer in.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-9-2017

Wat jammer dat jullie een gemend gevoel aan hebben over gehouden.

Wij willen juist graag dat gasten tevreden naar huis gaan, natuurlijk ook bij Aquadelta. Wij zullen de bemerkingen over de sfeer, de accommodaties en de openingstijden bespreken, zodat dit verder verbeterd kan worden.

Wij hopen dat jullie verder wel genoten hebben van de omgeving.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Aquadelta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Aquadelta in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Aquadelta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Aquadelta scoort een 7.08 uit 10 op basis van 952 reviews.