Camping Den Osse ***

Den Osse
8,1

19 reviews over Camping Den Osse in het Nederlands

Hele mooie camping met uitstekend sanitair.

Irene Fransen, 9-8-2017

Camping is super met goed sanitair echter ga daar niet eten want het personeel is absoluut onvriendelijk tot het snauwerige aan toe. We hadden spareribs genomen waar we anderhalf uur op gewacht hadden en ze waren nog niet goed gaar en uiteraard ook niet lekker! Jammer want in die tijd hadden ze ook wel iets lekkers kunnen maken.

In de buurt is een heel klein strandje.. jammer genoeg kun je daar geen lange strandwandelingen maken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Prettige relaxte camping

Sandra, 20-10-2016

Camping is centraal gelegen, ruime plekken, zwembad voor warme dagen is goed op temperatuur. Genoeg te doen voor de kinderen, speeltuin en snel contact. Broodjes bij het bakkertje, douche is lekker warm zonder extra muntjes. restaurant naast de camping net als snackbar.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Erg leuke camping, met zwembad!

de Haas, 18-8-2016

Leuke camping, niet al te groot. Wij hebben een luxe sta-caravan gehuurd aan het water. Vriendelijk personeel! Op 100m afstand van het Grevelingenmeer en leuke haventjes. Met 10 minuutjes rijden ben je bij het Noordzeestrand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek!

Familie Van Zijll, 30-1-2016

Voor 2016 hebben wij opnieuw een verblijf bij Den Osse geboekt. Heerlijk om ook dit jaar weer zo'n zomervakantie in het vooruitzicht te hebben! Al een aantal jaar op rij komen wij hier. Wat een fijne camping is dit voor de kinderen, maar zeker ook voor ons als ouders! Alles wat je nodig hebt is op, of in de directe omgeving van de camping te vinden.

Zeeland heeft zoveel moois te bieden; er is meer dan genoeg te ondernemen en te zien. Wij zijn nog lang niet uitgekeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

slecht

marjolein, 15-9-2015

slechte paden, gevaarlijk in het donker zelfs, zijn al aardig wat kinderen met fiets gevallen, verder kun je jezelf vermaken. De hulpvaardigheid van de dames aan de receptie is geweldig maar een praatje met de eigenaresse hoef je niet te maken. Klantonvriendelijkheid een dikke 10!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Uitvalsbasis voor (sportieve)ontdekking zeeland

rj, 11-6-2013

Camping bestaat uit een gedeelte met vaste staanplaatsen en gedeelte met toeristenplaatsen ook zijn er camper plaatsen beschikbaar. Het zwembad is verwarmd maar vrij basic. Vorig jaar zijn er nieuwe tennisbanen aangelegd waarvan er 1 voor de kinderen als speel/voetbalveld kan worden gebruikt. 3 jaar geleden is er een groot nieuw toilet gebouw geplaatst en dit jaar is er ook een nieuw toiletgebouw geplaatst. Op de camping zijn bij het bakkertje verse warme broodjes en een krantje te koop. Goede uitvalsbasis om te duiken, golf- wind- en kitesurfen (brouwersdam), fietsen, Zeeland te ontdekken of niets te doen. Chalets, stacaravens zijn ook te huur. Er is een klein strandje aan het grevelingenmeer op loopafstand kan zomers er druk zijn met gasten van het nasatgelegen bungalowpark. Zomers is er animatie en worden er verschillende activiteiten georganiseerd. Bij de ingang is ook een restaurant/snackbar.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Te duur voor het gebodene

Douwe, 11-8-2012

De velden waarop de carvans staan zijn leuk/beschut. Dus ook met wat frisser weer zit je hier al snel goed. Maar de toegang tot de camping is zeer rommelig, het sanitair is - op één nieuw gebouw na - oude meuk. Het stinkt er daardoor of er wordt te weinig schoongemaakt. Het recreatieteam is vrij standaard en om aan het strand te komen moet je echt toch nog even rijden.

Geen supercamping dus, maar wel met een superprijs. 50 euro per nacht is echt te duur voor de geboden kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Leuke tijd gehad op deze camping

Jet, 1-8-2011

We hebben een weekje in een caravan gezeten van vrienden.

Het weer zat helaas niet erg mee, maar we hebben ons goed vermaakt.

Zierikzee, Renesse, het strand....allemaal in de buurt.

En heerlijk gegeten in Restaurant de Ossehut.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

top gezellig camping

rzwasbestsagnering, 21-2-2011

wij staan er vanaf 2010, het 1e seizoen met een caravan op een vaste plaats het is ons zeer goed bevallen doordat dit een leuke camping is, ze hebben een zwembad, 3 visvijvers, drie verschillende speelplaatsen en een jeugdhonk. zomer,s is er een leuke animatie team die zich in zetten voor de jeugd en de ouderen. (volleybal, bingo, ladys night, disco, kook wedstrijd met een prijs de gouden pollepel, afgelopen jaar een schitterende spooktocht gehad wat zeer geslaagd was. vriendelijke mensen aan de balie, toilet/douche en afwas gelegenheid wordt schoongehouden ondanks het vele gebruik. een gezellige camping voor iedereen. een goede eetgelegenheid "de ossehut 'met nieuwe eigenaren op het terrein. in de omgeving is zeer veel te doen, bij de boeren kan je alles vers en betaalbaar eten halen. osse team ga zo door.
Gereisd met jonge kinderen in april 2010

leuke camping

Corrine Waslander, 3-1-2011

Voor het eerst zomer in Nederland. Erg leuke vakantie gehad. De camping is voor ouders met jongere kinderen prima. Het sanitair is inderdaad veroudert en is eigenlijk aan vernieuwing toe. Tijdens drukkere periode´s vervuilen de sanitaire voorzieningen snel. Helaas is dit door toedoen van KAMPEERDERS!! Erg lekker gegeten bij de Ossenhut op de camping. Komen zeker nog een keertje hier
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Osse in Brouwershaven/Den Osse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Osse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Osse scoort een 8.08 uit 10 op basis van 21 reviews.