Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn ****

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn bij:

711 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Kamer met zeezicht prachtig!!

JW, 21-9-2017

Ontbijt goed en voldoende.

Wat wel tegen valt voor een **** hotel is dat de hele dag de wagen met restante van ontbijt (roomservice) gewoon bij de lift blijft staan.

Cijfer hygiëne valt laag uit m.b.t. het verhaal hierboven en niet voor de kamer enz enz...

Gereisd met partner in september 2017

Genieten!

E, 5-9-2017

Heerlijk! Fietsen, natuur, strand, Badhuys!
Gereisd met partner in september 2017

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Kleine kamer met foeilijke entree, 4-9-2017

Tijdens Into the Great Wide Open een nachtje verbleven. Dacht een romantische kamer gehuurd te hebben, maar dit viel echt enorm tegen. Ook het gebouw zelf (rechts van Seeduyn) was erg gedateerd. Het strand erachter is wel heel erg fijn, en het zwembad + sauna ook (weet ik van een vorige keer), maar voor alleen een overnachting, voor deze prijs??? Zonde voor het geld
Gereisd alleenreizend in september 2017

We waren er voor de tweede keer, het was super !

Fam. de Rooij, 31-8-2017

Alles was goed,, miste alleen een tafel op ons balkon
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk genoten!

Mirjam Datema, 28-8-2017

Heerlijk eten en je bent zó op t strand van Vlieland! Prachtig gesitueerd aan t strand van mijn favoriete eiland!
Gereisd met partner in april 2017

Veel te veel voor te weinig / lijkt op gevangenis

Raf, 18-8-2017

Ligging is uitstekend. Keuken was ook subliem; evenals wijnselectie. Service is goed / gastvrij maar staf is duidelijk onder duress. Dat gezegd hebbende - het voldeed niet aan de verwachtingen en ik vind het spijtig dat ik dat moet opmerken.

Zal proberen om dat zo respectvol als mogelijk toe te lichten.

Interieur zag het er niet uit. Badkamer zag er niet uit. Heel veel beschadigingen - groot en klein - die er kennelijk al wat langer zaten. Douche kop was ronduit beschamend - klein rotstraaltje. Bedden. Lakens waren niet geperst maar gestreken (de armeziel die dat moet doen) en er zat ook viezigheid op; haren / stof.

Ik voel me in ernstige mate gehoodwinked - ik was onder de indruk dat het een luxe ervaring zou zijn maar het was allesbehalve. Heb je ook nog trappen met vies vilt tapijt, hotelcorridor die lijkt op die van een penitentiaire inrichting.

Zoveel rode vlaggen, zoveel kleine dingen die gewoon absoluut niet kunnen (waaronder eerder genoemd) - mij werd bij uitchecken bijvoorbeeld ook helemaal niet gevraagd van was alles naar wens / hebt u een fijn verblijf gehad - dat vond ik eigenlijk nog het meest kwalijke.

Mijn conclusies. Stagnante / onverschillige 90's corporate empire look and feel (heb in dit geval ook echt de indruk dat de vis is beginnen te rotten vanaf het hoofd). Tenzij er drastisch het e.e.a. verandert dan zou ik hier vooral vandaan blijven - je betaalt gewoon te veel voor weinig en dat is gewoon niet f****** goed genoeg.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Heerlijk plekje

Betje, 10-8-2017

We zijn spontaan twee dagen en een nacht naar Vlieland gegaan. Heerlijk gehad ligging van het hotel perfect alleen hadden we hoge verwachting van het uitzicht maar we zaten op een kamer met balkon die tegen de duin aankeek. Ligging van het balkon ving ook weinig tot geen zon. Ik had me zo verheugd om de zon in de zee te zien zakken vanaf het balkon maar helaas. Verder prima kamer met wel wat schoonmaakpuntjes. Verder prima hotel en fijn en gastvrij ontvangen
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

j.a.c.mentink, 5-8-2017

hotel aan zee vriendelijk personeel en behulpzaam via hotel gratis bus vervoer enbagage vervoer
Gereisd met partner in juni 2017

Niet zo snel meer terug....

Bonenkamp, 4-8-2017

Wat was goed? De ligging en het personeel is vriendelijk.

Wat was niet goed? Heel veel niet.... wij hadden obv de site een appartement gehuurd, met alle gemakken zoals beschreven. Komen we aan; geen vaatwasser! En ook vieze vaat in de kasten. Ook het kookgerei was erg slecht (dunne pannetjes). Een terras vol onkruid en sigarettenpeuken, een zitje buiten waar je niet meer op kunt zitten (van wit plastic en gescheurd), spinnenwebben in de kamers en grijze haren op de bank (wij hebben die kleur haar niet). Klacht ingediend en als tegenprestatie kwamen ze elke dag de afwas doen. Kregen we te horen dat ze niet wisten dat er geen vaatwasser in zat. De appartementen hebben namelijk een eigenaar en Seeduyn verhuurd ze. Ik vind dat heel vervelend: je gaat ervan uit dat je een appartement van een hotel huurt, niet van een particulier. En ook bijzonder onvriendelijk dat je voor een babybedje 10 euro per dag moet betalen. Wij zijn 10 nachten geweest..... mooi eiland, geen Seeduyn meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima kamer met perfect zicht op zee

Rik, 4-8-2017

Goede kamer met perfect zicht op zee. Vloerbedekking mag wel vervangen worden. Airco op kamer niet overbodig.

In hele gebouw erg warm m.n. ontbijtzaal en restaurant. Achterzijde nabij zwembad ruikt het al jaren naar putlucht.

Personeel zeer vriendelijke en behulpzaam.

Zwembadoverkapping ook nu weer in zomer toch gesloten. Ik vermoed dat dat komt door de eerder genoemde putlucht.

Ook bij binnengaan zwembad ruik je de putlucht. Toilet spoelde niet optimaal door.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.1 uit 10 op basis van 714 reviews.