7,1

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark DroomPark Schoneveld***** bij :

243 reviews over Vakantiepark DroomPark Schoneveld in het Nederlands

Nooit meer

L. Van Steenbergen, 30-5-2017

We hadden de cube de luxe A023 geboekt. Een mooi ingerichte cube met een prachtige badkamer. Wanneer we weggingen deden we de gordijnen dicht want het werd snikheet in de cube. Bij een buitentemperatuur van 25 graden wordt het binnen al snel 38 graden, er stond een kleine ventilator maar dat werkt natuurlijk niet als het binnen zo warm is. Er was geen zonwering. Buiten stonden 6 oude? Tuinstoelen zonder kussens en ook was er geen parasol. De cubes waren heel dicht op elkaar gebouwd. Breskens is een gezellige plaats en lopend makelijk te bereiken, ongeveer 45 minuten. Heerlijk gegeten bij visrestaurant Gusto aan de jachthaven maar het eten bij Loods 10 op het strand bij Schoneveld was ook heel erg lekker. Een bezoek aan Sluis en Oostdijk is zeker de moeite waard. Wij komen zeker nog eens terug naar Breskens maar nooit meer bij Droompark Schoneveld, want de receptie heeft niets met onze klachten gedaan, nee wij konden bij onze luxe Cube een parasol huren. Schoneveld moet maar eens bij Droompark de Zanding in Otterlo gaan kijken hoe zij het doen.
Gereisd met partner in mei 2017

Super lokatie

Marloes, 25-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtige lokatie, even de duinen over en meteen aan het strand! Mooi gebied om te wandelen en fietsen! Fietsen gehuurd op het park; prima fietsen en niet duur. Een deel van het park is mooi opgeknapt rondom de receptie/supermarkt/restaurant. Aan de hygiene mag misschien nog wel iets meer aandacht besteed worden. Je kunt lekker eten net over de duinen in een strandpaviljoen. Supermarkt op het park heeft heerlijke verse broodjes/Zeeuwse bolussen!
Gereisd met partner in mei 2017

Marga Steenbakkers, 25-5-2017
  • Onderkomen9

Accomodatie was geweldig! Goede service en klantvriendelijk!
Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk rustig park, ondanks de grote drukte.

A.M.Nouws dela Cour, 28-9-2016
  • Onderkomen8

Zoek goed naar een accommodatie die je erg goed ligt/bevalt.
Gereisd met partner in september 2016

Helemaal fantastisch, voor herhaling vatbaar

Antoinette, 5-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Het is een klim om vanaf het park over de duin op het strand te komen, maar dan heb je een prachtig schoon, breed strand tot je beschikking. De 2 strandtenten zijn mooi ingericht en bieden een leuke kaart maar rekenen behoorlijke prijzen. Hetzelfde geldt voor de supermarkt op het park, goed aanbod maar duurder dan de supermarkt in het dorp. Wel elke dag heerlijk verse broodjes en beperkt verse groenten en fruit.
Gereisd familie in augustus 2016

bungalow was perfect en goed ingericht

albert-vroemen, 5-9-2016
  • Onderkomen9

alles was naar wens.ligging was perfect direct aan zee goed 100 meter restaurant lag aan de zee het eten was er goed en niet duur een aanrader waard

de bungalow ligt aan het eind van de camping helemaal rond afgewerkt met een heg dus je zit lekker vrij buiten

wij hadden de fietsen meegenomen uitstekend e fiets paden en de route''s waren goed gemarkeerd

een aanrader steek met de veerboot over naar vlissinggen daar zijn ook hele mooie route''s om te fietsen

een nadeel aan de bungalow als het warm is het in de bungalow zeer warm

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijke vakantie

Myr, 30-8-2016
  • Activiteiten8

verblijf: tent van touroperator

Tent was goed, het sanitairgebouw was perfect en schoon.

Mooie rustige camping, je loopt zo het strand op (even een duin over)

heerlijk weekend gehad, ik kom zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi park

Monique, 28-8-2016
  • Onderkomen9

Super ligging direct aan het strand. Goede uitvalsbasis voor dagtrips. Mooie huuraccomodatie. Mooi park, Mooi strand met 2 strandpaviljoens. De hond mee.. geen probleem. binnenzwembad klein maar leuk voor een uurtje voor de kids.

Sterk aan te bevelen!

Tim, 21-8-2016
  • Onderkomen9

We hebben hier gecampeerd, erg naar ons zin gehad. Aardig personeel, mocht er iets zijn werd het snel opgelost. Plekken zijn groot genoeg meteen aan de duinen dus een dikke prima van ons! Het enige min puntje is dat er maar 1 kraantje voor water op het veld staat maar dat mag eigenlijk geen naam hebben een stukje lopen is ook niet erg!
Gereisd familie in augustus 2016

Enige positieve is de ligging van de camping

Annemieke, 13-8-2016
  • Activiteiten2

We hebben gekampeerd. Hier onze bevindingen:

Kampeerplaatsen: erg krap, weinig privacy. Grote stukken zonder gras waardoor bij de minste of geringste bui de plek in een modderpoel verandert. Wij hebben een kraantje voor de deur. Erg handig, balve dat dit het kraantje voor het hele veld is, dus je hebt de hele dag mensen voor je tent staan.

Sanitair: toiletten: vies. Onderin de toiletten overal zwarte kalkaanslag. Regelmatig komt iemand met een doekje langs, alleen het doekje ziet weinig schoon sop. Toiletten stinken ook altijd. Douches heel achterhaald en de boiler is al 2 dagen stuk waardoor er alleen koud water is. Twee wasmachines voor de hele camping. En nogmaals: het hele gebouw stinkt naar vieze toiletten.

Zwembad: vloeren te vies om op te lopen. Stinkt ook naar vieze toiletten. Alles heeft onderhoud nodig.

Receptie: onvriendelijke medewerkers die niet bereid zijn om mee te denken.

Weinig te doen voor kleine kinderen: 1 mini speeltuintje op het veld en 1 grote speeltuin voor alle gasten. Weinig animatie voor kleine kinderen.

Ligging, direct achter de duin is natuurlijk wel fantastisch!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7.1 uit 10 op basis van 247 reviews.