Axel

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Het Wapen van Zeeland in het Nederlands

ikke, 26-8-2007

Het hotel is op last van de gemeente gesloten. Nu laten ze mensen in verschillende woonhuizen slapen.
Gereisd anders in augustus 2007

Willie, 1-4-2007

Wij hebben er gezeten op door reis met de fiets ,met een Piccolo bon voor 20 euro.p.p.p.n. Logies, halfpension.We hebben goed gegeten konden zoveel krijgen als we hebben wilde.Het is er gemoedelijk en de fietsen stonden tegen het biljart .was wel lachen .De bedden waren schoon en de douche werd gedeeld met de kamer ernaast .De douche was schoon.En voor een trekkers hotel toch de moeite waard.Het is eigenlijk een pension met cafe.
Gereisd anders in juni 2006

gggggg, 14-7-2006

ik heb er een nachtje doorgebracht de kamers waren best wel ouderwets maar het was ook vrij goedkoop het lag mooi in het centrum. verder heb ik er niets op aan te merken
Gereisd anders in mei 2006

mark en noor, 6-5-2006

oke.... je kunt voor die prijs ook geen luxe verwachten, maar dat er nog zulke hotels in Nederland mogen bestaan. het was een RAMP. we hebben maar 3 dagen doorgebracht. we hebben geen enkele keer de douche gebruikt, niet onder het bed gekeken en ook geen gebruik gemaakt van het ontbijt en buffet 's avonds. de tafel werd 's avonds al gedekt... de bedden waren vies, de douche was goor; bah bah en nog eens bah!!! het hotel was ook nog eens erg gehorig; 's nachts kon je meegenieten van de vrijpartijen van de buren... al met al echt geen aanrader!!!
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Het Wapen van Zeeland in Axel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Het Wapen van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Het Wapen van Zeeland scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.