Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***

Hogenboom Aquadelta***
694 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***
Hageweg `t Centrum 269, 4311 NS, Bruinisse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Aquadelta scoort een 6,8 uit 10, op basis van 694 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 262 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** met andere accommodaties in Bruinisse.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,6
6,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Super"vertalen
Karin
9,0

24-11-2014 Goed te bereiken met openbaar vervoer, mooie omgeving en prachtig appartement. (Clipper)

Met partner, Nov. 2014
"Heerlijk"vertalen
Yentl Van Puymbroec...
10,0

24-11-2014 Wij gaan normaal steeds op hotel maar wouden graag onze Deense Dog (11maand) mee op vakantie nemen. Daarom boekten we voor het eerst een vakantiehuisje. We hadden een hele mooie promoprijs. Het was in het oude gedeelte van het park, dus ook een ouder huisje, maar het was ongelooflijk goed onderhouden ! Alles was brandschoon en keurig opgeruimd. In de microgolfoven en ijskast geen kruimeltje of spatje. Wij hebben een zalige vakantie gehad samen met onze hond. Er is ruimte voor mooie wandelingen in de duinen en tussen de velden. S'avond konden we heerlijk ontspannen in de brasserie van het domein, waar een vriendelijke bediening en een heel erg goede prijs-kwalititeit van toepassing was. Wij willen zo terug !

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk maar erg oud"vertalen
van Galen
4,0

25-10-2014 Voor kleine kinderen is dit een leuk vakantiepark, het animatieteam verdient een dikke 9 wat mij betreft.
Het park zelf is zeer gedateerd, wij zaten in een Jade 4 + met 1 kind. Wat dan?
Huiskamer: bank zakte in elkaar bij verzitten, 1 poot los.
Badkamer: groene tegels uit 1856, schimmel op plafond
Keuken: gaat wel
Slaapkamer(s): bedwantsen (vlooien) aangetroffen en gebeten, bedden na
2 nachten gegarandeerd pijn in de rug.
WiFi: totaal geen ontvangst op de kamer, moest bij de lift op de grond zitten voor beperkt ontvangst. WiFi-zender hangt daar!!
Open WiFi in restaurants is een drama,dan weer wel, dan weer niet.
In deze tijden van internet / communicatie kan dit echt niet.
Restaurants: Prijsniveaus veel te hoog voor de geleverde kwaliteit.
Personeel is wel aardig en doet zijn/haar best.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk park voor (groot)ouders+kinderen +/-3 à 4jaar"vertalen
Dee
8,0

20-10-2014 We zijn een weekendje naar dit park geweest. Leuk park voor kinderen vanaf 3 à 4 jaar en ouder. Op rijafstand is er in de buurt het een en ander te zien/doen. We zijn naar het strand in Renesse geweest. Lekker uitwaaien. En ander keertje zijn we naar Neeltje Jans geweest. Heel erg leuk! Een andere ochtend zijn we gaan zwemmen in het park zelf. Het was voor onze zoon van 2 jaar erg leuk. De dag van vertrek zijn we voordat we naar huis gingen naar Breskens gereden. We zijn, ivm de lange terugreis niet van de boot af geweest. Maar met de boot varen was leuk.

Met een groep, Okt. 2014
"Mooie vakantiewoningen, heel verzorgd park! "vertalen
Piot I
8,0

04-11-2014 Wij komen hier reeds enkele jaren met Allerheiligen, en telkens was ons verblijf een meevaller. Park doet uiterste best om er verzorgd uit te zien. Wat een verschil met Port Zeelande dat echt gedateerd begint te worden. Aan te raden is best de mooie vakantiewoningen in aquadelta te reserveren ipv de woningen in het gedeelte buiten dit park.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
roos
1,0

25-09-2014 We zaten in een huisje met sauna.
Bij aankomst hing er een rokerslucht.
Het kinderbedje stonk naar plas en zag er heel vies uit.
Op het terras lagen allemaal sigaretten. Best gevaarlijk voor een kindje van 1 jaar.
De ontsteker van het gasfornuis deed het niet.

