Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw

Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw
In den Rooden Leeuw
8,7

12 reviews over Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw in het Nederlands

Memorabel ontbijt

Willem de Beer, 19-5-2017

Het zijn geen luxe kamers, maar de uitbaters van deze B&B weten hoe het het moet. Aangekomen waren er nog 3 kamers beschikbaar, die wij alle 3 mochten bekijken, waarna we er 1 konden uitkiezen. Dat hadden wij nog niet eerder meegemaakt.Het ontbijt 's ochtends was er een waar ze bij de meeste 4 sterren hotels nog iets van kunnen leren. Alles was super vers, rechtstreeks van de bakker, slager en kaasboer. Vers geperste jus en koffie uit een verse bonenautomaat en ook geen gezeur als je nog een kopje koffie wilde drinken.
Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk gegeten!

Monique, 24-8-2016

We hebben hier heerlijk gegeten. Waren gewoon welkom, ondanks dat we er niet verbleven. Alles zelf gemaakt, de gazpacho, de croutons, de friet, de mayo, de saus bij het vlees.De chateaubriand werd aan tafel aangesneden. Verse sugarsnaps erbij. Meloen gemarineerd in wodka na. In een woord: perfect!
Gereisd met partner in augustus 2016

Dit is nu eens echt top !

LVK, 25-3-2016

gewoon genieten !!!

Alles is hier leuk .

Gereisd met vrienden in maart 2016

Prima hotel, prijs kwaliteit is goed.

Silvia, 6-6-2010

Een nachtje geslapen. Miste een beetje sfeer in de ambiance. Gastvrouw zeer attent en vriendelijk.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Niet om over naar huis te schrijven

Hans Heeregrave, 7-5-2010

Wij waren lastig, als wij om een goede tv vroegen.

Wij waren ongeduldig, omdat wij niet konden wachten.

´s Avonds stond de muziek hard, terwijl het ´s morgens muisstil was.

Gereisd anders in mei 2010

Geweldig verblijf gehad

H.F., 28-4-2010

Aardig eigenaars, zij nemen alle tijd voor de gast, staan ten alle tijde voor je klaar en houden rekening met eigenlijk alle wensen. Een top verblijf, een zekere aanrader en ga zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in april 2010

Topper

Peter, 27-4-2010

Zeer leuke herberg , goede sfeer en service met een glimlach tevens word je hier nog echt als klant behandeld.
Gereisd met partner in april 2010

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Peter, 27-4-2010

Echt geweldige sfeer en je word hier zo goed behandeld ze nemen echt de tijd voor je...
Gereisd anders in april 2010

Kan alleen maar beter worden

Ron van den Boogaard, 30-3-2010

Hotel in de groei, sinds 12-09 onder nieuw management. Fantastische service, supervriendelijk.

Doen we zeker nog een keer over

Gereisd met partner in maart 2010

Nieuwe exploitant doet het goed

B.Mijbergh, 8-1-2010

Gelukkig is er nu iemand die het begrip gastvriendelijk begrijpt en alles is nu schoongemaakt en leuk aangekleed. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw in Aardenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast In den Rooden Leeuw scoort een 8.67 uit 10 op basis van 12 reviews.