Hotel De Milliano ****

6,6

59 reviews over Hotel De Milliano in het Nederlands

geweldig

kobi, 1-10-2017

gewoon top. alles was goed in orde. vooral heel vriendelijk.
Gereisd met partner in april 2017

Schitterende plaats

T van zuidland, 30-7-2017

Zo mooi uitzicht vind je bijna nergens.Je kan met verrekijker goed zien als de loods aan boord komt.Het eten was volop aanwezig met zelf gemaakte jam en vers fruit.Veel soorten brood , yoghurt enz.Prima en voor herhaling vatbaar.9
Gereisd met partner in juli 2017

Belachelijk duur een verschrikkelijke tegenvaller!

Renske, 9-5-2017

dikke tegenvaller! Prijs voor een kamer belachelijk veel, kamers zijn groot maar design? behoorlijk gedateerd hotel. Pluspunt locatie loopafstand strand en haven en centrum van Breskens. uitzicht is prachtig. Niet zo hondvriendelijk, telefonisch gereserveerd met hond en een baby, blijkt onze kamer op 2de etage en dus 5 steile trappen op met een bernersennen en baby incl spullen. Geen lift aanwezig, toen we vroegen om kamer op begaande grond zei de eigenaresse dat we dit bij reserveren hadden moeten aangeven. Moet je dan wel net weten dus...

Ook moesten we 23€ betalen voor een babybedje voor onze dochter van 7 mnd, belachelijk veel voor een oud campingbedje zonder matrasje met een hoeslaken veel te groot en een dekbedje! Gelukkig had ik zelf alles meegenomen. Maar geld kregen we niet meer terug het bedje was al neergezet dus gewoon betalen! En inderdaad de rekening moest bij inchecken meteen betalen. ontbijt was goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Joviale ontvangst!

Martine Brockmans, 7-8-2016

Een adembenemend uitzicht, goed gelegen om te fietsen.
Gereisd met partner in juli 2016

Ruime stijlvolle kamer met zicht op zee

Pascale, 5-8-2016

Het ontvangst was heel vriendelijk. Zalig om hier tot rust te komen. De kamer (8) met zicht op zee heeft twee balkons. Een oase van rust! De kamer is ingericht met design meubels waaronder fauteuils van Arne Jacobsen. s'Morgens genieten van een uitgebreid ontbijt (incl eieren, verse fruitsalade, vers fruitsap, kazen, spek, charcuterie, heerlijke confituren) en dan met fiets de veerboot op. Deze regio is een echt paradijs om te fietsen en te wandelen. Na de fietstocht nog even genieten van het rustige strand net voor het hotel. Er zijn verscheidene top restaurants in de streek waaronder Spetters, Kromme Watergang en 1880. Ik keer deze maand zeker naar dit hotel.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

VERSCHRIKKELIJKE ERVARING!!!!!!!!!!!

Sarah, 23-7-2016

We zijn zeer ONTEVREDEN over dit hotel. We hebben 480€ betaald voor 2 nachten in een JUNIOR SUITE. Hier zou je toch van verwachten voor deze prijs dat het in orde zou zijn.

De gastvrouw (+- 80 jaar) was zeer onvriendelijk

De balie was tevens het "restaurant". Vreemd..

Onze eerste indruk was al niet positief.. Heel het hotel is onderkomen en verouderd..

Savonds toen we op de kamer kwamen was het al helemaal een ramp!!

Ten eerste: de kamer was zeer vuil.. Overal waar we keken lag er stof, zand, haar... En het strafste: tussen de 2 bedden lag GEBROKEN GLAS!! Ook hing er een duffe geur in de kamer. De 2e kamer stonk nog veel erger. Hier was het niet uit te houden van de geur.

De badkamer op zich was zeer onpraktisch.. Geen kastje, niets!

Dan hebben we het nog niet over het ontbijt gehad.. Een plakje kaas, hesp, brood, eieren en wat ontbijtgranen.. Dit was het dan ook!

Hier zien ze ons NOOIT MEER TERUG

Gereisd met partner in januari 2016

nooit meer, veel te duur, geen service

janna, 22-7-2016

Alleen gaande betaald volle mep, € 159,- per kamer aan de weg/landzijde, geparkeerde auto's als uitzicht. Kleine badkamer waar de handdoeken ongeveer in het toilet hangen. Niet spetteren heren!

Geen ventilatie in kamer. Geen enkele service, bij aankomst, na reis van 4 uur, bus, trein, boot, na vragen geen mogelijkheid iets te drinken, ja mevrouw, in de minibar op uw kamer. Zelf een matrasje pakken in de gang om op een bedje op het gras te mogen liggen en op geparkeerde auto's te mogen kijken, aan de zeezijde, dat wel, maar die kon je dus niet zien.

En denk erom, matrasje netjes terug leggen.

Zo schoon was het nu ook niet, veel honden in het hotel en dan vind je nog wel eens een haartje.

Ik heb bij het uitchecken wel geklaagd, maar ja, uitzicht, alles duur, moet allemaal betaald worden en...ik had ineens wel een kopje koffie kunnen krijgen.

Een koffie machine was er niet dus hoe?

Door deze discussie heb ik ook nog te veel betaald, nl. 2 ontbijten terwijl ik alleen was. Kortom, dames de Milliano, ga fijn rentenieren, moet kunnen.

Wat is er goed? Als je op een verdieping zit zal het uitzicht prachtig zijn en dat is dan mooi meegenomen.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Heel duur ontbijt voor wat je krijg

Fanny, 9-1-2016

Het ontbijt kost 18 euro per persoon wat het niet waard is .Alles wat er stond was minimaal en er lag iedere dag o.a Paté - snijworst -ham wat er 3 dagen lag.Het was over van de andere 2 dagen om ziek van te worden.Ik heb het doorgegeven aan dhr die aanwezig was hij begreep het wel maar deed er niks aan.Hier ga ik nooit meer ontbijten Veeel te duur.Heel slecht en onder de maat.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldige ligging en prachtig uitzicht!

Karin van der Zwaard, 27-7-2015

De luxe suite op de bovenste verdieping met uitzicht naar drie kanten was echt een mooie ervaring. Mooie badkamer en grote huiskamer met twee slaapkamers en drie balkons. En een keukentje. Goed ontbijtbuffet. Kortom, een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2015

Prima kamer. Vreemde ontvangst met Hond..

Serge, 30-3-2014

Ik en mijn vriendin wilden graag met onze 1,5 jaar jonge hond naar het strand. Gezien wij uit Brabant komen zochten we waar huisdieren toegestaan waren.

Bij aankomst werden we aangesproken dat de hond misschien andere gasten kon afschrikken en daarom niet bij het ontbijt erbij mocht.

Er werd kosteloos besloten dat ze ons ontbijt op de kamer lieten bezorgen ook prima..

Er werd op een vervelende toon gezegd dat er tapijt ligt op de kamer en dat wanneer er een vlek in komt door de hond wij voor de kosten opdraaiden. Er werd ons geadviseerd om het tapijt maar op te rollen!?

Het waren wat oudere dames die ons ( jong stel ) aanspraken misschien vooroordeel??

Wij hadden al uitgelegd dat onze hond alles netjes laat en rustig gaat liggen. Wij denken nu dat ze ooit een NIET zinnelijke hond hadden,

De manier waarop dit gebracht werd naar ons kon meer genuanceerder.

Wij begrijpen ook niet niet iedereen een goed opgevoede hond heeft

Gereisd met partner in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Milliano bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Milliano in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Milliano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Milliano scoort een 6.64 uit 10 op basis van 59 reviews.