Vakantiepark DroomPark Schoneveld *****

Vakantiepark DroomPark Schoneveld
DroomPark Schoneveld

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark DroomPark Schoneveld bij:

251 reviews over Vakantiepark DroomPark Schoneveld in het Nederlands

Poets eens een keer

JP, 13-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Chalet niet gepoetst, je mag hier wel minste € 65,00 voor betalen. Chalet vol stof en haren, vele mankementen (lampen kapot, oven stuk en diverse andere dingen die niet werkten), onder bed kleding van onbekende en 2 achtergebleven fopspenen. Receptie doet niks met klachten, alleen maar zeggen dat dit niet kan. We hebben zelf gepoetst om onze vakantie te redden. ondanks alle klachten doet management niks. Na 30 jaar diverse malen per jaar het park bezocht te hebben is het nu einde verhaal.
Gereisd met partner in augustus 2017

Jolijn en Marion animatie team

Yvonne, 24-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Heel kindvriendelijk park. Fijne en genoeg animatie voor kinderen. Genoeg uitdaging voor jonge Kids. Mooie accommodatie aan zee. En mooie luxe cube als vertek aanrader voor vakantie in eigen land. Ook met slecht weer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fleur, 23-8-2017
  • Onderkomen9

We komen altijd heel graag op schoneveld wij vinden het super leuk en Jolien en Marion zijn fantastische animatieleiders ik hoop echt dat Marion nog terug komt ze was top echt waar👌👍🙏💝
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Marion en jolien super annematie team

Rachelle zwinkels, 23-8-2017
  • Onderkomen5

Me kids vonden geg annematieteam geweldig marion en jolien bedankt voor de gezelligheid top meiden jullie doen het perfect marion rachelle zal het vlechten ook missen hihi maar ondanks vieze toiletten en vies zwembad met veel gloor leuk gehad dames bedankt namens fam thonies en linda en rachelle janssen
Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk annematie team marion en jolien bedankt

Thonies, 23-8-2017
  • Onderkomen5

Super team van annemattie me kids hebben er dagen meed gedanst en gebouwd zelf de papa en mama met vossenjacht en vlaggetjes roof en mee ge kaart
Gereisd anders in juli 2017

huisje geweldig {cub6}

jand, 20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

park is aan renovatie bezig met nieuwe huisjes
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

nooit meer

fam L., 2-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

wat een drama!!! douchebak zat vol met schimmel, badkamer stonk naar de urine, dode vliegen en veel stof onder de verwarmingen en de bedden, vuilnisbak vol met zwarte smurrie, tuinmeubulair was kapot. van schoonmaken hebben ze nog nooit gehoord. we zijn een uurtje gaan zwemmen maar door het vele chloor in het water was dat eigenlijk al te lang. doorgegeven bij de receptie maar of hier wat mee gedaan wordt betwijfel ik. zoveel geld weggegooid voor een weekend, ons zien ze er niet meer terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ligging fantastisch, chalet dramatisch

Danny, 30-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Wij hadden chalet E17 en die is echt slecht! Ramen en deuren kunnen niet fatsoenlijk open, helft van de lampen was kapot, magnetron knopjes waren allemaal afgebroken. Schoonmaak word gedaan door asito en deze was ook slecht er lagen nog kledingstukken van vorige huurders onder het bed, spinnenwebben overal.

Dit alles gelijk aangegeven bij receptie en hier werd niks mee gedaan.

Huurfietsen zijn ook slecht, deze kunne beter voor een euro huren hij de jumbo

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer

L. Van Steenbergen, 30-5-2017

We hadden de cube de luxe A023 geboekt. Een mooi ingerichte cube met een prachtige badkamer. Wanneer we weggingen deden we de gordijnen dicht want het werd snikheet in de cube. Bij een buitentemperatuur van 25 graden wordt het binnen al snel 38 graden, er stond een kleine ventilator maar dat werkt natuurlijk niet als het binnen zo warm is. Er was geen zonwering. Buiten stonden 6 oude? Tuinstoelen zonder kussens en ook was er geen parasol. De cubes waren heel dicht op elkaar gebouwd. Breskens is een gezellige plaats en lopend makelijk te bereiken, ongeveer 45 minuten. Heerlijk gegeten bij visrestaurant Gusto aan de jachthaven maar het eten bij Loods 10 op het strand bij Schoneveld was ook heel erg lekker. Een bezoek aan Sluis en Oostdijk is zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug naar Breskens maar nooit meer bij Droompark Schoneveld, want de receptie heeft niets met onze klachten gedaan, nee wij konden bij onze luxe Cube een parasol huren. Schoneveld moet maar eens bij Droompark de Zanding in Otterlo gaan kijken hoe zij het doen.
Gereisd met partner in mei 2017

Super lokatie

Marloes, 25-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtige lokatie, even de duinen over en meteen aan het strand! Mooi gebied om te wandelen en fietsen! Fietsen gehuurd op het park; prima fietsen en niet duur. Een deel van het park is mooi opgeknapt rondom de receptie/supermarkt/restaurant. Aan de hygiene mag misschien nog wel iets meer aandacht besteed worden. Je kunt lekker eten net over de duinen in een strandpaviljoen. Supermarkt op het park heeft heerlijke verse broodjes/Zeeuwse bolussen!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7.02 uit 10 op basis van 256 reviews.