7,1

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,5

120 reviews over Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) in het Nederlands

gedateerd, niet onderhouden, komen niet meer

Fam Girbes, 31-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hebben in accommodatie Type Jade 4 gezeten. Onze ervaring is niet positief! De parkeerplaats is slecht onderhouden, het groen groeide over de plaatsen, na een flinke regenbui grote plassen op parkeerplaats, entree is gedateerd ook niet onderhouden en niet schoon! Het app., was eveneens gedateerd, de banken zaten niet lekker, de gordijnen waren erg stoffig en de ramen waren niet schoon. De douche moet vaak bij gesteld worden om een goede temp. te vinden. Te veel min-punten, om hier ooit nog te boeken!

Dit nooit meer

Laura, 28-7-2017
  • Activiteiten1

Aankomst in het huis muf oud vieze tapijten vettig fornuis als je eraan komt blijven je vingers eraan plakken inkomhal vuil ramen worden nooit gewassen de inkomhaldeuren zitten spinnenwebben van precies 3 jaar geleden zwembad kleedkamers vies grond ook vies zwembad vol met chloor het terras is vies overal sigaretten peuken de tafels vuil als je naar de receptie gaat kost het veel moeite om je verder te helpen heel onvriendelijk mensen met een allergie moeten deze appartementen niet boeken want het ligt vol stof en tapijten dit vakantiepark is nog geen cent waard
Gereisd familie in juli 2017

Zwaar verouderd interieur, schoonmaak niet ok.

de Ruysscher, 12-7-2017
  • Onderkomen5

De huisjes ogen leuk, maar comfort of modern interieur is ver te zoeken. Het jaren 80 interieur is ooit ingericht en daarna nooit meer vervangen. Aardig versleten en weinig comfort. Er liggen dode vliegen en motten in de versterbanken, prullenbakken zonder zakjes en de WC stinkt heel erg naar urine. De douchedeur klemt , de WC spoelknop ontbreekt. Kan natuurlijk alleen ons huisje (springer 151) zijn. Maar is denk ik wel exemplarisch voor het onderhoud. Jammer dat je hier wel de hoofdprijs voor betaald!
Gereisd familie in juli 2017

Het was een geweldige accommodatie.

W van den Heuvel, 13-4-2017
  • Activiteiten8

De prachtige ruime zit.slaapkamer, waar jezelf ook koffie kon zetten, ik vond de accommodatie echt geweldig.

Ik vind het wel wat jammer, dat je voor het ontbijt bij een andere zaak moest zijn, een heel eind bij ons verblijf vandaan, maar ondanks dat, was het verblijf zeker een aanrader voor idereen

Gereisd met partner in september 2016

Triest park

A. Heij, 24-3-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Het vakantiepark is geen vakantiepark. In het hoogseizoen niets te beleven, vies zwembad, sterk gedateerd, klein en duidelijk waarom er geen foto's van op de website staan! De organisatie zal zich er zelf ook voor schamen verwacht ik zo! Huisje verde netjes, praktisch en eenvoudig! Watertjes stinken, raar luchtje. Op zaterdagmiddag geen ijsje te krijgen op het park en het is een heel groot contrast, de website of de werkelijkheid! In de omgeving niets te beleven, daar kan het park niets aan doen maar is wel een feit. Kortom wij komen hier nooooit meer! En ik volg het forum nu een tijdje en heb sterk het vermoeden dat de organisatie zelf de reviews schrijft om de beoordeling hoog te houden. Iedereen die ik gesproken heb over het park heeft maar 1 mening, de huisjes in het statepark zijn goed, de rest mag niet eens een naam hebben!
Gereisd familie in juli 2015

Nooit meer ketstbuffet

Henk, 27-12-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5

Schandalig kerstbuffet, slecht geregeld, reserveringen klopten niet, mensen werden in een andere zaal gestopt, schagrijnige manager, eten veel te weinig, slecht bijvullen, een heel ander menu dan aangekondigd enz enz.

Nooit meer dus...

Gereisd familie in januari 2016

redelijk park

wilma, 7-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

we hebben het wel prima gehad,maar alles is wel wat gedateerd,vooral het huisje,en het zwembad

jammer dat er overal onkruid groeit,hele vieze stinkende sloten

snackbar,chagerijnig personeel,toonbank vies,plakkerig,en het koekje van het softijsje wat wij kocht was oud,muf en slof,die kon je zo weg gooien,zo vies,behoorlijke prijzen,en jammer dat in het hoogseizoen,alles al zo vroeg was gesloten

Gereisd familie in juli 2016

Ideaal voor een lang WE

A. Craenen, 9-5-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hebben het park bezocht tijdens het lange Hemelvaartweek-end. Het was er gezellig druk, maar zeker geen overbezetting. Huisje was mooi gelegen, rustig en zeker in orde. Fietsarrangement was prima en zeker zijn geld waard. Winkel is goed voorzien en biedt elke dag vers gebakken broodjes aan. De omgeving is zeer mooi om langs de zee op de dijken te fietsen. Wil je iets anders doen dan fietsen heb je de auto nodig. Bruinisse ligt in het oosten van het eiland en de meeste recreatiemogelijkheden bevinden zich in het westen. We hebben per fiets Zierikzee en Brouwershaven bezocht dat was haalbaar als dagtripjes voor ongeoefende fietsers. De moeite om te doen!
Gereisd familie in mei 2016

Fantastisch appartement met sauna

Carla, 6-5-2016
  • Onderkomen8

Hebben erg genoten van de sauna en bubbelbad in het erg ruime appartement, heerlijk gefietst op het eiland.

Hebben een keer frietjes gegeten op het park, waren lekker.

De andere dag gingen we pizza eten op het park, die waren niet zo lekker, kan je beter naar de pizzeria in Bruinisse zelf gaan.

Ook heerlijk gegeten bij Kam Sing de Chinees in Bruinisse.

Heerlijke midweek gehad.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijke vakantie

Rien Verbeek, 2-5-2016
  • Onderkomen10

Voor:

Mooie woningen met kinderbed, box en andere faciliteiten voor kinderen.

Leuk zwembad.

Leuke animatie.

Mooie speeltuin.

Winkel en eetgelegenheid op het park

Bowling op het park

Tegen:

Park is groot, kleine kinderen kan je niet makkelijk zonder begeleiding ergens naartoe laten gaan.

Alleen het resort is mooi, de rest is ernstig aan renovatie toe.

Bij aankomst enorm lang wachten, slecht georganiseerd, personeel loopt als kip zonder kop rond.

Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort Aquastate (Aquadelta) scoort een 7.09 uit 10 op basis van 124 reviews.