Beoordelingen Camping Strandpark Zeebad****

Strandpark Zeebad****
197 beoordelingen
Beoordelingen Camping Strandpark Zeebad****
Nieuwesluisweg 1, 4511 RG, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandpark Zeebad**** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandpark Zeebad**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Strandpark Zeebad scoort een 7,0 uit 10, op basis van 197 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandpark Zeebad**** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandpark Zeebad****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Strandpark Zeebad**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Camping Strandpark Zeebad**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Camping Strandpark Zeebad**** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.

6,8
5,7
6,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Mooie vakantie camping voor jong en oud:)"vertalen
Hunck
9,0

18-08-2014 Door zijn ligging ideaal op loopafstand van het strand !! De auto heeft ook vakantie

"Twitter beoordelingen"
02-08-2014 @Gertjan1982 @Roompot aanbiedingen vallen vies tegen! Zeer slecht onderhouden camping.. park Zeebad te Breskens! 2 wkn geweest... strand was het mooist! --- Bron: https://twitter.com/Gertjan1982/status/495462653654220801
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Een toppertje!"vertalen
Mieke
8,0

11-08-2014 Ons verblijf was kort, maar heel aangenaam. Ruime kampeerplaats met alle voorzieningen. Iets te weinig sanitaire voorzieningen.
Zwembad was goed, vooral voor de kleintjes.
Heel leuk dat het strand op wandelafstand is. Echt genieten, zeker bij mooi weer!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Eén keer Roompot Camping Zeebad"vertalen
willbar
4,0
8,0

25-08-2014 Wat een saaie en volle camping. Een kampeerplek van 80 - 100m2 gereserveerd. Wat we kregen was veel minder groot. Met de buren zit je tussen de scheerlijnen. Kortom, de prijs is hoog voor wat je ervoor krijgt.
Het zwembad was goed, vooral voor de kleintjes en het strand is op wandelafstand. Breskens is een leuk dorpje en goed bereikbaar met de fiets. Roompot Camping Zeebad: Eens, maar niet weer!

met partner, Mei 2014
"Nooit meer"vertalen
A van Steenveldt

26-05-2014 Cottage Zeebad Breskens
Inrichting cottage is oud en versleten, geen normale stoel, alleen een caravan bank en een tafel.
Kraan in de keuken zat los, dus moest je heel voorzichtig water nemen, de koelkast maakte dag en nacht herrie, hierdoor slecht geslapen.
De keukeninrichting was een bij elkaar geraapt zooitje.
Na 3 dagen maar naar huis gegaan, weg vakantie(gevoel)!

met partner, Mei 2014
"Nooit meer..."vertalen
Domi vd Veen
1,0
3,0
7,0

12-06-2014 Het park heeft EUR 57,- ingehouden van de borg (huur chalet Zeebad in Breskens). Geen gezamenlijke opname bij vertrek (kon niet: schijn je van tevoren te moeten aanvragen). Achteraf in rekening gebracht, zonder enige toelichting of specificatie. Klacht is op zeer onsympathieke wijze afgedaan. Op basis van navraag: chalet zou niet schoon zijn geweest. Ten eerste herkennen we dit niet; ten tweede zijn dit wel erg hoge kosten voor het schoonmaken van een chalet en het afhalen van 2 bedden (was abusievelijk vergeten). Worden deze chalets na gebruik niet sowieso schoongemaakt dan? Mooie manier om wat extra's te verdienen aan mensen die te goeder trouw een borg storten. Ben uiterst ontevreden en ga hier werk van maken.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Schitterend kamperen"vertalen
Liesbet Hillewaert
10,0

07-04-2014 Voor een kort weekend gaan kamperen. Comfort-plus plaats. We stonden Daar wel alleen, maar zeer leuk met eigen sanitair .
De ontvangst aan de receptie was ongelooflijk vriendelijk. Het animatie-team zowaar nog vriendelijker.
Een ongelooflijk dikke pluim voor het ganse team!

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Ideale gezinsvakantie"vertalen
Coudyser
9,0

10-03-2014 We hebben 4 nachten gelogeerd in een bungalow type ZWAL: niet volledig nieuw meer maar wel proper.
Het zwembad is ideaal voor de kinderen, warm in de kleedkamers, jammer van openingstijden tot 18u.
Op wandelafstand van de zee en heel rustig!

met oudere kinderen, Jan. 2014
"Huisje Park Zeebad, nee niet meer.."vertalen
P.Arens
5,0

03-02-2014 Met het gezin en aanhang een huisje gehuurd voor een lang weekend. Op het park aangekomen bleken we in een ander huisje te zitten, dan verwacht. De aanrijroute (is dus maar één adres) blijkt nogal verwarrend. 's Avonds in het donker ( ca. 19:00 uur) het hele park moeten afzoeken, daar alle recepties gesloten waren. In het huisje hing bij binnenkomst naar een penetrante rokerslucht, dus eerst maar even alles tegen elkaar open gezet.
Het huisje was niet schoon. Wij troffen ongedierte aan in keuken en badkamer. Diverse lampen kapot, scheuren in de gordijnen en de badkamers behoorlijk afgeleefd. Dat, in combinatie met late entree en vroeg vertrek, is dit een erg duur verblijf. Ons zien ze er niet meer.

met partner, Dec. 2013
"Gratis Winter Kampeer vakantie"vertalen
LMBA van Meer
10,0

06-01-2014 Deze camping is ons heel goed bevallen Het sanitair werd elke dag heel goed schoongemaakt,en het personeel is er heel vriendelijk Positief was dat wij de caravan op de verharde weg moesten neer zetten dit omdat anders het gras wat erg nat was kapot gereden zou worden. Op deze manier is het voor deze tijd van het jaar te gaan kamperen heerlijk dat je een harde ondergrond onder de caravan hebt .Voor ons geven wij deze camping een 9

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Fantastische ligging"vertalen
merel
6,0

29-10-2013 Wij stonden met onze tent op het 'budgetveld' naast de ingang van de camping. Dit veld ligt wat verder van het sanitair gebouw af. Het grootste voordeel was dat we alleen de weg over hoefden te steken om op het strand te komen. Onze tent stond letterlijk onder aan de duinen. Breskens is een leuk dorpje en goed bereikbaar met de fiets.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..

Bent u de eigenaar?