Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****

DroomPark Schoneveld*****
190 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****
Schoneveld 1, 4511 HR, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7,4 uit 10, op basis van 190 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 147 vakantiefoto's van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

185 beoordelingen over DroomPark Schoneveld*****

190 beoordelingen
8,9
6,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Mooi gelegen prima camping"vertalen
Anna den Ouden
9,0

14-09-2014 Fijne camping voor naseizoen en genoeg plaats op de velden voor ons campertje en het sanitair prima. Hoogseizoen wellicht snel overvol.
De ligging is perfect zo pal aan de duinen en een half uurtje doorstappen naar het centrum van Breskens is goed te doen. De veerboot naar Vlissingen ligt dan ergens halverwege en is erg leuk voor een dagje er naar toe. Kortom, een aanrader en mosselen aan het strand:wat wil je nog meer in september!

met partner, Aug. 2014
"Als het goed is moet het ook gezegd worden."vertalen
J_G_Pepels
7,0

23-09-2014 Vorig jaar geweest en teleurgesteld in het poetsen van de accommodatie. Dit jaar opnieuw geweest en blijkbaar heeft het management zich het aangetrokken. Er was nu een duidelijke verbetering merkbaar in dit mooie en rustig gelegen park. Er zijn voldoende goede restaurants in de buurt. Wij gaan volgend jaar weer.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi park, super gelegen, met minpuntjes"vertalen
wilyvo
7,0

23-08-2014 We hadden een 6 pers. chalet. B013, ons leek het een particulier huisje zoals velen daar. Zo dicht bij het strand is helemaal geweldig. De chalets staan erg dicht op elkaar maar voldoende ruimte in de tuin om ergens te kunnen spelen. Het was redelijk schoon. De tegels op het toilet en in de keuken hadden een poetsbeurt kunnen gebruiken. Op de matrassen liggen hoezen die volgens mij 1x per jaar er af komen. Zien er niet erg fris uit net als de kussens. Supermarkt voldoende om de 1e dag door te komen, erg lekkere broodjes maar de Jumbo en de Plus in Breskens zijn op fietsafstand. Openingstijden in hoogseizoen zijn ruim.Het restaurant is redelijk, bediening is niet zo vlot maar al met al voldoende. Het zwembad is toch wel de domper van het park. Klein, geen personeel (omdat het bad niet dieper is dan 1,40m) maar 2 kleedhokjes en het was er erg smerig overal zand en het stonk er enorm naar urine. Wordt tussendoor niet schoongemaakt erg jammer. Personeel was vriendelijk. Omgeving is geweldi

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch park, maar wel echt beter gaan poetsen"vertalen
Fam. Heijthuijzen
7,0

19-08-2014 Op Schoneveld komen we al aantal jaren. We zijn net terug van 2 weken, bij aankomst was het chalet ronduit smerig, veel stof en etensresten van vorige bewoners (F121). Jammer want het is een super mooi gelegen park in Zeeland. Maar zo'n smerig chalet geeft wel meteen een domper op je vakantiegevoel. De huidige bewoners van F121 zullen het wel netjes vinden maar dat komt niet door de poetsploeg van Schoneveld maar door ons. Want na een paar uur poetsen met zijn tweeen kon voor ons ook eindelijk de vakantie beginnen!!! Schoneveld lees ook de andere reviews want deze opmerking komt heel vaak voor!!! Trouwens WiFi niet nemen want die doet het gewoon niet. Ze laten je er gerust 15,-- Euro per week voor betalen maar je hebt nauwelijks verbinding.

met partner, Aug. 2014
"Prachtige ligging, maar zo smerig!"vertalen
Anneke
3,0
3,0
2,0

15-08-2014 Prachtig gelegen met uitzicht op de duinen en de vuurtoren, blusdeken en brandblusser, melders aanwezig, (H196) maar volledig uitgewoond en erg smerig. De matrassen waren zo vies, dat we ze zelf hebben omgeruild met matrassen uit een andere kamer. Reactie: " We moeten eerst toestemming hebben van de eigenaar om dit te vervangen". Toestemming was verkregen, maar geen andere matrassen gezien. Badkamer: kitranden kapot en beschimmeld net zoals de douche. Voegen vloer kapot en los. Slaapkamer: hoeken hoofdeind bed: vol met zwarte schimmel. Vaatwasser: stonk, zat restant oud water in. Hondenlucht. Een park met 5 sterren? Niets van gemerkt. Voor ruim 900 euro verwacht je iets beters. Winkeltje: lekker verse broodjes, leuk, vriendelijk personeel.
Personeel receptie: of aan handen en voeten gebonden of erg ongeïnteresseerd. Gezien de reacties zijn wij niet de enigen met deze ervaringen. Jammer van zo'n mooi gelegen park. Hier komen wij niet meer.

"Niet schoon, onvriendelijk personeel"vertalen
Liesbeth
5,0

26-07-2014 Huis is van alle gemakken voorzien, maar helaas niettemin fris en schoon.
Erg jammer van de op zich mooie ruime huizen.

Wij hebben de receptioniste als erg onbeleefd en onvriendelijk ervaren.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi aangelegd park, ligging perfect"vertalen
Rpmvandoorne@gmail....
7,0

29-07-2014 Een prima vakantie op Droompark Schoneveld. Van 18 juli t/m 28 juli een fijne vakantie gehad. Een betere ligging ten opzichte van de zee is er niet. Vanaf het park loop je zo de trap op naar de zee en het strand. Het park is erg mooi aangelegd en verzorgd. We hadden een vierpersoons chalet, erg netjes met zelfs een vaatwasser en combi-oven. De animatie is eenvoudig maar voor jonge kinderen prima. Het zwembad is klein en het restaurant veel te duur voor een restaurant-camping. Binnen 5 minuten is een Jumbo in Breskens te vinden. Zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen. Wel veel honden in het park en op het strand, dat was minder.

"Wat een vieze bende"vertalen
Jansen
2,0
8,0

14-07-2014 Het huisje was super smerig.
Bij aankomst hebben we het eerst schoon moeten maken.
Alles opnieuw in de vaatwasser, stofzuigen en de urine verwijderen van de tegels in de badkamer.
De lakens van het verplicht af te nemen pakket stonken de pan uit.
Het zwembad zijn we weer uitgerend omdat dat ook super smerig was.

Zonde van zo´n mooi park.
Het heeft een luxe uitstraling, de ligging is fantastisch en het personeel is super vriendelijk.

"Zeker geen droompark!!"vertalen
steenbakkers
7,0

10-08-2014 Deze camping heeft een prachtige ligging recht aan zee. In het restaurant is de bediening slecht maar het eten heerlijk.
Het sanitair is heel erg vies, wordt slecht schoon gemaakt, alle toiletten hebben zwarte aanslag onder in de pot omdat ze niet goed schoongemaakt worden en stinken. Er wordt schoongemaakt door Polen die er allemaal weinig zin in lijken te hebben. De campingplaatsen zijn ruim en netjes. Zwembad is erg klein en zeer warm, er wordt ontzettend veel chloor gebruik waardoor je last krijgt van je ogen.
Animatie is matig. Geen bereik met telefoons. Wifi op de camping er slecht.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek, niet geschikt voor tieners!"vertalen
Esther
1,0

04-08-2014 Mooie camping, helaas liet het animatieteam te wensen over, het enigste wat ze konden doen is voetballen en schreeuwen tegen de kinderen.
Jammer want er was genoeg animo....maar er werd te weinig actie ondernomen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?