Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***

Hogenboom Aquadelta***
681 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***
Hageweg `t Centrum 269, 4311 NS, Bruinisse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Aquadelta scoort een 6,8 uit 10, op basis van 681 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 259 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** met andere accommodaties in Bruinisse.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,6
6,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Misschien is t leuk"vertalen
Wiljan
4,0
6,0

31-08-2014 Voor 1 nachtje hebben wij geslapen in het hotelgedeelte van Aquadelta. EEn kil trappenhuis en dito gang leidde je naar de kamer. Daar kwam je eerst in een jaren 80 keuken terecht. Er was een deur naar de badkamer. Douchen in bad met een douchegordijn en groene tegels in de badkamer. Een ruime slaapkamer met een zitje en een groot balkon. Alles was behoorlijk gedateerd maar het was schoon en gezien de prijs die wij voor 1 nacht betaald hebben (€ 53.-) was het een goede prijs / kwaliteit verhouding. Voor dit geld ook nog een ontbijtje erbij. Stelt niet heel veel voor maar de broodjes waren prima en vers. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van overige facileteiten dus kan daar niet over oordelen.

"Twitter beoordelingen"
10-09-2013 @A_Kapone Het is mooi... (@ Vakantiepark Aqua Delta) http://t.co/KVm7YK5xxa --- Bron: https://twitter.com/A_Kapone/status/377513784379990016
Aug. 2014
"Verschrikkelijk! gillend naar huis!"vertalen
bouwman
1,0

22-08-2014 waardeloos park.. ligging zeer slecht. weinig tot niks te doen in de omgeving. personeel op het park zeer onvriendelijk en niet te genieten, werk puur voor het geld en hebben er totaal geen plezier in. wanneer je op een terrasje iets besteld dan kun je een half uur wachten en heb je met een beetje pech nog geen drankje. er heerst geen sfeer op het park. totaal niet gezellig. wc's in het centrum worden niet of amper schoongemaakt echt te ranzig.. snackbar zo vies dat je er niets wil bestellen. ballenbad etc leuk voor de kleine kids maar ook erg vies allemaal en geen toezicht. kidsclub werken ook meiden die er totaal geen plezier in hebben..
wij hadden een appartement geboekt en extra betaald ( voorkeurskosten) om op de begane grond te zitten en kregen en appartement op de tweede etage. lift aanwezig maar moest je wel kinderwagen trap optillen en eenmaal in de lift paste alleen de kinderwagen zo klein deze was. echt 1 grote flop.. nooit meer naar dit park!!!!

met partner, Aug. 2014
"Prima prijs- kwaliteit verhouding"vertalen
Erik van der Made
6,0

05-08-2014 Appartement geboekt middels een actie op een website. Wij verbleven in het kleinste type appartement. Fregat. Leuk appartementje met keuken, badkamer, woonkamer en boven een slaapkamer. Het interieur is inderdaad niet meer nieuw maar naar mijn mening hartstikke prima, bedden lagen goed. Ook voldeed het ontbijt in tegenstelling tot andere beoordelingen voor dit type vakantiepark ruimschoots aan de verwachtingen. Aandachtspunt is wat mij betreft het personeel. Betreffen voornamelijk jonge en onervaren vakantiekrachten. Doen natuurlijk allemaal wel hun best maar kan wat beter. Verder mooi park in een mooie omgeving. Het plaatsje Bruinisse stelt niet veel voor maar wij hadden heel leuk gegeten bij de vrienden van Bru. Erg leuk tentje met heel vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, 2014
"Keurig park, nette tuime woningen. Relexed"vertalen
J h bieleman, goor
9,0

28-07-2014 Park oogt en is bovendien vriendelijk. Ruime huisjes, rust, voldoende privacy, schoon. Receptie en faciliteiten zijn zeer goed, incl zwemparadijs, supermarkt, restaurants. Ook Bruinisse zelf is op korte afstand te bereiken, klein maar fijn met enekele goede restaurants. Zierikzee bezoek is aanrader!

met partner, Juli 2014
"Aanradertje"vertalen
van der taelen vict...
10,0

22-07-2014 zeker een aanrader als je met kinderen of een huisdier hebt. echt eens de moeite waard om te logeren.fijne omgeving en veel wandel gelegenheid.voor ons een topper.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Een aanrader!"vertalen
Ann Mees
8,0

28-07-2014 Wij hadden een huisje type "Hofstede 10". Perfect in orde qua hygiëne! Mooi tuintje aan het huis, een veilig traphekje aanwezig,...
Leuk en vrij groot peuterbad. Niet ver van de zee.
Alles te vinden in de plaatselijke supermarkt.
Voor ons zeker en vast voor herhaling vatbaar!!! Onze midweek voelde veel te kort. ;)

alleenreizend, Juli 2014
"Ruime studio voor een nette prijs"vertalen
bennad
7,0

08-07-2014 Via een actie goedkoop een studio kunnen boeken bij Aquadelta.Deze bleek mooi ruim,en met driezitsbank,keuken en balkon met zithoek.Goed genoeg schoongemaakt.Daarnaast mogen gasten gratis gebruik maken van het grote binnenzwembad,en van de medewerkers mag dit ook rustig ietsjes eerder dan de aangegeven tijden.Prima service!De openingstijden van de receptie zijn wel iets te beperkt...

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi net park, zeer tevreden!"vertalen
linda
9,0

19-07-2014 We zaten in huistype Mossel nr 35 dit ligt op het naast gelegen park de Kreek. Vanaf dit huisje is het 3 min. lopen naar zwembad.
Ons huisje was schoon en netjes(sanitair ook keurig schoon) ,we hadden een bad,magnetron en tuinmeubels(wat niet in de beschrijving stond) als we de tuin uitliepen kwamen we direct in de grote speelweide met schommels,wipwap,kabelbaantje, voetbalveld en tafeltennis.
Onze dochter(3 jaar) had haar eigen slaapkamer op de 1e etage (2 persoonsbed en een traphekje).
Het park was met 1 woord geweldig!Een gezellig pleintje waar een luchtkussen stond en trampolines, we hebben lekker gegeten in het restaurant en onze dochter heeft zich prima vermaakt in de overdekte speeltuin.
Ook het zwembad was netjes en schoon, en ontzettend leuk voor onze dochter.
Het peuterbad is groot met een leuke glijbaan en er was speelgoed,zwembandjes en een babyzwemband.
Het grotere zwembad was groot genoeg je kon er lekker baantjes zwemmen of op matten spelen en van de glijbaan.

met partner, Juli 2014
"Fantastisch park"vertalen
Ans Mollink
8,0

07-07-2014 We hadden een heerlijk verblijf in Bruinisse. Het park is mooi aangelegd. Vriendelijk personeel. Zo vinden we dat een vakantie moet zijn. Heerlijk genieten. We vonden het eiland heel mooi en hebben prachtig kunnen fietsen. Vele mooie velden met de mooiste bloemen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuk park!"vertalen
Verona
8,0

04-07-2014 Nog nooit op een park geweest dus geen vergelijkingsmateriaal. Een midweek geweest en het was heerlijk! We zaten in eerste instantie in een "oester" huis. Absoluut tegen alle verwachtingen in. Vies, donker en gewoon niet zoals,de huizen die je verwacht bij dit park. Uiteindelijk ongeboekt naar Buitenhuis 6 (aquastaete) en dit was echt super!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?