8,6

Uitstekend

28 reviews over Camping Boerderijcamping De Helenahoeve in het Nederlands

Heerlijk rustig

Jan en Klazien, 19-8-2017

wel veel kampeerders die er voor 1 of 2 nachten kwamen maar gelukkig ook die net als ons langer bleven, alles is keurig onderhouden wel heel donker s'nachts dus zaklamp mee

Je hebt wel bijna overal de auto voor nodig maar dat weet je van tevoren

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2017

simpel, goede uitvals basis ,gastvrij

Rob, 17-8-2017

sanitair laat te wensen over warmwater in de douche stopt als iemand gaat afwassen
Gereisd met partner in juli 2017

Gemoedelijke, schone camping met grote plaatsen

Brenda, 15-8-2017

Grote plaatsen, vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair. Jammer dat de camping in de middle of nowhere ligt.

Super!

Kim, 15-8-2017

Proper, heel kindvriendelijk, mooie omgeving
Gereisd familie in augustus 2017

Super gezellig en heel netjes verzorgd en mooi.

Fransje Hooimeijer, 15-8-2017

Zeeuws-Vlaanderen is niet alleen heel mooi maar er is van alles te doen. Je kunt naar zee, binnenwater, stadjes, stad, zwembad, binnenspeeltuin, film, winkels enz enz. De Helenahoeve ligt hiervoor op de perfect plek, je kunt er ook gewoon de hele dag blijven :)
Gereisd familie in juli 2017

Gemoedelijke en kindvriendelijke, schone camping.

Fam. Buis, 15-8-2017

Wij komen er nu voor het 3e jaar en volgend jaar zijn we er vast weer. Een weekje ontspannen op een relaxte camping. Gunstig gelegen om verschillende bezienswaardigheden en dingen te doen. Basic maar compleet en schoon. Vriendelijke mensen en heerlijk voor kinderen en dit jaar veel lieve hondjes. Op de camping zelf kun je niet eten, maar er zijn genoeg eetgelegenheden in de omgeving te vinden. ( overigens niet op loopafstand. )
Gereisd familie in juli 2017

Super gezellige camping voor jong en oud

Fam van de weerthof, 12-8-2017

Wij komen al 15 jaar op boerderij camping de helenahoeve

Wel eens wat anders geprobeerd maar toch weer terug

Kinderen kunnen er uren spelen zodat je zelf ook vakantie hebt

Er worden leuke activiteiten georganiseerd voor de kinderen (broodjes bakken,speurtocht)

En avonds als de kinderen slapen is het voor de ouders gezellig bij het kampvuur als je daar zin in hebt

Of een gezellige barbecue met de gehele camping

Wij waarderen enorm de gastvrijheid van de fam mangnus

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige plek voor kinderen en rustzoekers!!!!!

Sanne, 26-7-2017

Een geweldige rustige kleine boederij camping en vooral voor kinderen tm 10 jaar, mijn zoontje is er nu met mijn ouders, en hij heeft de tijd van zijn leven!!!

Wij zouden vanaf 29 juli ook een weekje op deze camping komen maar helaas is ons jongste zoontje van drie maanden ziek geworden en konden wij dus niet komen.

we hadden al geboekt en zouden dus al ons geld kwijt zijn, maar dit is erg goed opgelost door de eigenaresse van de camping en kregen dus ons geld terug..alle lof voor de eigenaresse.

Gereisd familie in januari 2017

Fantastisch weekend gehad op de Helenahoeve

Monique de Vriend, 6-7-2017

om 10.00 uur zijn wij met 70 kinderen gearriveerd . 's morgens een vlag, een t-shirt en medaille gemaakt en s'middag allerlei sporten. We hadden ook een springkussen waar alle kinderen incl. de camp. gasten, gebruik van konden maken. We hebben pannenkoeken, friet, ontbijt en broodje knakworst gegeten, uiteraard hebben we dit ook gedeeld met de campinggasten. S'avonds een kleine disco in de grote schuur. De kleintje gingen slapen om 22.30 uur en ze werden in slaap gewiegd op de muziek van het nabijgelegen feest op Driewegen. 's morgens om 8.30 uur was iedereen weer wakker en dan hebben we ontbeten en na het poetsen van de tandjes(douchen doen we niet want we willen de andere camping gasten niet tot last zijn) hadden we een speurtoch op de camping. Om 16.00 uur gingen alle kinderen weer moe en voldaan naar huis. Bedankt Monique voor alle goede zorgen. En natuurlijk bedankt campinggasten, maar we hadden het idee dat jullie allemaal hebben meegenoten.
Gereisd met vrienden in juli 2017

zeer ontspannen gezellige dagen gehad

Jolanda van Beek, 6-7-2017

De beheerster Monique doet er echt alles aan om het naar je zin te maken. Leuke spontane vrouw.

De camping ligt schitterend tussen de landerijen en de rust is een weldaad.

Wij hadden het genoegen om in ons week-end te mogen kamperen tussen de plaatselijke turnvereniging die hun 2 jaarlijks uitstapje hadden. De begeleiding van de groep zorgde er voor dat alles harmonieus verliep en zelfs de kindjes van een campingbezoeker werden uitgenodigd om lekker mee te doen met alle bezigheden. Jammer alleen dat de ouders dat niet goed vonden.

Stip 22.00 uur daalde de rust neer en was de gehele groep muisstil.

Monique gaf ons tips voor een paar leuke uitstapjes en voor een paar gezellige strandtenten waar het goed toeven was. Het weer zat ons ook mee want op een stevige nachtelijke bui na was het aangenaam warm en droog.

Het sanitair was picobello verzorgd en schoon wat we wel eens anders meegemaakt hebben op andere campings. Er is een gezamenlijke koelkast/vriezer waar gebruik van gemaakt kan worden en in het geval dat je binnen een spelletje wilt spelen kun je gebruik maken van de ontspanningsruimte.

Er is geen horeca voorziening op de camping en dat is ook wel lekker rustig.

Alles bij elkaar een lekker week-end onbezorgd genoten.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Helenahoeve in Biervliet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Helenahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping De Helenahoeve scoort een 8.59 uit 10 op basis van 28 reviews.