Beoordelingen Hotel Zeezicht***

49 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Zeezicht***
Havenweg 1, 8899 BB, Vlieland
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Zeezicht scoort een 7,8 uit 10, op basis van 49 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Zeezicht*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Hotel Zeezicht*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Zeezicht*** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.

8,9
8,1
7,9
8,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2014
"Prijs/kwaliteitverhouding is zoek"vertalen
Familie Van den Bri...
4,0
6,0

16-08-2014 Op het prijsoverzicht van zomer 2014 dat op de tafels ligt, betaal je voor de maanden juli en augustus € 54,50 per persoon per nacht voor een standaardkamer. De zogenaamde luxe kamer "met zeezicht" brengt nog eens € 15,- per persoon per nacht met zich. En of alles nog niet genoeg is tovert het Hotel ineens een andere prijslijst tevoorschijn waarop nog eens een keer € 7,50 per persoon per nacht wordt opgevoerd.
Totaal komt dit op € 154,- voor een kamer die qua comfort en afmeting zeer matig moet worden genoemd (hoofdstootgevaar, geen zitje, geen balkon, geen koelkastje en boven een lawaaiig terras). Wij zijn een stel met hotelervaring, maar dit vinden wij het geld echt niet waard. Wij betaalden voor 2 nachten € 318,40! Ook de kille ontvangst bij de receptie hebben wij als onprettig ervaren.

"Twitter beoordelingen"
31-08-2013 @IngGoe @annelize Laat me raden: Hotel Zeezicht? Zitten jullie er alweer? Wat super! --- Bron: https://twitter.com/IngGoe/status/373725849012273153
09-08-2013 @ErikvanderHelm Mooi eiland @Vlieland lekker gegeten bij @PuurVlieland een wandeling langs de kust. Nu lekker voor de buis in hotel @ZeezichtVlie #Genieten --- Bron: https://twitter.com/ErikvanderHelm/status/365897079035404290
22-07-2013 @MartinHarder Hopla! Heerlijk nog ff chillen @ hotel Zeezicht, en straks weer vol gas @deoudestoep hier op #Vlie #ZinIn #GoHarder --- Bron: https://twitter.com/MartinHarder/status/359385201664724993
met vrienden, Mei 2014
"Mooi Hotel, onvriendelijk personeel"vertalen
Vrienden
3,0
6,0

20-05-2014 Heerlijk een paar dagen op Vlieland geweest. Prachtig eiland. Gelukkig niet extreem druk. Het hotel ligt dichtbij de veerboot en aan het begin van de dorpsstraat. Kamers waren goed, alleen jammer dat er geen waterkoker is. Eten is prima. Alleen het Hotel personeel in uiterst onvriendelijk. Misschien dat een cursus " Service verlening" wat hulp kan bieden. Kortom, prachtige dagen gehad, maar misschien de volgende keer een ander Hotel.

met partner, Feb. 2014
"Smaakvol ingericht"vertalen
Lex
9,0

02-03-2014 Hotel Zeezicht ligt schuin tegenover de aanlegsteiger van de boot van en naar Harlingen aan het begin van de Dorpsstraat. De 'de luxe kamers' bieden uitzicht op de Waddenzee. Ze zijn niet heel ruim, maar smaakvol ingericht. Design badkamer met heerlijke douche. Flatscreen tv, kluisje, goede bedden, gratis wifi. Het uitstekende ontbijt wordt geserveerd in het sfeervolle restaurant. Aanrader!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Zeezicht*** bij:

alleenreizend, Aug. 2013
"Rust"vertalen
john
9,0

10-09-2013 Hotel Zeezicht ligt aan de haven van Vlieland. Prachtig uitzicht over de Waddenzee. Het personeel is klantvriendelijk en het eten is uitstekend. In een woord een plek om te genieten en tot rust te komen.

"Redelijk vriendelijk"vertalen
Peter Gerrits
5,0
7,0

17-09-2013 hotel Zeezicht is ideaal voor mensen dien slecht ter been zijn, omdat je vanaf de boot rechtstreeks het hotel in kan lopen. De vriendelijkheid van het personeel is nogal wisselend, en de kamers zijn veelal te klein, en weinig luxe.

"Het terras"vertalen
Tini
8,0

10-07-2013 Het eten was heerlijk. Stoorde mij aan de bediening op het terras. Ze zijn opdringerig. Lopen als polities langs de tafels. Als je het glas nog maar kwalijk leeg hebt dan is het; "nog een roceetje/biertje". Het was voor ons een reden om daarna elders te eten.
De prijzen zijn ook te hoog. Een Corona 5,50...
Jammer het is een mooie locatie en ook goed eten. Het leek wel of ze op provisie werken.

"Prachtige plek"vertalen
elly
8,0

07-07-2013 3 fantastische dagen gehad in hotel zeezicht. hadden kamer met balkon en daarbij prachtig weer. Mooi uitzicht op de waddenzee .
Schone kamers aadig personeel. Enige minpuntje is de matglazen wand naar het toilet Als je t licht aanhebt kan je medereiziger genieten van een schimmenspel.

met partner, Apr. 2013
"Je voelt je er meteen thuis!"vertalen
Arie Nagel
9,0

30-04-2013 Je voelt je er meteen thuis door de vriendelijke, ongedwongen en behulpzame houding van het personeel. We hadden de mooiste kamer, dus daar hadden we geen klacht over :-) Het sanitair is geweldig; zo'n douche zou ik graag thuis hebben! Het avond-eten en de wijn is 'prijs-conform': redelijk tot goed en goedkoop. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van prima kwaliteit. Al met al een aanrader.
We hebben al enige ervaring op Vlieland en dit was het beste hotel/appartement ooit.

met partner, Sept. 2012
"Aanrader, een van de beste locaties op Vlieland!"vertalen
Martijn
9,0

03-09-2012 Twee nachten geslapen in dit prachtige gerenoveerde hotel. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. we hebben andere hotels bekeken maar kwamen tot de conclusie dat we de beste keuze hebben gemaakt. .

met vrienden, Aug. 2012
"Leuk hotel op prima locatie"vertalen
ariannebaan
8,0

12-08-2012 1 nacht in dit hotel verbleven, en het goed naar mijn zin gehad! 's Morgens gebeld of er een kamer vrij was, we konden meteen de bagage er neerzetten en het eiland op. De kamer was goed en vrij nieuw! Het 'terrasje' was klein en je keek tegen een schutting/schuurtje, maar dankzij het lekkere weer waren we overdag niet in het hotel dus dat was geen enkel probleem. Het ontbijt vonden wij fantastisch!! Lekker buiten op het terras ontbeten met uitzicht op de Waddenzee, heerlijk! Hotel ligt vlakbij de veerboot en het dorp met leuke winkeltjes en terrasjes.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?