Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****

DroomPark Schoneveld*****
179 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****
Schoneveld 1, 4511 HR, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7,5 uit 10, op basis van 179 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 147 vakantiefoto's van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

174 beoordelingen over DroomPark Schoneveld*****

179 beoordelingen
8,9
6,3
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Wat een vieze bende"vertalen
Jansen
8,0

14-07-2014 Het huisje was super smerig.
Bij aankomst hebben we het eerst schoon moeten maken.
Alles opnieuw in de vaatwasser, stofzuigen en de urine verwijderen van de tegels in de badkamer.
De lakens van het verplicht af te nemen pakket stonken de pan uit.
Het zwembad zijn we weer uitgerend omdat dat ook super smerig was.

Zonde van zo´n mooi park.
Het heeft een luxe uitstraling, de ligging is fantastisch en het personeel is super vriendelijk.

met partner, Juni 2014
"Particulier huisje, top week gehad"vertalen
Charlotte Bijenveld
9,0

04-07-2014 We hadden voor een weekje via een particulier een huisje geboekt op dit park (nr 99) en dat is ons erg goed bevallen. Het huisje was van alle gemakken voorzien, was schoon en had erg veel privacy. We zaten naast de speeltuin en vlakbij het winkeltje en konden zo de camping aflopen richting de dijk en naar het strand. Het park is schoon en goed onderhouden. Er is een (kleine) Spar met lekkere verse broodjes in de ochtend. De winkel gaat alleen vaak om 12 uur dicht en dat is zonde. Verder kun je tennissen en bowlen op de camping en is er een restaurant dat sfeervol is ingericht en waar je lekker kunt eten (niet enorm veel keuze op de kaart). Al met al een mooi park dat gunstig gelegen is (minder dan 5 minuten van de boot, vlakbij de grote supermarkt Jumbo en het stadje, wel een auto nodig).

"Niet meer"vertalen
l_labordus

13-07-2014 honden camping meer honden als mensen

"Niet teveel van verwachten"vertalen
Charlotte
5,0

14-06-2014 Het park heeft een prima ligging. Ik vind de onderkomens redelijk. De schoonmaak maakt te wensen over.
Ik vind de bungalows ook veel te dicht op elkaar staan. Je hebt geen enkele privacy! Je kunt bijna zien wat de buurman op zijn boterham heeft.
De supermarkt heeft een zeer beperkt assortiment en is qua openingstijden ook niet aantrekkelijk. Een aantal middagen is de winkel gewoon dicht.
De openingstijden van de receptie is ook minimaal. Op aankomst dagen is de receptie om 17.00 uur dicht!! Niet echt gastvrij vind ik!

met partner, Mei 2014
"Een weekend genieten."vertalen
fam van dijk
10,0

27-05-2014 goed en verzorgd huisje, alles was aanwezig en fijne bedden om ook van een goede nachtrust te kunnen genieten.
er zijn zo veel dingen te doen en te zien,en iedereen is vriendelijk op het park maar ook daarbuiten.
zeker aan te bevelen.

met oudere kinderen, Apr. 2014
"Lekker uitwaaien"vertalen
INGRID
7,0

03-05-2014 Park meteen aan zee, schoon, niet super groot (4persoons) maar alles aanwezig en lekker veel opbergruimte. Leuke uitstapjes te maken in directe omgeving. Sluis, Vlissingen met pontje en dan fietsend of met openbaar vervoer naar Middelburg. Brugge is aanrader. Nadeel : weinig privacy alles dicht op elkaar, en geen afgesloten tuin.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Huisje viel tegen, strand was geweldig."vertalen
Gerry
5,0
6,0

18-04-2014 Wij vonden ons huisje (H173) erg tegenvallen. Het was niet goed schoongemaakt en het stonk er de hele vakantie. Beestjes liepen door de badkamer en mieren in de keuken. Pannen die ver versleten waren, inventaris niet compleet. Het zwembad vonden de kinderen erg leuk, maar ook daar was het erg vies, vooral de toiletten! Het stonk er en er was poep aan de bril gesmeerd. Ik heb hier ook mijn beklaag over gedaan en de volgende dag was de bril wel schoongemaakt maar de stank was er nog.
Er waren ook wel positieve dingen zoals het strand, we liepen de straat uit en stonden op het strand. Bij Loods tien (paviljoen) kan je lekker eten en relaxen. De verzorging van het park was wel goed, vooral het speeltuintje was erg leuk, de kids hebben zich daar wel vermaakt. Elke ochtend verse broodjes kunnen halen bij het winkeltje, ze hadden ruim keus in producten. Persoonlijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet kloppen.

met jonge kinderen, 2014
"Fijne vakantie"vertalen
Marc
9,0

05-02-2014 Chalet was prima in orde, dicht bij het strand, goed binnenzwembad. Receptie is wisselend, soms erg vriendelijk, soms niet geinteresseerd, hangt af van de persoon. Wifi is een drama. Fijn strand maar geen grote golven. Zomer 2013 een heel fijne vakantie gehad (weer zat wel mee).

met jonge kinderen, Dec. 2013
"Vies huisje en zeer klant onvriendelijk"vertalen
Fam. van Baardwijk
3,0
1,0
3,0
1,0
2,0

03-01-2014 Wij verbleven afgelopen week op droompaken Schonenveld. We hebben een type E chalet geboekt, omdat deze er op de foto's erg luxe uitzag. Bij aankomst kwamen we erachter dat het huisje vies was. De keuken, toilet, slaapkamers en laminaat vloer waren allen vuil. We kwamen laat in de middag aan en onze baby moest direct naar bed. De volgende ochtend zijn we naar de receptie gelopen. Zij lieten weten dat ze niks meer voor ons konden doen. Dit omdat wij zelf al een groot deel hadden schoongemaakt (omdat onze kleine meteen moest slapen). Wij lieten weten dat er nog genoeg vuil was. De schoonmaakster is meteen komen kijken en die bood haar excuses omdat het inderdaad niet schoon was. Wij zeiden dat we het verder af zouden handelen met de receptioniste. Deze wilde echter geen kant op. De dag later met de leidinggevende gesproken en die wilde ook geen kant op.
Daarnaast hebben we maar 1 keer gebruik gemaakt van het zwembad. Ook het zwembad was erg vies. Erg jammer. De ligging is perfect.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Jong, net park"vertalen
Timmers
8,0

05-01-2014 Heel kort bij het strand, fijne wandelroutes. Huisje net, fatsoenlijke tv erin.
Moderne meubels, goede bedden.alles aanwezig in de keuken, ideaal. Wij hebben er de kerst doorgebracht en is ons goed bevallen. Zwembad en restaurant waren gewoon open. Zwembad wel klein ,maar lekker warm water.
Er zit vlakbij een grote Jumbo, die elke dag open is, dus erg makkelijk.
Kortom zeer geslaagd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?