7,1

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Aquadelta*** bij :

893 reviews over Vakantiepark Roompot Aquadelta in het Nederlands

Mooi park voor jonge gezinnen

D. Kraaij, 16-7-2017
  • Onderkomen7

Vriendelijk personeel. Leuke animatie. Appartementen best schoon maar wel wat gedateerd. Prima bedden. Zwembad ok maar klein. Jammer dat er geen whirlpool en stroomversnelling of golfslagbad is. Appartementen lekker dichtbij kinderhand en restaurantjes etcetera. Enige nadeel was dat je de auto niet vlakbij het appartement kon parkeren om de bagage uit en in te laden. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt.

Aangenaam

Petra, 16-7-2017
  • Onderkomen8

We verbleven in een duplexappartement met terras en een leuk uitzicht op de haven.

Goede ligging en perfect om van daaruit dagtrips te maken .

Antiek

Legovriend, 14-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Het is overal erg schoon en ze zijn erg vriendelijk. Alle faciliteiten en appartementen zijn niet meer gerenoveerd sinds de jaren 80. Zo ziet het er ook uit. Vlekken in de stoelen bij de bar (goor gewoon).

Gameroom is verlaten en heeft niets meer te bieden. Supermarkt keurig. Inrichting appartementen antiek.

Ik ben hier geweest met grote korting. Meer dan € 100,00 voor een wedkend per gezin is het niet waard,

Gereisd familie in juli 2017

Leuk mid weekje met de zonen

Vicky Van Coillie, 14-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super dicht bij het Grevelingenmeer.

Klein zwembad.

Gereisd familie in juli 2017

Voor een korte vakantie prima.

Eric, 14-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Geen direct strand aanwezig bij het Grevelingenmeer. Ruime huisjes en ruime buitenmogelijkheden zoals veranda en tuin. Interieur en meubilair aan vervanging toe. Half juli en openingstijden vonden wij beperkt (tot 21:00 uur)
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi groot huis voor 8 personen.

Tineke, 10-7-2017
  • Onderkomen9

Zelf voorkeur voor de ligging aangeven.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Carel Schrier,

Bedankt voor deze positieve review! U kunt de ligging inderdaad doorgeven, zodat daar rekening mee kan worden gehouden.

We verwelkomen u graag opnieuw bij Aquadelta of een van de andere Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Heel leuke accommodatie. Voor herhaling vatbaar.

Kristel W., 10-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Kamer, type agaat was heel proper. Leuk terras met aanliggende tuin. Rustig gelegen. Mooi speelveld waar ze vrij kunnen ravotten. Enkel de animatie was nogal gericht op kleine kinderen. Geen sportanimatie. Klein zwembad. Bij slecht weer zou er weinig te doen geweest zijn.
Carel Schrier,

Wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest! Met betrekking tot de kinderanimatie zullen we uw feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat zij kunnen bekijken wat mogelijkheden zijn. Bedankt voor de tips! Sportanimatie wordt zeker meegenomen als optie.

Graag tot ziens, groetjes van Richard

Brrrr! Eens, maar nooit weer

Arends, 8-7-2017
  • Onderkomen1

Dit is toch echt geen hotel! De badkamer stonk naar urine

We hadden voor 6 dagen een kamer geboekt,heb geen schoonmaakster gezien

kun je je voorstellen hoe een wastafel,spiegel en toilet eruit ziet

kreeg alleen schone handdoeken en het bed werd opgemaakt.

de kamer is van de jaren 70

Op het balkon stond een tafel die helemaal onder de vogelpoep zat.

Ons geluk was dat het mooi weer was en dat de omgeving prachtig was en er goede fietsen en scooters te huur waren op het park

ontbijt was wel redelijk en het park met de huisjes zag er mooi uit.

Nee ik zou er nog niet gratis in het hotel meer willen zitten.

Gereisd met partner in juli 2017
Carel Schrier,

Bedankt voor jullie feedback! Wat vervelend dat jullie niet geheel tevreden zijn over het verblijf op Vakantiepark Aquadelta. Hebben jullie ter plaatse ook melding gemaakt van de problemen rondom de schoonmaak in de gehuurde accommodatie? Wij zullen jullie bevindingen uiteraard kenbaar maken aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. De omgeving is inderdaad erg mooi! Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt?

Graag tot ziens bij Roompot Vakanties!

Groetjes Richard

Mooi budget park.

Ronald, 6-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Over het algemeen was het goed vertoeven hier, een leuk park met natuur en water.
Gereisd familie in april 2017
Carel Schrier,

Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest! De natuur en omgeving bij het park zijn zeker aan te bevelen naar onze mening.

Graag verwelkomen we u opnieuw bij Roompot Vakanties!

Groetjes van Richard

Top een week

A. Lourenco, 4-7-2017
  • Onderkomen9

Huis geweldig!

Park centraal gelegen.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Carel Schrier,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Heb je ook genoten van de omgeving?

Graag tot ziens op een van onze parken!

Groetjes Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Aquadelta in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Aquadelta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Aquadelta scoort een 7.12 uit 10 op basis van 906 reviews.