Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***

Hogenboom Aquadelta***
649 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***
Hageweg `t Centrum 269, 4311 NS, Bruinisse

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Aquadelta scoort een 6,8 uit 10, op basis van 649 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** in Bruinisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Aquadelta***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 247 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Aquadelta*** met andere accommodaties in Bruinisse.
Even geduld a.u.b.

7,2
6,4
7,6
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Gezellig en mooi"vertalen
Focke
9,0

18-3-2014 Was een heerlijk weekend met de kinderen en kleinkinderen geholpen door zonnige dagen.
Vriendelijkheid op park was een aangename ervaring evenals de service en de omgeving.Veel moois op zo,n nabije afstand.

"Twitter beoordelingen"
10-9-2013 @A_Kapone Het is mooi... (@ Vakantiepark Aqua Delta) http://t.co/KVm7YK5xxa --- Bron: https://twitter.com/A_Kapone/status/377513784379990016
met jonge kinderen, Feb. 2014
"Park is prima maar appartement minder."vertalen
Bongarts
6,0

4-3-2014 Wij zaten in een 6 persoons- appartement. Echt schoon was dit appartement niet. Helaas ontdekte we op de 2e dag ongedierte in onze keuken. (zilvervisjes). Echt ranzig. Ze zaten overal en kropen door de bestek-la. Nadat we melding hadden gemaakt bij de receptie zijn ze de keuken schoon komen maken. De klusjesman kwam ook nog wat bestrijdingsmiddelen brengen. Het appartement is nogal donker. (alleen ramen aan de voorzijde) en dat is misschien maar goed ook. Echter als je 45 euro schoonmaakkosten moet betalen mag je toch wel verwachten dat het daadwerkelijk schoon is. Wij vonden het appartement een beetje vergane glorie. Wij hebben voor een lang weekend 42 euro betaald dus dan mag je verder ook niet klagen eigenlijk. Het park zelf is verder netjes. Het zwembad was voor onze zoon van dik 7 maanden ook prima in orde. De huisjes zagen er trouwens een stuk beter uit. Waarschijnlijk zijn deze ook een stuk nieuwer.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Prachtig"vertalen
Joël
10,0

26-2-2014 Prachtig park! Buiten het seizoen wel uitgestorven maar geeft niks! Wij hebben een last minuut vakantie geboekt, accommodatie Parel Plus. We gingen niet voor luxe omdat het op een korte termijn moest. We kwamen in de accommodatie en het eerste wat me opviel was hoe Brandschoon het in het huisje was! De inrichting is iet wat gedateerd maar dat geeft niks. Op het park is er erg veel te doen voor de kinderen. Al met al een top vakantie!

met partner, Feb. 2014
"Prima!"vertalen
Imken
4,0

25-2-2014 Wij hebben het huisje last-minute geboekt in het oude gedeelte, buiten schoolvakanties. Het is er dan wel uitgestorven, maar heerlijk als je voor rust gaat! Het huisje was schoon en netjes. Niet luxe, maar wij geven daar niet om. Buiten het seizoen is alleen de brasserie open 's avonds, dus of zelf koken of in Bruinisse uit eten of daar halen. Bij de receptie wordt je vriendelijk onthaald. De ingang van 'De Kreek' was wel onduidelijk te vinden. Neem ook een eigen kussen mee. De kussens die er zijn, zijn vreselijk. Gelukkig hadden wij ze zelf mee genomen. Al met al een prima verblijf gehad!

met jonge kinderen, 2014
"Superpark!"vertalen
rob_receveur
10,0

18-1-2014 Ben hier paar jaar geleden geweest, toen waren er nogal wat opmerkingen. Inmiddels is het vrijwel volledig gemoderniseerd, vriendelijk personeel, super huisje en de omgeving is prachtig!
Een aanrader voor iedereen!

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Genoten van rust, ruimte en omgeving."vertalen
Timo van Staalduine...
8,0

28-1-2014 Wij zaten buiten het seizoen, sterker nog er waren denk ik nog 3 huisjes verhuurd. Daardoor had de receptie, het zwembad en het kinderspeelparadijs wel aangepaste tijden. Aan de andere kant hadden we met onze kinderen het rijk voor ons alleen, heerlijk! Alles zag er netjes uit en was goed verzorgd. We hadden een huisje van het type 'staetelaan', in 2007 gebouwd.

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Leuke vakantiepark , appartementen oudbollig."vertalen
cliff2902
9,0

13-1-2014 Via een veiling verbleven wij een weekend op Aquadelta. Een leuk vakantiepark met indoorspeelplaats en overdekt zwembad. In de snackbar bevind zich ook Kinderland, een leuke indoorspeelplaats waarbij de ouders kunnen genieten van een kopje koffie of een biertje. Bediening is vriendelijk. Eerste avond gegeten bij De Brasserie, een beetje kil restaurant. Eten wel voor een normale prijs maar zeker geen toppertje. Wij verbleven in appartement Jade , een knus appartementje. Het meubilair stamt uit de jaren 70 maar het was er wel schoon. Bedden redelijk. Supermarkt duur en geen normaal brood verkrijgbaar tijdens ons verblijf, gelukkig is er een AH in het dorp die ook op zondag geopend is.

met partner, Jan. 2014
"Appartement Jade aquadelta"vertalen
zonnestraal112
5,0
1,0
5,0
1,0

18-2-2014 via veiling geboekt, omgeving mooi en zeker een kijkje waard.
appartement was oud en Zeer stoffig, wij hadden betaald voor schoonmaak en dit was niet te merken, van ellende zelf schoongemaakt de eerste avond (stof allergie en bleef niezen).

nieuwe huisjes zagen er wel erg mooi uit (van buiten)

croissantjes half afgebakken uit het winkeltje, restaurants zeer laat open ( tussen de middag koffie drinken was er niet aan de orde ) en zeer vroeg dicht.

zijn ook een dag eerder gegaan ivm de stof allergie.

met vrienden, Jan. 2014
"Het is goed vertoeven in aquadelta"vertalen
francis raaijmakers
10,0

3-2-2014 je kunt er lekker eten, bowlingen, zwemmen, midgetgolf, leuk voor kinderen, vriendelijk personeel. in renesse naar het strand is niet te ver weg. strandje bij aquadelta is klein. fietsen is mogelijk, wandelen natuurlijk ook. week is heel lekker door te komen, langer, dan wordt het waarschijnlijk toch saai.

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Super vakantiepark,en heel leuk voor kinderen."vertalen
f.peerboom
7,0

27-1-2014 vakantiepark aquadelta is heel gezellig,leuke sfeer,kindvriendelijk,accommodaties zijn heel goed onderhouden en netjes.eetgelegenheden zijn goed,er is genoeg te doen voor de kinderen,en je kunt er lekker ontspannen en wandelen in de buurt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?