Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***

Hogenboom Aquadelta***
672 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***
Hageweg `t Centrum 269, 4311 NS, Bruinisse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Aquadelta scoort een 6,8 uit 10, op basis van 672 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 259 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** met andere accommodaties in Bruinisse.
Even geduld a.u.b.

7,2
7,7
6,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Aanradertje"vertalen
van der taelen vict...
10,0

22-07-2014 zeker een aanrader als je met kinderen of een huisdier hebt. echt eens de moeite waard om te logeren.fijne omgeving en veel wandel gelegenheid.voor ons een topper.

"Twitter beoordelingen"
10-09-2013 @A_Kapone Het is mooi... (@ Vakantiepark Aqua Delta) http://t.co/KVm7YK5xxa --- Bron: https://twitter.com/A_Kapone/status/377513784379990016
alleenreizend, Juli 2014
"Ruime studio voor een nette prijs"vertalen
bennad
7,0

08-07-2014 Via een actie goedkoop een studio kunnen boeken bij Aquadelta.Deze bleek mooi ruim,en met driezitsbank,keuken en balkon met zithoek.Goed genoeg schoongemaakt.Daarnaast mogen gasten gratis gebruik maken van het grote binnenzwembad,en van de medewerkers mag dit ook rustig ietsjes eerder dan de aangegeven tijden.Prima service!De openingstijden van de receptie zijn wel iets te beperkt...

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi net park, zeer tevreden!"vertalen
linda
9,0

19-07-2014 We zaten in huistype Mossel nr 35 dit ligt op het naast gelegen park de Kreek. Vanaf dit huisje is het 3 min. lopen naar zwembad.
Ons huisje was schoon en netjes(sanitair ook keurig schoon) ,we hadden een bad,magnetron en tuinmeubels(wat niet in de beschrijving stond) als we de tuin uitliepen kwamen we direct in de grote speelweide met schommels,wipwap,kabelbaantje, voetbalveld en tafeltennis.
Onze dochter(3 jaar) had haar eigen slaapkamer op de 1e etage (2 persoonsbed en een traphekje).
Het park was met 1 woord geweldig!Een gezellig pleintje waar een luchtkussen stond en trampolines, we hebben lekker gegeten in het restaurant en onze dochter heeft zich prima vermaakt in de overdekte speeltuin.
Ook het zwembad was netjes en schoon, en ontzettend leuk voor onze dochter.
Het peuterbad is groot met een leuke glijbaan en er was speelgoed,zwembandjes en een babyzwemband.
Het grotere zwembad was groot genoeg je kon er lekker baantjes zwemmen of op matten spelen en van de glijbaan.

met partner, Juli 2014
"Fantastisch park"vertalen
Ans Mollink
8,0

07-07-2014 We hadden een heerlijk verblijf in Bruinisse. Het park is mooi aangelegd. Vriendelijk personeel. Zo vinden we dat een vakantie moet zijn. Heerlijk genieten. We vonden het eiland heel mooi en hebben prachtig kunnen fietsen. Vele mooie velden met de mooiste bloemen.

"Leuk park!"vertalen
Verona
8,0

04-07-2014 Nog nooit op een park geweest dus geen vergelijkingsmateriaal. Een midweek geweest en het was heerlijk! We zaten in eerste instantie in een "oester" huis. Absoluut tegen alle verwachtingen in. Vies, donker en gewoon niet zoals,de huizen die je verwacht bij dit park. Uiteindelijk ongeboekt naar Buitenhuis 6 (aquastaete) en dit was echt super!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuk park niets mis mee!"vertalen
mars
8,0

23-06-2014 Leuk kind vriendelijk park! Appartement zijn beetje verouderd maar alles wat er hoort te zijn zit erin, en het was schoon!! Meestal ben he toch op pad dus het hoeft ook niet super de luxe te zijn!!! Zwembad en speeltuin erg leuk voor de kindjes...😃 Ekkie de eenkhoorn ook leuk!! Haven + strandje bij het meer op loop afstand. Dagje Renesse of zierikzee ook leuk!

met partner, Juni 2014
"Gedateerd"vertalen
Ruud
5,0
2,0
4,0

16-06-2014 Het eerste woord dat in me opkomt is gedateerd. Wij verbleven in de appartementen op het park en die stammen uit de jaren 80.

Als eerste kregen we een appartement waarbij men halverwege de schoonmaak vergeten was dat ze aan het schoonmaken waren. WC borstel stond in WC, geen handdoeken, beddegoed, stofzuiger stond midden in appartement etc.

Dit appartement stonk ontzettend! Nu bleek dat het een appartement was waarin zowel honden mogen verblijven als rokende mensen! Dit is iets wat ik zeer slecht vind. Na ons beklag bij de receptie kregen we direct een ander appartement, dat vind ik goede service.

Het andere appartement was even eenvoudig. Meubilair is gedateerd en niet zo comfortabel. Gordijnen in de slaapkamer verduisteren totaal niet waardoor je om 5uur smorgens weer wakker bent.

Al met al hadden we niet echt het lekkere vakantiegevoel in de appartementen. Misschien dat de huisjes een stuk beter zijn, maar de appartementen zijn sterk aan een opknapbeurt toe

met jonge kinderen, Juni 2014
"Op veel vlakken zeer goed..."vertalen
Yves
7,0

17-06-2014 Buitenhuis voor 6p geboekt via actie (€225,- /weekend). Wel bijbetaald voor een niet-rokers huisje. Huisje is perfect voor kleine kindjes. Het bevat een traphekje boven en onder, kinderstoel, -bed, -park en speelgoed. De tuin is volledig af te spannen zodat ze ook buiten vrij kunnen rondlopen. Het park is prachtig om door te wandelen. Mooie huisjes en zeer veel groen.
Binnenin was ons huisje proper en ruim. Sommige meubels hebben last van wat gebruikssporen, maar er stond een prima keuken in en de bedden lagen zeer goed. Het zwembad is ideaal om met kleine kindjes (tot 3j) naar toe te gaan. Voor oudere kinderen is er niet zo veel te beleven ivm bepaalde subtropische zwembaden bij andere parken. Het eten in het restaurant is lekker maar wat in België een kleine portie sla en frietjes is voor 1 persoon moet je daar delen met 2. Gelukkig kan je kostenloos bijvragen en opnieuw bijvragen...

Gezien de prijs van de promotie een goede prijs/kwaliteit verhouding

met partner, Juni 2014
"Nooit meer"vertalen
N Kortink
3,0
1,0
2,0
4,0

13-06-2014 Hadden geboekt via een aanbieding. 3 nachten. Hadden een huisje 'buiten' het park. Was zeer somber. Gras was 20 cm hoog. Struiken en bomen zo hoog dat er geen zon binnen kwam. Huisje was niet echt schoon. S' morgens kleren vochtig . Pannen in keuken waren niet schoon. Bepaald reukje in huis.. Dus niet zo om terug te gaan.

"Antiek Delta"vertalen
w.van.horssen
5,0
9,0

13-06-2014 Bij binnenkomst op t park een hoog Wauw gehalte, echter bij entree in ons appartement (Parel 5 Kind) sloeg dat al snel om. Zeer gedateerd en niet erg schoon. Faciliteiten op t park zijn goed, de openingstijden van t zwembad waren teleurstellend. Supermarkt is groot en goed. Eten op het park is goed. Conclusie: Mocht ik ooit nog eens hierheen gaan, zal het geen appartement zijn. Prijs/prestatie is voldoende.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?