Beoordelingen Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****

WestCord Strandhotel Seeduyn****
270 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****
Badweg 32, 8899 BV, Vlieland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8,0 uit 10, op basis van 270 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.

9,2
7,4
7,7
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Aug. 2014
"Geweldige locatie"vertalen
Y.I. Van der Hee
3,0
8,0

20-08-2014 Hotel Westcord Seeduyn Vlieland is ons prima bevallen behalve op een punt. We waren diep teleurgesteld over het feit dat vegetariërs niet of nauwelijks terecht kunnen voor een diner in het restaurant of brasserie. Er staan nauwelijks vegetarische gerechten op de kaart en de dagschotel is nooit vegetarisch. De kok bleek niet in staat om een origineel, acceptabel driegangendiner te creëren. Dat vegetariërs voortdurend in overleg moeten over hun maaltijden en worden beschouwd als probleemgevallen past niet meer in deze tijd.

"Twitter beoordelingen"
17-06-2014 @SportsPersonal Honeymoon op Vlieland met upgrade vanuit @WestCordSeeduyn @WestCordHotels Dank jullie wel voor deze heerlijke dagen! http://t.co/WE0cjhg7af --- Bron: https://twitter.com/SportsPersonal/status/478828045999280128
07-04-2014 @MarielGoeman @michcoppens dan beveel ik een verblijf @WestCordSeeduyn aan. Heerlijk (wellness) hotel, fantastische locatie! --- Bron: https://twitter.com/MarielGoeman/status/453238505389715457
15-10-2013 @Thomas_Hegger Lekker rusten @ Westcord Strandhotel Seeduyn http://t.co/TonQoLXgFD --- Bron: https://twitter.com/Thomas_Hegger/status/390041144295698432
met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk met of zonder kinderen"vertalen
M.L. Speek
9,0

16-08-2014 Strandhotel Seeduyn is een heerlijk hotel. Het is netjes, de service is prima, en de locatie is TOP! Met of zonder kinderen, met of zonder hond, alles is mogelijk. Ik kom er al een aantal jaar zowel in zomer als in de winter. Het maakt niet uit welk jaargetijde het is. Zeker een aanrader!

met vrienden, 2014
"Perfecte ligging"vertalen
Hans Niestadt

12-08-2014 zeer attente medewerkers keurige kamers

met partner, Aug. 2014
"Geweldig hotel voor een korte vakantie!"vertalen
Bakker
9,0

07-08-2014 Prachtige locatie. Ruime, comfortabele, zeer schone kamer (met balkon) en idem badkamer.
Prima ontbijtbuffet, wel iedere dag hetzelfde, maar de keuze is ruim. Met goed weer ontbijten op terras met uitzicht op zee. Geweldig! Bagageservice boot-hotel vv is een uitkomst!
Wij komen hier absoluut nog een keer terug.

met partner, Aug. 2014
"Een prachtig hotel op een unieke locatie"vertalen
H.C. van Noorloos
8,0

08-08-2014 Van alle hotels op Vlieland is dit hotel het mooist gelegen. Vanuit je bed uitzicht op de Noordzee geeft je een heerlijk vakantiegevoel. Zo vanuit het hotel het strand op lopen is ideaal. De hotelkamer ziet er prima uit! Jammer dat er op de kamer geen koelkastje aanwezig is. Het ontbijt is goed. De medewerkers zijn vriendelijk en servicegericht.

Aug. 2014
"Locatie is geweldig, maar de service is slecht."vertalen
Charlie
2,0
4,0
9,0

04-08-2014 Bij aankomst bleken we een andere kamer te krijgen dan we geboekt hadden. Dit was een kamer onderin het hotel. Je loopt langs de wasserij en keuken en tegenover een wasmachinehok was onze kamer. De kamer had lekkage vlekken aan het plafond. Het hotel was helemaal volgeboekt dus er was niets aan te doen. We konden evt, zelf de volgende dag de manager opzoeken als we compensatie wilden. Geen grap. De volgende avond regende het behoorlijk, dus we wilden met 3 kinderen in het hotel eten. Het restaurant was echter vol en we mochten niet even aan de bar eten. We hebben uiteindelijk maar pizza besteld. Alleen konden we niet met de pin betalen, dus vroegen we bij de receptie of we geld konden pinnen. Dit kon niet, want dan kregen ze een kasverschil. Geen grap. Dus is mijn man door de regen naar familie in de buurt gegaan om contant geld op te halen. We konden wel een paraplu lenen, dat dan weer wel.
Al met al hadden we meer van dit hotel verwacht gezien de prijs. Je betaald voor de locatie.

Aug. 2014
"Mooi hotel jammer van de kamer"vertalen
T.W. den Hartog
8,0

09-08-2014 Wij hadden een familiesuite met 5 personen. Het was erg gehorig. Stapelbed niet vernoemd in beschrijving van de kamer. Balkon moet iets aan gedaan worden. Erg duur voor zulke kamers. Ontbijt was goed en personeel was vriendelijk . Schoonmaak prima en iedere dag schone handdoeken.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Achterstallig onderhoud"vertalen
Gerrit Smit
9,0

04-08-2014 Het hotel is prachtig gelegen. Echter het onderhoud is achterstallig en de terrassen en balkons zijn smerig. Peuken, plastic en ander afval. De kamers zijn klein en laag. De bedden zijn redelijk, echter harde matrassen. Het ontbijt is degelijk en goed.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastische ligging"vertalen
Cees Spindler
8,0

04-08-2014 Afvoerputje van de badkamer is verroest, de gordijnen in de slaapkamer
hebben slijt gaten, De 2 tafelkleden op het terras hadden tijdens het diner
een roestvlek en een andere vlek, dit aan de serveerster gemeld, zij deed er niets mee. Het personeel is wel vriendelijk.

met partner, Juli 2014
"Mooie ligging, prima service maar met opmerkingen"vertalen
berthuizing
8,0

29-07-2014 Voor Vlieland begrippen een grootschalige accomodatie aan het Noordzeestrand. Ligging is fantastisch, je loopt zo het strand op. Het dorp is ruim 5 minuten fietsen. Wij hadden een arrangement geboekt en genoten van de voordelen van bagagevervoer, fietsenhuur en een diner inclusief. Heel goed geregeld van Westcord. Diner was op zich goed, maar wat 'afgepast'. Ontbijt viel op door weinig keus in verse vleeswaren en kaas. Brood was 1 ochtend niet echt lekker. Dat is jammer voor een **** hotel. Kamer was ok, ruim en goed onderhouden. Badkamer / toilet apart wat prettig is. Storend was de foutieve rekening bij het uitchecken. Snel en goed hersteld overigens. Westcord Seeduyn biedt veel maar vraagt in ruil veel euro's terug. Ook zou het management meer op de details kunnen letten. Dat verwacht je toch wel op dit niveau.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?