7,3

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Zeebad bij :

151 reviews over Vakantiepark Roompot Zeebad in het Nederlands

Geen internet

Hans, 12-8-2017
    • Onderkomen6

Wij zaten in huis 193 op park Schoneveld. Dat is 2 kilometer van park Zeebad. Dat maakt niet zoveel uit omdat wij geen gebruik hebben gemaakt van de voorzieningen daar. Zwembad daar is erg klein en verouderd. Kantine, anders kan ik t niet noemen, is geen gezellig restaurant en met een beperkte kaart en veel diepvries spullen.

Grootste probleem is dat in en rond huis 193 geen wifi is maar ook geen bereik van mobiel internet. Blijkbaar een blackspot van zowel KPN, Ziggo en Simpel. Zo moet je dus je internetdingen elders regelen. Lastig als je toch bereikbaar wilt of moet zijn.

Ook de keukenuitrustig is te klein voor ee 6 persoonshuis. Een klein koekenpannetj voor 6 stuken vlees gaat niet lukken. Ook aardappels en groenten moet je na elkaar koken omdat de pannen nieg groot genoeg zijn. De TV is erg klein en er is geen rookmelder in de huiskamer met open keuken. Prima bedden.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne vakantie gehad!

Mariska Meijer, 21-7-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Lodge was prima en lag ook gunstig. Gezien vorige opmerkingen konden wij zien dat hier wel wat mee gedaan wordt. Onze lodge had bijvoorbeeld wel horren voor de ramen en er was een ventilator aanwezig. Alles was prima maar wij hebben wel wat haakjes in de doucheruimte gemist. Wij konden bijvoorbeeld geen handdoek ophangen en ook vonden wij de ruimte naast en bij de wastafel beperkt. Ook het handhoek haakje bij de keuken werd door ons gemist. Helaas was het dekbedovertrek niet schoon bij aankomst, maar deze konden wij omruilen. Verder een ideaal schuurtje bij de lodge en een heerlijke loungeset. Ook goede locatie t.o.v. het strand. Voor ons was het niet helemaal duidelijk hoe wij bij de lodge konden komen maar dit kon men bij de receptie ons uitleggen. Het park op zich vonden wij wat minder geslaagd maar wij kwamen ook voor het strand en de omgeving.
    Gereisd met partner in juli 2017
    Carel Schrier,

Bedankt voor jullie uitgebreide review! We gaan hier zeker werk van maken, zodat verblijven in de toekomst nog meer naar wens verlopen.

Graag tot de volgende keer! Groetjes van Richard

Helemaal top !

Marion, 7-7-2017
    • Onderkomen10

De lodges zijn heel erg schoon en van alle gemakken voorzien. Wij hadden een type luxe geboekt en de loungeset en ligstoelen waren een verademing na jaren van onhandige plastic stoelen buiten. We zaten bijna tegen de duinen aan, dus even met de hond op het strand wandelen was heel goed te doen.Op het park zelf is voor volwassenen niet veel te beleven, maar daar gingen wij ook niet voor. Wij hebben ons weekje weg 2018 inmiddels geboekt op dit park !
    Gereisd met vrienden in juli 2017
    Carel Schrier,

Wat geweldig dat je in 2018 weer terug komt naar Vakantiepark Zeebad, Marion! Wij hopen dat je dan weer een heerlijk verblijf gaat beleven op het park.

Voor herhaling vatbaar

Marga Janssen, 24-6-2017
      • Activiteiten5
      • Onderkomen8

Ligging fantastisch. Allen jammer geen gezellig restaurant en geen supermarkt
      Gereisd met partner in juni 2017
      Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je verblijf voor herhaling vatbaar is, Marga! Wij zullen je feedback doorgeven, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Fantastisch mooi park.

Otto de Jong, 23-6-2017
      • Onderkomen9

Ligging was uitstekend, miste wel horren bij de slaapkamers.
      Gereisd met partner in juni 2017
      Carel Schrier,

Wat fijn dat je genoten hebt van de ligging van het park, Otto! Wij zullen je feedback, betreft de horren, doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Mooi park

Coolen, 6-6-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen2

De ligging het huisje was erg gedatheert jaren 50
      Gereisd familie in juni 2017
      Carel Schrier,

Wat jammer om te lezen dat jullie de accommodatie als gedateerd hebben ervaren. Inmiddels zijn er nieuwe woningen geplaatst op het park, welke voorzien zijn van modern meubilair.

Wij hopen dat jullie alsnog hebben genoten van jullie vakantie en zien jullie graag nog eens terug.

mooie nieuwe lodges

pasmans, 2-6-2017
      • Activiteiten8

lodges zijn slecht geisoleerd kwamen aan het was 36 gr binnen alles opengezet om aftekoelen met het gevolg dat de hele lodge vol zat met muggen de dag erna weer hetzelfde je moet savonds iets openzetten anders is het binnen niet vol te houden eigenlijk zou men horren moeten plaatsen park is nog niet klaar er wordt nog veel gewerkt overlast viel mee het park ligt wel lekker kort bij het strand en verder is het best wel rustig Breskens op loopafstand
      Gereisd met partner in mei 2017
      Carel Schrier,

Bedankt voor jullie review. Fijn dat jullie tevreden zijn over de ligging.

Wij hebben jullie punten doorgegeven aan de verantwoordelijke, zodat de mogelijkheden tot verbetering besproken kunnen worden.

Wij hopen jullie nog eens te mogen begroeten op één van onze parken.

Groetjes Mandy

mooie omgeving en een mooi verblijf

hugo, 19-5-2017

mooie omgeving en ongeveer 200 meter van het strand
      Gereisd met partner in mei 2017
      Carel Schrier,

Vakantiepark Zeebad ligt inderdaad vlakbij het strand, Hugo! Heb je veel strandwandelingen gemaakt? :-)

Voor herhaling vatbaar

Rudy Slaets, 8-5-2017
      • Onderkomen9

Accommodatie en ligging van het park is perfect.

Echter, de wegen in het park, receptie, restaurant en het zwembad is erg verouderd en dringend aan renovatie toe.

Gereisd met vrienden in mei 2017
      Carel Schrier,

Goed om te lezen dat je verblijf op Vakantiepark Zeebad voor herhaling vatbaar is, Rudy! Wist je dat het strand maar op 1 kilometer afstand ligt van het park?

Wij zullen je feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Groetjes Denise

Heerlijk ontspannen en voor elk wat wils!

Liesbet, 1-5-2017

geen supermarkt.

geen restaurant.

Gereisd familie in april 2017
      Carel Schrier,

Fijn dat jullie tevreden zijn over het verblijf op Zeebad, Liesbet. Er is inderdaad geen supermarkt aanwezig. Wel is er een eetcafé en snackbar.

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Zeebad in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Zeebad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Zeebad scoort een 7.33 uit 10 op basis van 170 reviews.