Hotel Zeezicht ***

WebsiteLink naar website

78 reviews over Hotel Zeezicht in het Nederlands

Nooit meer

DeKooning, 10-9-2017

Slecht hotel, onvriendelijk niet behulpzaam personeel achter de balie. De standaard kamer is zeer basic, geen waterkoker of koffie. Tv ontvangst heeft meer storing dan beeld. Harde bedden en hele harde muziek in het restaurant onder u de kamers, op zaterdag avond waardoor wij tot 3:00 niet hebben kunnen slapen. De lucht verversing was ook erg luidruchtig en ging daarom tussen 22:00 en 8:00 gelukkig uit echter met een benauwde kamer tot resultaat. Oja, en er staat een radio/telefoon toren pal naast het hotel.

Hoewel ik hier nooit meer naar toe zou gaan kan ik me voorstellen dat de ligging tegenover de haven (3 minuten lopen van de boot) een belangrijke plus zou zijn als je niet 5 minuten kan lopen naar een ander hotel. Verder was het ontbijt goed.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk Vlieland in sfeervol hotel Zeezicht

Hilde, 6-8-2017

Mooie ruime sfeervolle hotelkamers, prachtige ligging aan de haven en met gezellig restaurant. Het hotel is een prima vertrekpunt om Vlieland te verkennen. Prijs/kwaliteit uitstekend. Bij mooi weer heerlijk ontbijten aan de Waddenzee op het gezellige terras. En met een beetje geluk 's avonds rustige live-muziek.
Gereisd met partner in juli 2017

Te duur en onpersoonlijk

Marijke, 6-8-2017

We hadden een standaardkamer, 150 per nacht incl fietsen. Kamer was heel klein, douche lekte en liep niet door, geen ac of fan, geen mogelijkheid om kopje thee te zetten. Bij aankomst kamer nog niet klaar, we zouden wel gebeld worden. Wij gingen niet akkoord, excuus was dat het druk was. Uiteindelijk weldirect kamer gekregen. Bij ontbijt aanvankelijk niemand aanwezig. Bij uitchecken geen vraag of alles naar wens was. Zonde, op zo'n locatie en voor 150

Euro is er meer van te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Uistekend hotel

Joan, 5-8-2017

Hotel Zeezicht is een uitstekend hotel, de kamers zijn mooi en schoon en het eten is prima,ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel Zeezicht is een absolute aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wij komen er al jaren , Hotel Zeezicht goed adres.

Peter Akkerman, 6-7-2017

Fantastisch personeel, zeer goede keuken en niets is te veel. Goede en nette kamers.

Wij komen hier al jaren en nog steeds naar genoegen !! We willen wel eens iets anders maar dat lukt niet. Het bijna autoloze eiland, inwoners en toeristen die rekening met je willen houden. Met de Vlielandexpres over het strand naar de west kant, Geweldig!!

Gereisd met partner in december 2016

Misbruik maken van de situatie, waardeloos!

Karien, 21-6-2017

Ik had vrijdagavond rond 19 uur, net voor aankomst van de boot, twee kamers gereserveerd. Dit was uit nood want we gingen eigenlijk kamperen, maar een van mijn (2) kinderen was ziek geworden. Na inchecken liepen we even het dorp in en toen bleek al snel dat mijn zoon toch wilde (en kon, met vrienden) kamperen. Snel naar de incheckbalie gegaan en de hotelmedewerker regelde dat zijn kamer geannuleerd werd. Deze was nog ongebruikt. Ik moest alleen tot de ochtend erna wachten tot ik mijn geld terug zou krijgen (ik had reeds betaald, 250 euro, inclusief ontbijt). De ochtend erna ging de eigenaar, die er vrijdagavond niet was, heel moeilijk doen. Onder het mom van dat hij toch de kamer "vrij had moeten houden" berekende hij oa 20 euro annuleringskosten. Ik had s avonds nog 2 drankjes met bitterballen en s ochtends een ontbijtje met mijn kamperende zoon a 12,50 genuttigd. Ik kreeg uiteindelijk slechts 18 euro terug. Het was volstrekt duister waar de rest van het geld gebleven was, ik had oa de indruk dat de kamer die ik had gebruikt opeens stukken duurder was gemaakt maar dit was onbespreekbaar. In een woord een walgelijk slechte service waarbij hij ook nog het eigen personeel onderuit haalde ("dat had hij nooit mogen zeggen", alsof ik als gast iets kan met zo'n boodschap). Rest van personeel was juist vriendelijk, wat een schril contrast. Waar ik me op de avond zelf hartelijk ontvangen voelde en waar medeleven werd getoond met de situatie bleek de eigenaar een geldwolf in hoogst eigen persoon te zijn. Doodzonde.
    Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk hotel

Evert Sijbesma, 10-6-2017

Mooi kamers. Hele snelle service. Lekker eten en drinken. Direct aan de Waddenzee gelegen. Gezellig restaurant.
    Gereisd met partner in juni 2017

Super hotel op Vlieland!

Robert Krahé, 31-5-2017

Hotel Zeezicht op Vlieland is een super hotel, en een hele mooie ligging, mooie en nette kamers.

Personeel is heel behulpzaam en plezierig.

Je wordt echt als gast behandeld, wij komen zeker weer !

Gereisd met partner in mei 2017

super gezellig en mooie kamers

Esther Tissen, 22-5-2017

Fijn dat je de hond mee mag nemen
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima personeel!

Teun Post, 10-4-2017

Men was zeer voorkomend, nam tijd voor een praatje en zeer behulpzaam. Mijn vrouw was in een rolstoel mee, we hebben samen alleen maar genoten in het hotel.
    Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zeezicht bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zeezicht scoort een 7.76 uit 10 op basis van 78 reviews.