Camping Schoolzicht ***

9,6

35 reviews over Camping Schoolzicht in het Nederlands

Elke keer weer als 'thuiskomen'

Lizzy74, 18-8-2017

Echt geweldig; in één woord.

Zo schoon, zo mooi.

Grote plekken, dat is erg fijn als je kinderen hebt die in een tentje willen.

Zeer behulpzame eigenaren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

TOP!!

B&H uit N, 4-8-2017

Weer een fantastische vakantie gehad op camping Schoolzicht! Echt Top! De hele familie de Visser staat voor de gasten klaar, zijn super behulpzaam en zorgen voor een keurig schone camping! Elk jaar word een dropping of nacht tocht

georganiseerd , we hopen nog vaak naar Schoolzicht te gaan, omdat we dat gewoon ons zelf kunnen zijn,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goede wijn hoeft geen krans!

TT, 28-7-2017

Een up tot date familiecamping met goede voorzieningen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

keurige gezellige camping ook voor kinderen

Bas Bor, 20-7-2016

deze christelijke camping heeft zijn eigen regels hou je eraan dan heb je een superleuke vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastische Christelijke Camping!

Familie Cornelissen, 16-7-2016

Camping Schoolzicht te Aagtekerke is een geweldige camping, we komen hier al 10 Jaar en mijn vrouw al meer dan 20 Jaar!

De Camping is brandschoon, ligt er Keurig bij en de voorzieningen zijn nergens zo goed als op deze camping!

De eigenaar Pieter de Visser en zijn Zoon Pieter j.r. Maar ook Pieter S.r. zijn heel de dag te vinden op de camping en maken met de gasten een praatje, niet zomaar, maar omdat ze willen luisteren en zich interesseren in anderen en omdat het gastvrije mensen zijn!

De camping ligt er 100% verzorgd bij en alle voorzieningen zoals Toilet, Douche, cafetaria, indoor speeltuin, outdoorspeeltuinen! zijn uitstekend verzorgd en schoon!

Er is in de zomermaanden een recreatieteam aanwezig wat iedere dag z'n best doet om het heel de vakantie voor zowel Jong als oud geweldig te maken!

Wij gaan met ons hele gezin van nu inmiddels 3 kinderen al meer dan 10 Jaar en denken er niet over om ergens anders te gaan!

Camping Schoolzicht en Familie de Visser krijgen van ons een dikke 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

groene, schone en rustige camping

anke rijksen, 31-8-2013

We konden er onszelf zijn en voelden ons er meteen thuis. Onze auto is ongetwijfeld de goedkoopste en we dragen geen dure kleding maar dat maakte blijkbaar niet uit. Iedereen was even vriendelijk en voorkomend.

Wel zo prettig. Omdat alles zo opgeruimd en netjes is deden we extra ons best dat zo te houden. Helaas is het hoogseizoen voor ons te duur. Jammer want dat lijkt ons wel de gezelligste tijd op schoolzicht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

fantastische camping

post, 4-8-2013

camping schoolzicht is een geweldige camping,waar jong en oud het prima naar een zin hebben.
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping!

Jolanda, 26-2-2013

Wij hebben hier een seizoensplaats voor het 12 e jaar,

Gezellige , schone, nette camping!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Inmiddels ons tweede thuis geworden!

Familie Daniel Wijma Urk, 17-8-2012

Na 5 jaar wordt het tijd voor een grote plus voor deze camping. Familie de Visser doet alles om het iedereen naar de zin te maken. Wanneer het tijd is om de vakantie te bespreken klinkt het uit één mond van onze 4, bijna 5, kinderen: SCHOOLZICHT. Ik heb geen andere christelijk reformatorische camping kunnen vinden die mij zo'n veilig gevoel gaf. Elke ochtend heerlijk vers brood en lekkernijen te verkrijgen bij de bakker op de camping, 's avonds een hartige snack, prachtige speeltoestellen (elk jaar weer wat nieuws), scooterverhuur, professioneel animatieteam voor de kinderen, elk jaar een heerlijk intensieve nachttocht voor de oudere kids, top sanitair, het grootste zwembad van Nederland (Noordzee op een steenworp afstand), elke dag mijn RD-tje, een hecht en vast bezoekersclub, de zondagavondzang, caravanstalling, prachtig Walcheren.

We zien onze kids de hele dag niet. En wat ook fijn is: de zondagsrust.

We zijn net terug van 22 dagen kamperen, maar hebben nu al heimwee....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

mooiste camping zeker voor de kids

westerbroek, 11-7-2012

een goede en schone camping
      Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schoolzicht in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schoolzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Schoolzicht scoort een 9.56 uit 10 op basis van 35 reviews.