Vakantiehuis Cottage

Vakantiehuis Cottage
Cottage

1 review over Vakantiehuis Cottage in het Nederlands

J.W. de Vries, 20-4-2012

Dit huisje ziet er leuk uit op de foto, op redelijke afstand van het strand, 10 min. met de auto, ook met de fiets te doen. Fietsen te huur in het dorp. Het huisje is wel wat gedateerd, en ook de inrichting. Twee redelijke een-persoons bedden in de aparte, kleine slaapkamer.In woonkamer echter een gammele, maar nieuwe bedbank, waar zeker geen volwassene op kan slapen. Wij waren met een volwassene, en twee tieners van 15 jaar, en hebben elke nacht moeten ruilen, omdat wij geen oog dicht deden en wakker werden met pijn in onze rug. En met twee volwassenen op de bedbank is echt niet te doen. De eigenaresse was steeds weg en wij moesten problemen maar met de dochter van de eigenaresse oplossen. Niet echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cottage in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cottage scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.