Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****

DroomPark Schoneveld*****
186 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****
Schoneveld 1, 4511 HR, Breskens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7,4 uit 10, op basis van 186 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 147 vakantiefoto's van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zeeland. Vergelijk Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** met andere accommodaties in Breskens.
Even geduld a.u.b.

8,9
7,5
6,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Fantastisch park, maar wel echt beter gaan poetsen"vertalen
Fam. Heijthuijzen
7,0

19-08-2014 Op Schoneveld komen we al aantal jaren. We zijn net terug van 2 weken, bij aankomst was het chalet ronduit smerig, veel stof en etensresten van vorige bewoners (F121). Jammer want het is een super mooi gelegen park in Zeeland. Maar zo'n smerig chalet geeft wel meteen een domper op je vakantiegevoel. De huidige bewoners van F121 zullen het wel netjes vinden maar dat komt niet door Asito (de poetsploeg van Schoneveld) maar door ons. Want na een paar uur poetsen met zijn tweeen kon voor ons ook eindelijk de vakantie beginnen!!! Schoneveld lees ook de andere reviews want deze opmerking komt heel vaak voor!!! Trouwens WiFi niet nemen want die doet het gewoon niet. Ze laten je er gerust 15,-- Euro per week voor betalen maar je hebt nauwelijks verbinding.

met partner, Aug. 2014
"Prachtige ligging, maar zo smerig!"vertalen
Anneke
3,0
3,0
2,0

15-08-2014 Prachtig gelegen met uitzicht op de duinen en de vuurtoren, blusdeken en brandblusser, melders aanwezig, (H196) maar volledig uitgewoond en erg smerig. De matrassen waren zo vies, dat we ze zelf hebben omgeruild met matrassen uit een andere kamer. Reactie: " We moeten eerst toestemming hebben van de eigenaar om dit te vervangen". Toestemming was verkregen, maar geen andere matrassen gezien. Badkamer: kitranden kapot en beschimmeld net zoals de douche. Voegen vloer kapot en los. Slaapkamer: hoeken hoofdeind bed: vol met zwarte schimmel. Vaatwasser: stonk, zat restant oud water in. Hondenlucht. Een park met 5 sterren? Niets van gemerkt. Voor ruim 900 euro verwacht je iets beters. Winkeltje: lekker verse broodjes, leuk, vriendelijk personeel.
Personeel receptie: of aan handen en voeten gebonden of erg ongeïnteresseerd. Gezien de reacties zijn wij niet de enigen met deze ervaringen. Jammer van zo'n mooi gelegen park. Hier komen wij niet meer.

"Niet schoon, onvriendelijk personeel"vertalen
Liesbeth
5,0

26-07-2014 Huis is van alle gemakken voorzien, maar helaas niettemin fris en schoon.
Erg jammer van de op zich mooie ruime huizen.

Wij hebben de receptioniste als erg onbeleefd en onvriendelijk ervaren.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi aangelegd park, ligging perfect"vertalen
Rpmvandoorne@gmail....
7,0

29-07-2014 Een prima vakantie op Droompark Schoneveld. Van 18 juli t/m 28 juli een fijne vakantie gehad. Een betere ligging ten opzichte van de zee is er niet. Vanaf het park loop je zo de trap op naar de zee en het strand. Het park is erg mooi aangelegd en verzorgd. We hadden een vierpersoons chalet, erg netjes met zelfs een vaatwasser en combi-oven. De animatie is eenvoudig maar voor jonge kinderen prima. Het zwembad is klein en het restaurant veel te duur voor een restaurant-camping. Binnen 5 minuten is een Jumbo in Breskens te vinden. Zeker aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen. Wel veel honden in het park en op het strand, dat was minder.

"Wat een vieze bende"vertalen
Jansen
8,0

14-07-2014 Het huisje was super smerig.
Bij aankomst hebben we het eerst schoon moeten maken.
Alles opnieuw in de vaatwasser, stofzuigen en de urine verwijderen van de tegels in de badkamer.
De lakens van het verplicht af te nemen pakket stonken de pan uit.
Het zwembad zijn we weer uitgerend omdat dat ook super smerig was.

Zonde van zo´n mooi park.
Het heeft een luxe uitstraling, de ligging is fantastisch en het personeel is super vriendelijk.

"Zeker geen droompark!!"vertalen
steenbakkers
7,0

10-08-2014 Deze camping heeft een prachtige ligging recht aan zee. In het restaurant is de bediening slecht maar het eten heerlijk.
Het sanitair is heel erg vies, wordt slecht schoon gemaakt, alle toiletten hebben zwarte aanslag onder in de pot omdat ze niet goed schoongemaakt worden en stinken. Er wordt schoongemaakt door Polen die er allemaal weinig zin in lijken te hebben. De campingplaatsen zijn ruim en netjes. Zwembad is erg klein en zeer warm, er wordt ontzettend veel chloor gebruik waardoor je last krijgt van je ogen.
Animatie is matig. Geen bereik met telefoons. Wifi op de camping er slecht.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie plek, niet geschikt voor tieners!"vertalen
Esther
1,0

04-08-2014 Mooie camping, helaas liet het animatieteam te wensen over, het enigste wat ze konden doen is voetballen en schreeuwen tegen de kinderen.
Jammer want er was genoeg animo....maar er werd te weinig actie ondernomen!

met partner, Juni 2014
"Particulier huisje, top week gehad"vertalen
Charlotte Bijenveld
9,0

04-07-2014 We hadden voor een weekje via een particulier een huisje geboekt op dit park (nr 99) en dat is ons erg goed bevallen. Het huisje was van alle gemakken voorzien, was schoon en had erg veel privacy. We zaten naast de speeltuin en vlakbij het winkeltje en konden zo de camping aflopen richting de dijk en naar het strand. Het park is schoon en goed onderhouden. Er is een (kleine) Spar met lekkere verse broodjes in de ochtend. De winkel gaat alleen vaak om 12 uur dicht en dat is zonde. Verder kun je tennissen en bowlen op de camping en is er een restaurant dat sfeervol is ingericht en waar je lekker kunt eten (niet enorm veel keuze op de kaart). Al met al een mooi park dat gunstig gelegen is (minder dan 5 minuten van de boot, vlakbij de grote supermarkt Jumbo en het stadje, wel een auto nodig).

"Niet meer"vertalen
l_labordus

13-07-2014 honden camping meer honden als mensen

"Niet teveel van verwachten"vertalen
Charlotte
5,0

14-06-2014 Het park heeft een prima ligging. Ik vind de onderkomens redelijk. De schoonmaak maakt te wensen over.
Ik vind de bungalows ook veel te dicht op elkaar staan. Je hebt geen enkele privacy! Je kunt bijna zien wat de buurman op zijn boterham heeft.
De supermarkt heeft een zeer beperkt assortiment en is qua openingstijden ook niet aantrekkelijk. Een aantal middagen is de winkel gewoon dicht.
De openingstijden van de receptie is ook minimaal. Op aankomst dagen is de receptie om 17.00 uur dicht!! Niet echt gastvrij vind ik!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?