Beoordelingen Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****

WestCord Strandhotel Seeduyn****
307 beoordelingen
Beoordelingen Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****
Badweg 32, 8899 BV, Vlieland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8,0 uit 10, op basis van 307 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 64 vakantiefoto's van Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn**** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,9
8,2
8,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Geweldig hotel op mooi eiland"vertalen
Albert & Anne-Marie
9,0

27-10-2014 Wij hebben een heel fijne week doorgebracht op Vlieland en gelogeerd in Strandhotel Seeduyn. Het hotel ligt pal aan zee. Wij hadden een prachtige ruime kamer met mooi uitzicht over de duinen en vuurtoren aan de achterzijde van het hotel. Zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten. Wij zijn ondanks de storm helemaal tot rust gekomen.

"Twitter beoordelingen"
17-06-2014 @SportsPersonal Honeymoon op Vlieland met upgrade vanuit @WestCordSeeduyn @WestCordHotels Dank jullie wel voor deze heerlijke dagen! http://t.co/WE0cjhg7af --- Bron: https://twitter.com/SportsPersonal/status/478828045999280128
07-04-2014 @MarielGoeman @michcoppens dan beveel ik een verblijf @WestCordSeeduyn aan. Heerlijk (wellness) hotel, fantastische locatie! --- Bron: https://twitter.com/MarielGoeman/status/453238505389715457
15-10-2013 @Thomas_Hegger Lekker rusten @ Westcord Strandhotel Seeduyn http://t.co/TonQoLXgFD --- Bron: https://twitter.com/Thomas_Hegger/status/390041144295698432
Met partner, Okt. 2014
"Goed hotel in de duinen aan het strand."vertalen
meneer van Wurmond
8,0

22-10-2014 Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. In omgeving veel te doen.

Met partner, 2014
"Kamer 430 moet je nemen"vertalen
frans van vugt
8,0

14-10-2014 Hoewel ik absoluut geen hotelmens ben vond ik dankzij de ligging van deze kamer 430 het verblijf te gek. Deze kamer met openslaande deur bovenop het duin gaf mij het gevoel echt bij zee te zijn. De gehele nacht de deur wijd open met het geluid van de zee en het onweer. Smorgens hol je zo je bed uit de zee in. Ik vond het eten en wijn dat wij savonds kregen in het hotel echt heel goed en ook de bediening ervan was top. Het ontbijt was goed (lekker brood) ik had wel wat meer salades etc. gewild en gepasturiseerde melk is vies. Het middageten besteld in het hotel viel (vooral in vergelijking met wat we savonds kregen) wat tegen. Het eten dat wij kregen in de strandtent (ook onderdeel van Westcord maar dat staat apart op het strand) en de bediening door jongen met duits accent was beroerd meisje was wel super) daar moeten ze maar eens met de bezem doorheen. Kortom ook voor een cloustofobisch echt buitenmens die gruwelt van het idee om binnen in een pand te moeten slapen is kamer 430 fijn.

Alleenreizend, Okt. 2014
"Vier* hotel zonder daarbij horende uitstraling"vertalen
Els
6,0
5,0

25-10-2014 Hier verbleven met 'Wadden Erfgoed Arrangement'
Ligging mooi. Schoon
Het gebouw niet de luxe uitstraling van een 4 * hotel, grijs, metaal
Ook binnen geen 4 * gevoel:
-Bewegwijzering onduidelijk
-Op de kamer miste koelkastje, waterkoker (gekregen bij receptie)
-De route naar de kamer, door de kelder, oogde rommelig (bv. resten oud bed)
-Ontbijt was ok, maar geen 4* : jus uit pak, broden nog in plastic
plastic. Wel goede croissants en koffie
-Bij arrangenment zat 3-gangen diner. (bleek vast menu). Ober aardig maar wel gestressed. Het eten was matig, fantasieloos
Sauzen uit een flesje, pasta niet gaar
-Sauna etc. niet gratis. Niet chique. Zeker niet bij best wel prijzig arrangement
-De behandelingen ok. Behandelkamer gehorig; gesprekken er buiten waren goed te volgen. Niet relaxend
-Receptie niet op hoogte van inhoud behandelingen
-I.h.a. bij de receptie vriendelijk. 1 dame leek echter continue geirriteerd
Prettig was bagage service waarbij bagage van en naar boot werden gebracht

Met partner, 2014
"Altijd goed"vertalen
Bert
7,0

13-10-2014 komen al jaren hier altijd goed. Ontbijt kan wat beter georganiseerd bij drukte

"Unieke ligging"vertalen
anna_maria43
5,0
7,0

22-10-2014 de ligging aan het strand is geweldig. De kamer is goed en schoon met goede boxspringbedden. Verrassend dat er in dit 4* hotel geen koelkastje is en geen airco. Ook het ontbijt is prima. De overige horeca is beneden peil. De prijs / kwaliteit verhouding is daar totaal zoek en ook de bediening laat ( bij drukte) te wensen over. Dit geldt ook voor het naastgelegen strandpaviljoen 't Badhuys ook onderdeel van de Werstcord groep. Ook hier is de horeca ondermaats.

Okt. 2014
"Mooi uitzicht: zeezijde."vertalen
Greet Diersmann
6,0

14-10-2014 Jammer dat het balkon niet schoon was: duivenpoep op de stoelen en tafel.
Ook de spinnenwebben aan het plafond konden ons niet zo bekoren. Daarentegen waren de badkamer en het toilet mooi schoon, afgezien van een aantal schots en scheef liggende plafondplaten.
Dat de lift, in ons geval, van vrijdag t/m maandag, defect was, was voor ons geen probleem. Maar ik kan me heel goed voorstellen, dat dit voor rolstoelafhankelijke personen een heel groot probleem is!!

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Inspirerende omgeving en een vriendelijk huis"vertalen
Gertjan ter Heijden
8,0

12-10-2014 Uitermate tevreden. Er wordt heel goed omgegaan met de klant, ook met onze hond Joep. Geweldige benadering door alle personeel. Vriendelijk en geïnteresseerd!

"Prima hotel, Vlieland waardig"vertalen
catty9
9,0

13-10-2014 Eigenlijk geen minpunten tegengekomen, we troffen het natuurlijk met een suite met strandzicht, dat was een verrassing bij het geboekte arrangement. We voelden ons in alles een VIP-behandeling. Super!

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijke plek"vertalen
Marga Scheltens-Kaa...
7,0

04-10-2014 Prachtig gelegen hotel op een super fijn eiland. Jammer dat we niet over het duin heen konden kijken vanuit onze suite, maar dat werd goedgemaakt vanuit de ontbijtruimte. Heerlijk om vanuit je hotel direct een strandwandeling te kunnen maken.
Vriendelijk personeel, heerlijk eten, alleen van één ober, tijdens het diner, verwachtten we een begroeting, die niet kwam.
Schone suite en linnengoed, alleen het toilet rook meteen al niet fris, ook niet nadat wij er zelf een lap doorheen hebben gehaald, jammer.
Wifi was prima, al met al een super fijne vakantie gehad op een prachtige locatie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?