Camping Boerderijcamping De Helenahoeve

8,5

30 reviews over Camping Boerderijcamping De Helenahoeve in het Nederlands

Opletten

Ine, 2-9-2017

Op zich is dit een mooie camping met grote plaatsen en net sanitair. Hou er wel rekening mee dat een paar kampeerders hier elk jaar in de zomer terugkeren en tot na middernacht rond een kampvuur veel lawaai maken (hoe later op de avond, hoe meer...)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Schone, rustige en gezellige kleine camping.

Magd en Paul, 27-8-2017

Ruime plaatsen met prachtig uitzicht over de akkers. Absolute stilte en schoon sanitair.

Eigenaresse draait (helaas) in haar eentje de camping, maar verdient een groot compliment!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk rustig

Jan en Klazien, 19-8-2017

wel veel kampeerders die er voor 1 of 2 nachten kwamen maar gelukkig ook die net als ons langer bleven, alles is keurig onderhouden wel heel donker s'nachts dus zaklamp mee

Je hebt wel bijna overal de auto voor nodig maar dat weet je van tevoren

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

simpel, goede uitvals basis ,gastvrij

Rob, 17-8-2017

sanitair laat te wensen over warmwater in de douche stopt als iemand gaat afwassen
Gereisd met partner in juli 2017

Gemoedelijke, schone camping met grote plaatsen

Brenda, 15-8-2017

Grote plaatsen, vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair. Jammer dat de camping in de middle of nowhere ligt.
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

Kim, 15-8-2017

Proper, heel kindvriendelijk, mooie omgeving
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super gezellig en heel netjes verzorgd en mooi.

Fransje Hooimeijer, 15-8-2017

Zeeuws-Vlaanderen is niet alleen heel mooi maar er is van alles te doen. Je kunt naar zee, binnenwater, stadjes, stad, zwembad, binnenspeeltuin, film, winkels enz enz. De Helenahoeve ligt hiervoor op de perfect plek, je kunt er ook gewoon de hele dag blijven :)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gemoedelijke en kindvriendelijke, schone camping.

Fam. Buis, 15-8-2017

Wij komen er nu voor het 3e jaar en volgend jaar zijn we er vast weer. Een weekje ontspannen op een relaxte camping. Gunstig gelegen om verschillende bezienswaardigheden en dingen te doen. Basic maar compleet en schoon. Vriendelijke mensen en heerlijk voor kinderen en dit jaar veel lieve hondjes. Op de camping zelf kun je niet eten, maar er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving te vinden. ( overigens niet op loopafstand. )
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super gezellige camping voor jong en oud

Fam van de weerthof, 12-8-2017

Wij komen al 15 jaar op boerderij camping de helenahoeve

Wel eens wat anders geprobeerd maar toch weer terug

Kinderen kunnen er uren spelen zodat je zelf ook vakantie hebt

Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen (broodjes bakken,speurtocht)

En avonds als de kinderen slapen is het voor de ouders gezellig bij het kampvuur als je daar zin in hebt

Of een gezellige barbecue met de gehele camping

Wij waarderen enorm de gastvrijheid van de fam mangnus

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige plek voor kinderen en rustzoekers!!!!!

Sanne, 26-7-2017

Een geweldige rustige kleine boederij camping en vooral voor kinderen tm 10 jaar, mijn zoontje is er nu met mijn ouders, en hij heeft de tijd van zijn leven!!!

Wij zouden vanaf 29 juli ook een weekje op deze camping komen maar helaas is ons jongste zoontje van drie maanden ziek geworden en konden wij dus niet komen.

we hadden al geboekt en zouden dus al ons geld kwijt zijn, maar dit is erg goed opgelost door de eigenaresse van de camping en kregen dus ons geld terug..alle lof voor de eigenaresse.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Helenahoeve in Biervliet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Helenahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping De Helenahoeve scoort een 8.53 uit 10 op basis van 30 reviews.