Het park is oud en straalt niets uit. Personeel is onvriendelijk.
We hebben dit bij thuiskomst aangegeven maar krijgen geen gehoor.
Wat een slechte service.
We hebben meer dan €100 per nacht betaald, dit was het echt niet waard!
Mijn advies is ga hier niet heen op vakantie.

Sept. 2014
"Nooit meer!"vertalen
Therese
2,0
3,0
2,0

28-09-2014 Huisje buiten het park , tussen prive huisjes , geen vakantie gevoel.
Het huisje was vies en muf ,glas op de grond vies beddengoed oud en sombere inrichting .
alles was vet en stoffig , douche gordijn onder de schimmel en andere vieze prut
Klacht ingediend ... niks meer van gehoord !!!!

Met vrienden, Aug. 2014
"Misschien is t leuk"vertalen
Wiljan
6,0

31-08-2014 Voor 1 nachtje hebben wij geslapen in het hotelgedeelte van Aquadelta. EEn kil trappenhuis en dito gang leidde je naar de kamer. Daar kwam je eerst in een jaren 80 keuken terecht. Er was een deur naar de badkamer. Douchen in bad met een douchegordijn en groene tegels in de badkamer. Een ruime slaapkamer met een zitje en een groot balkon. Alles was behoorlijk gedateerd maar het was schoon en gezien de prijs die wij voor 1 nacht betaald hebben (€ 53.-) was het een goede prijs / kwaliteit verhouding. Voor dit geld ook nog een ontbijtje erbij. Stelt niet heel veel voor maar de broodjes waren prima en vers. Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van overige facileteiten dus kan daar niet over oordelen.

Aug. 2014
"Verschrikkelijk! gillend naar huis!"vertalen
bouwman
1,0

22-08-2014 waardeloos park.. ligging zeer slecht. weinig tot niks te doen in de omgeving. personeel op het park zeer onvriendelijk en niet te genieten, werk puur voor het geld en hebben er totaal geen plezier in. wanneer je op een terrasje iets besteld dan kun je een half uur wachten en heb je met een beetje pech nog geen drankje. er heerst geen sfeer op het park. totaal niet gezellig. wc's in het centrum worden niet of amper schoongemaakt echt te ranzig.. snackbar zo vies dat je er niets wil bestellen. ballenbad etc leuk voor de kleine kids maar ook erg vies allemaal en geen toezicht. kidsclub werken ook meiden die er totaal geen plezier in hebben..
wij hadden een appartement geboekt en extra betaald ( voorkeurskosten) om op de begane grond te zitten en kregen en appartement op de tweede etage. lift aanwezig maar moest je wel kinderwagen trap optillen en eenmaal in de lift paste alleen de kinderwagen zo klein deze was. echt 1 grote flop.. nooit meer naar dit park!!!!

Met partner, Aug. 2014
"Prima prijs- kwaliteit verhouding"vertalen
Erik van der Made
6,0

05-08-2014 Appartement geboekt middels een actie op een website. Wij verbleven in het kleinste type appartement. Fregat. Leuk appartementje met keuken, badkamer, woonkamer en boven een slaapkamer. Het interieur is inderdaad niet meer nieuw maar naar mijn mening hartstikke prima, bedden lagen goed. Ook voldeed het ontbijt in tegenstelling tot andere beoordelingen voor dit type vakantiepark ruimschoots aan de verwachtingen. Aandachtspunt is wat mij betreft het personeel. Betreffen voornamelijk jonge en onervaren vakantiekrachten. Doen natuurlijk allemaal wel hun best maar kan wat beter. Verder mooi park in een mooie omgeving. Het plaatsje Bruinisse stelt niet veel voor maar wij hadden heel leuk gegeten bij de vrienden van Bru. Erg leuk tentje met heel vriendelijk personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?