Beoordelingen Camping Strandpark Zeebad****

Strandpark Zeebad****
184 beoordelingen
Beoordelingen Camping Strandpark Zeebad****
Nieuwesluisweg 1, 4511 RG, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandpark Zeebad**** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandpark Zeebad**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Strandpark Zeebad scoort een 7,1 uit 10, op basis van 184 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandpark Zeebad**** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandpark Zeebad****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Strandpark Zeebad**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Strandpark Zeebad**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Camping Strandpark Zeebad**** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.

7,2
5,6
6,6
9,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Schitterend kamperen"vertalen
Liesbet Hillewaert
10,0

7-4-2014 Voor een kort weekend gaan kamperen. Comfort-plus plaats. We stonden Daar wel alleen, maar zeer leuk met eigen sanitair .
De ontvangst aan de receptie was ongelooflijk vriendelijk. Het animatie-team zowaar nog vriendelijker.
Een ongelooflijk dikke pluim voor het ganse team!

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Ideale gezinsvakantie"vertalen
Coudyser
9,0

10-3-2014 We hebben 4 nachten gelogeerd in een bungalow type ZWAL: niet volledig nieuw meer maar wel proper.
Het zwembad is ideaal voor de kinderen, warm in de kleedkamers, jammer van openingstijden tot 18u.
Op wandelafstand van de zee en heel rustig!

met oudere kinderen, Jan. 2014
"Huisje Park Zeebad, nee niet meer.."vertalen
P.Arens
5,0

3-2-2014 Met het gezin en aanhang een huisje gehuurd voor een lang weekend. Op het park aangekomen bleken we in een ander huisje te zitten, dan verwacht. De aanrijroute (is dus maar één adres) blijkt nogal verwarrend. 's Avonds in het donker ( ca. 19:00 uur) het hele park moeten afzoeken, daar alle recepties gesloten waren. In het huisje hing bij binnenkomst naar een penetrante rokerslucht, dus eerst maar even alles tegen elkaar open gezet.
Het huisje was niet schoon. Wij troffen ongedierte aan in keuken en badkamer. Diverse lampen kapot, scheuren in de gordijnen en de badkamers behoorlijk afgeleefd. Dat, in combinatie met late entree en vroeg vertrek, is dit een erg duur verblijf. Ons zien ze er niet meer.

met partner, Dec. 2013
"Gratis Winter Kampeer vakantie"vertalen
LMBA van Meer
10,0

6-1-2014 Deze camping is ons heel goed bevallen Het sanitair werd elke dag heel goed schoongemaakt,en het personeel is er heel vriendelijk Positief was dat wij de caravan op de verharde weg moesten neer zetten dit omdat anders het gras wat erg nat was kapot gereden zou worden. Op deze manier is het voor deze tijd van het jaar te gaan kamperen heerlijk dat je een harde ondergrond onder de caravan hebt .Voor ons geven wij deze camping een 9

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fantastische ligging"vertalen
merel
6,0

29-10-2013 Wij stonden met onze tent op het 'budgetveld' naast de ingang van de camping. Dit veld ligt wat verder van het sanitair gebouw af. Het grootste voordeel was dat we alleen de weg over hoefden te steken om op het strand te komen. Onze tent stond letterlijk onder aan de duinen. Breskens is een leuk dorpje en goed bereikbaar met de fiets.

met jonge kinderen, 2013
"Prachtige dagen beleeft"vertalen
Impens
8,0

26-8-2013 Een mooie camping met een prachtige ligging.
Zeer vriendelijk en professioneel onthaal.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Min punt is het moeilijk bereiken van de kampplaats door geparkeerde auto's op parking.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima vakantieplek"vertalen
jorienzandvoort
6,0

26-8-2013 Wij zijn nu 2 keer naar dit park geweest, eerst een huisje in het naastgelegen Scheldeveste en dit keer hebben we op de camping gestaan.
Even de weg oversteken en je staat op het strand, ideaal. Camping was prima, al was het sanitair oud, vervallen en meestal smerig. Een of twee keer extra per dag de toiletten en douches schoon maken is geen overbodige luxe.
De kinderen vonden Koos Konijn helemaal geweldig.
Het zwembad was wel schoon en warm genoeg met een leuke glijbaan voor de kinderen. Campingsupermarktje ook oké, 's ochtends lekker verse broodjes.

met vrienden, Aug. 2013
"Super mooie omgeving!"vertalen
Jacoline Boer
5,0

19-8-2013 vakantiepark Zeebad in Breskens ligt in een hele mooie omgeving. Er is veel te doen in de buurt, wij waren er een week maar kwamen haast tijd te kort. De accommodatie was bij aankomst verre van schoon, waardoor ik eerst maar ben gaan schoonmaken. Dat vonden we heel jammer, tip voor Roompot!! Verder was het een leuk park maar we hebben ons heil meer buiten het park gezocht. Het zwembad was wel leuk maar helaas maar tot 20.00 uur open, dat had van ons wel wat langer gemogen. 1 groot pluspunt; je loop het park af zo de duinen op waarachter het prachtige strand van Breskens ligt, heel gaaf. Ik vond de prijs aan de hoge kant voor een last minute van een chalet die niet schoon was en waarvan de bedden verre van een vakantiegevoel hadden, na een week waren we blij dat we daar niet meer op hoefden te slapen. Vergelijking prijs/ kwaliteit klopt niet mijns inziens. De ruimte was prima, en we hadden veel privacy op het park. Wel vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Hajo Renkema
6,0

3-8-2013 Het park bestaat uit een deel camping huisjes die onderverdeeld waren.Fort Soleil, Schildeveste. Wij hadden een huisje gehuurd via tourperator in Fort Soleil. Het huisje was erg eenvoudig. Geen afwasmachine.in de badkamer was geen putje waardoor je in je eigen douchewater stond. Het badscherm lekte. Een van de slaapkamers was zo klein dat je vanuit de gang je bed in kon. Het tuinmeubilair was kapot en versleten. En dat voor € 1000,- per week. Het is niet echt geschikt voor 4 volwassenen en 2 kinderen. Het vakantie park Zeebad heeft als attractie, Koos Konijn. Elke avond minidisco en elke ochtend knutselen. Zowel Koos als het knutselen werd georganiseerd door pubers die zelf nog kinderen waren. Geen enthousiasme en bedroevend slecht. Kleine kinderen dit niet zo snel door. Ook het knutselen werd gedaan door moeders die met hun kinderen mee waren gekomen. De animators stonden achter de bar te hangen totdat het 11.30 was en de tijd weer om was. Mijn advies, er zijn betere parken.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Ondermaatse klantvriendelijkheid"vertalen
janinne
4,0
4,0
3,0
3,0

27-7-2013 Twee weken een kampeerplek van 80 m2 gereserveerd. Wat we kregen was minder groot, maar aanvankelijk ook niet zo'n probleem. Totdat we aan beide zijden buren kregen, eentje met een caravan, eentje met een vouwwagen. scheerlijnen moesten omgezet worden en we zaten bijna letterlijk bij elkaar aan tafel. Beklag gedaan bij de receptie. Het antwoord was: in 15 jaar heb ik nog nooit van deze klacht gehad. Uiteindelijk zou de parkmanager komen kijken, maar kwam tot tweemaal toe de afspraak niet na. Na een halve week verscheen hij toch ten tonele en kwam inderdaad tot de conclusie dat de plekken geen 80 m2 waren en zou erover nadenken hoe dit te compenseren. Hierover echter niets meer gehoord.....Camping Zeebad: een keer, maar niet weer, ondanks de geweldige ligging

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?