Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****

DroomPark Schoneveld*****
173 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****
Schoneveld 1, 4511 HR, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7,4 uit 10, op basis van 173 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 140 vakantiefoto's van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,5
7,5
6,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Huisje viel tegen, strand was geweldig."vertalen
Gerry
4,0
5,0
6,0

18-4-2014 Wij vonden ons huisje (H173) erg tegenvallen. Het was niet goed schoongemaakt en het stonk er de hele vakantie. Beestjes liepen door de badkamer en mieren in de keuken. Pannen die ver versleten waren, inventaris niet compleet. Het zwembad vonden de kinderen erg leuk, maar ook daar was het erg vies, vooral de toiletten! Het stonk er en er was poep aan de bril gesmeerd. Ik heb hier ook mijn beklaag over gedaan en de volgende dag was de bril wel schoongemaakt maar de stank was er nog.
Er waren ook wel positieve dingen zoals het strand, we liepen de straat uit en stonden op het strand. Bij Loods tien (paviljoen) kan je lekker eten en relaxen. De verzorging van het park was wel goed, vooral het speeltuintje was erg leuk, de kids hebben zich daar wel vermaakt. Elke ochtend verse broodjes kunnen halen bij het winkeltje, ze hadden ruim keus in producten. Persoonlijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen.

met jonge kinderen, 2014
"Fijne vakantie"vertalen
Marc
9,0

5-2-2014 Chalet was prima in orde, dicht bij het strand, goed binnenzwembad. Receptie is wisselend, soms erg vriendelijk, soms niet geinteresseerd, hangt af van de persoon. Wifi is een drama. Fijn strand maar geen grote golven. Zomer 2013 een heel fijne vakantie gehad (weer zat wel mee).

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Vies huisje en zeer klant onvriendelijk"vertalen
Fam. van Baardwijk
3,0
4,0
3,0
1,0

3-1-2014 Wij verbleven afgelopen week op droompaken Schonenveld. We hebben een type E chalet geboekt, omdat deze er op de foto's erg luxe uitzag. Bij aankomst kwamen we erachter dat het huisje vies was. De keuken, toilet, slaapkamers en laminaat vloer waren allen vuil. We kwamen laat in de middag aan en onze baby moest direct naar bed. De volgende ochtend zijn we naar de receptie gelopen. Zij lieten weten dat ze niks meer voor ons konden doen. Dit omdat wij zelf al een groot deel hadden schoongemaakt (omdat onze kleine meteen moest slapen). Wij lieten weten dat er nog genoeg vuil was. De schoonmaakster is meteen komen kijken en die bood haar excuses omdat het inderdaad niet schoon was. Wij zeiden dat we het verder af zouden handelen met de receptioniste. Deze wilde echter geen kant op. De dag later met de leidinggevende gesproken en die wilde ook geen kant op.
Daarnaast hebben we maar 1 keer gebruik gemaakt van het zwembad. Ook het zwembad was erg vies. Erg jammer. De ligging is perfect.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Jong, net park"vertalen
Timmers
6,0

5-1-2014 Heel kort bij het strand, fijne wandelroutes. Huisje net, fatsoenlijke tv erin.
Moderne meubels, goede bedden.alles aanwezig in de keuken, ideaal. Wij hebben er de kerst doorgebracht en is ons goed bevallen. Zwembad en restaurant waren gewoon open. Zwembad wel klein ,maar lekker warm water.
Er zit vlakbij een grote Jumbo, die elke dag open is, dus erg makkelijk.
Kortom zeer geslaagd.

met partner, Nov. 2013
"Mooie chalets"vertalen
petra2248
8,0

29-11-2013 Op zich een mooi , beetje kaal park vlakbij het strand Er is vanalles op het park ,alleen toen wij er waren was alles dicht De receptie en het zwembad waren tot 12 uur open en dat was het Dus geen winkel geen restaurant zelfs geen snackbar Alles was dicht Dat hadden ze bij de reservering best mogen vermelden Want volgens de folder kon je een welness arragement boeken maar de welness was dicht Dus dit viel erg tegen

met jonge kinderen, 2013
"Goede ligging, direct aan zee, prima chalet H196"vertalen
Inez
10,0
6,0

1-11-2013 Prima park, goed chalet nr. H196. Uitzicht richting de vuurtoren en strandopgang. Chalet sfeervol qua kleur en meubels. Prima bedden, zachte matrassen. Uitgebreid inventaris. Douche goed, harde straal. Schoonmaak onder de maat, veel zand en stof, spinnen aan de kozijnen aan de binnenkant, hele vieze vette ramen. Zwembad klein, maar prima voor eventjes. Wel heel vies, veel zand in het peuterbad, vloer bij kleedruimte heel vies. Jammer dat de receptie de klachten niet erg serieus neemt, bijv. lekkende stortbak bij wc. Er is niks mee gebeurd in de week dat wij er waren. Ook verstopte vaatwasser is niet verholpen. Versleten koekenpan gewisseld voor een nieuwe, erg fijn. Wifi mogelijk voor 5 euro per dag, dus te duur. Verder prima, zelfs met storm is de zee spectaculair. Omgeving erg de moeite om uitstapjes te maken, fiets is een aanrader. Er is een tuinhuisje aanwezig, waar de eigen fietsen prima in passen. Genoten van strand, zee en omgeving.

"Gaarne actie m.b.t poetsen"vertalen
Jan
6,0

28-10-2013 Wij bezoeken het park al jaren en waren altijd zeer tevreden. Dit jaar 3 weekends geweest.
Mooie ligging park, rustgevende omgeving, fijne chalets, echter wij moeten constateren dat de kwaliteit van het poetsen van de chalets zienderogen achteruit holt (durf het bijna smerig te noemen). Ik raad het management dringend aan hier iets aan te doen, klanten betalen niet voor niets € 60,-- voor het poetsen. Dit gaat jullie anders veel klanten kosten. Als ik naar de andere reacties kijk dan zijn wij helaas niet de enige met kritiek.

met vrienden, Okt. 2013
"Chaletpark dicht bij zee"vertalen
jannyholtrop
7,0

28-10-2013 Netjes aangelegd chaletpark direct achter de duinovergang bij Breskens.
Net chalet, echter de schoonmaak laat te wensen over ondanks mijn melding dat ik astma heb de een stofvrij huisje wens.
Kleine supermarkt met een zeer beperkt assortiment, zelfs geen pakje margarine te koop.
Personeel zowel in winkel als receptie is erg vriendelijk.

"Heerlijk bijkomen"vertalen
anne van maanen
10,0
8,0

25-10-2013 Wat een fijne plek om even helemaal bij te komen, je loopt zo het strand op, de huisjes zijn een heerlijke uitvalsbasis en dicht bij Middelburg, Sluis, Brugge, Gent, Antwerpen. Een heerlijk zwembad en allemaal leuke strandtentjes op steenworp afstand. Ons weekend was veel te kort!

met partner, Okt. 2013
"Erg leuk en schoon park"vertalen
Fam Steenbakkers
9,0

24-10-2013 Als het kan zullen wij er met plezier terug komen,het is er heerlijk vertoeven,alles in de buurt wat je nodig hebt zoals zee en strand,maar ook erg leuke dorpjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?