Beoordelingen Hotel Zeezicht***

51 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Zeezicht***
Havenweg 1, 8899 BB, Vlieland
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Zeezicht scoort een 7,7 uit 10, op basis van 51 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zeezicht*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zeezicht***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Zeezicht*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Hotel Zeezicht*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Zeezicht*** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

51 beoordelingen over Zeezicht***

51 beoordelingen
8,9
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Okt. 2014
"Gastvrij voor mens en dier."vertalen
Voogel
8,0

21-10-2014 Een prima hotel waar ook de hond welkom is. Schone kamer, prima restaurant en fijne bediening. Lekker ontbijt en zalig buitenterras (bij slecht weer overdekt met heaters). In een ongedwongen sfeer een lekker weekendje bijkomen op het fantastische Vlieland, begint bij Zeezicht. Goede receptie en lift aanwezig. Zeer centraal gelegen; schuin tegenover de veerboot en de Dorpsstraat (winkelstraat).

Met partner, Aug. 2014
"Prijs/kwaliteitverhouding is zoek"vertalen
Familie Van den Bri...
4,0
6,0

16-08-2014 Op het prijsoverzicht van zomer 2014 dat op de tafels ligt, betaal je voor de maanden juli en augustus € 54,50 per persoon per nacht voor een standaardkamer. De zogenaamde luxe kamer "met zeezicht" brengt nog eens € 15,- per persoon per nacht met zich. En of alles nog niet genoeg is tovert het Hotel ineens een andere prijslijst tevoorschijn waarop nog eens een keer € 7,50 per persoon per nacht wordt opgevoerd.
Totaal komt dit op € 154,- voor een kamer die qua comfort en afmeting zeer matig moet worden genoemd (hoofdstootgevaar, geen zitje, geen balkon, geen koelkastje en boven een lawaaiig terras). Wij zijn een stel met hotelervaring, maar dit vinden wij het geld echt niet waard. Wij betaalden voor 2 nachten € 318,40! Ook de kille ontvangst bij de receptie hebben wij als onprettig ervaren.

Met vrienden, Mei 2014
"Mooi Hotel, onvriendelijk personeel"vertalen
Vrienden
3,0
6,0

20-05-2014 Heerlijk een paar dagen op Vlieland geweest. Prachtig eiland. Gelukkig niet extreem druk. Het hotel ligt dichtbij de veerboot en aan het begin van de dorpsstraat. Kamers waren goed, alleen jammer dat er geen waterkoker is. Eten is prima. Alleen het Hotel personeel in uiterst onvriendelijk. Misschien dat een cursus " Service verlening" wat hulp kan bieden. Kortom, prachtige dagen gehad, maar misschien de volgende keer een ander Hotel.

Met partner, Feb. 2014
"Smaakvol ingericht"vertalen
Lex
9,0

02-03-2014 Hotel Zeezicht ligt schuin tegenover de aanlegsteiger van de boot van en naar Harlingen aan het begin van de Dorpsstraat. De 'de luxe kamers' bieden uitzicht op de Waddenzee. Ze zijn niet heel ruim, maar smaakvol ingericht. Design badkamer met heerlijke douche. Flatscreen tv, kluisje, goede bedden, gratis wifi. Het uitstekende ontbijt wordt geserveerd in het sfeervolle restaurant. Aanrader!

Met vrienden, 2013
"Mooie plek maar slechte bediening"vertalen
Ramon Patrick
5,0
4,0
6,0

08-10-2013 Vorig jaar ons eerste Vlieland bezoek met Zeezicht. Dit jaar weer Zeezicht geboekt maar viel ons erg tegen. De kamers zijn wel prima, enkel personeelslid is aardig maar de rest mag nog wel wat scholing hebben op het gebied van klantvriendelijkheid en service. De locatie is erg mooi om even iets te drinken of te eten maar dat is alles. Grote bittergarnituur zwaar verbrand, bij melding slecht opgelost. Geen mosterd en minder stuks (-6) op de schaal ... Kwaliteit frituurvet kan ik jammer genoeg niet beoordelen. De kok en de bediening (2pers) moeten dit opmerken voor het uitserveren. De rose was oud oftewel een fles die niet goed bewaard is / afgesloten. Het speciaal biertje was lekker maar die drink ik de volgende keer graag iets verder in het dorp.

Vlieland tot een volgende keer!

Alleenreizend, Aug. 2013
"Rust"vertalen
john
10,0
9,0

10-09-2013 Hotel Zeezicht ligt aan de haven van Vlieland. Prachtig uitzicht over de Waddenzee. Het personeel is klantvriendelijk en het eten is uitstekend. In een woord een plek om te genieten en tot rust te komen.

"Redelijk vriendelijk"vertalen
Peter Gerrits
5,0
7,0

17-09-2013 hotel Zeezicht is ideaal voor mensen dien slecht ter been zijn, omdat je vanaf de boot rechtstreeks het hotel in kan lopen. De vriendelijkheid van het personeel is nogal wisselend, en de kamers zijn veelal te klein, en weinig luxe.

"Het terras"vertalen
Tini
8,0

10-07-2013 Het eten was heerlijk. Stoorde mij aan de bediening op het terras. Ze zijn opdringerig. Lopen als polities langs de tafels. Als je het glas nog maar kwalijk leeg hebt dan is het; "nog een roceetje/biertje". Het was voor ons een reden om daarna elders te eten.
De prijzen zijn ook te hoog. Een Corona 5,50...
Jammer het is een mooie locatie en ook goed eten. Het leek wel of ze op provisie werken.

"Prachtige plek"vertalen
elly
8,0

07-07-2013 3 fantastische dagen gehad in hotel zeezicht. hadden kamer met balkon en daarbij prachtig weer. Mooi uitzicht op de waddenzee .
Schone kamers aadig personeel. Enige minpuntje is de matglazen wand naar het toilet Als je t licht aanhebt kan je medereiziger genieten van een schimmenspel.

Met partner, Apr. 2013
"Je voelt je er meteen thuis!"vertalen
Arie Nagel
10,0
9,0

30-04-2013 Je voelt je er meteen thuis door de vriendelijke, ongedwongen en behulpzame houding van het personeel. We hadden de mooiste kamer, dus daar hadden we geen klacht over :-) Het sanitair is geweldig; zo'n douche zou ik graag thuis hebben! Het avond-eten en de wijn is 'prijs-conform': redelijk tot goed en goedkoop. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van prima kwaliteit. Al met al een aanrader.
We hebben al enige ervaring op Vlieland en dit was het beste hotel/appartement ooit.

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?