Vakantiehuis Wakend Oog beneden

Wakend Oog beneden

12 reviews over Vakantiehuis Wakend Oog beneden in het Nederlands

Fantastich huis!

Mirjam, 12-9-2017

Jaren geleden ben ik ook eens een week op het Wakend Oog geweest met vrienden, dat was geweldig! Daarom koos ik er nu voor met mijn gezin weer eens terug te gaan.

Inmiddels hebben ze gemoderniseerd en hoewel ik de oude stijl heel gezellig vond, het heeft een mooie make over gekregen.

De bedden zijn meer dan comfortabel, dat is fijn bij een langer verblijf!

De ligging is prachtig, rustig in de duinen met een mooi uitzicht en vlakbij een prachtig strand.

De prijs voor zo'n grote woning vonden wij ook erg gunstig. Wij komen graag weer en voor Vlielanf liefhebbers kan ik het aanbevelen hier eens te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke ligging

Marcella Verhoeven, 21-8-2017

Onze vakantie in wakendoog zit er bijna weer op! Wat genieten de kinderen weer. Je kunt zien dat alles is opgeknapt. Vorig jaar waren we hier ook met ons gezin. De bedden zijn allemaal vernieuwd en verduisterende gordijnen. En alles zit netjes in de verf... dus volgend jaar weer naar ons vertrouwde plekje...
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige locatie

Maarten, 21-8-2017

We hebben weer een super week in het wakend oog gehad met onze drie kinderen. Het is een ruim huis, wat zeer geschikt is voor grote gezinnen. Zowel onder als boven gehuurd. Volgend jaar weer het wakend oog.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk ruim vakantie huis! Ideaal voor een gezin

Familie Dooper, 10-7-2017

Ideaal vakantie huis voor een gezin met meerdere kinderen. In vergelijking met andere vakantie huizen op Vlieland een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben hier een heerlijke week gehad. Je kunt zien dat het huis opgeknapt wordt. Het terrein was helemaal opgeknapt waardoor de kinderen lekker buiten konden spelen. Er zijn goede nieuwe bedden geplaatst en verduisterende gordijnen waardoor je heerlijk slaapt. Alle nodige benodigdheden waren aanwezig.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Fijn huis, wel toe aan renovatie van binnen

W uit friesland, 7-1-2016

Fijne week gehad in wakend oog,ruim en de ligging super wij waren met 4 volwassenen 2 kinderen en een hond, wel waren bepaalde dingen erg gedateerd, en echt aan vervanging toe meeste meubels waren prima, maar in de keuken mag echt wel wat gebeuren !afgebroken vloertegeltjes en een keuken die echt aan vervanging toe is,toillet en de slaapkamers mogen echt opgeknapt worden, ondanks dat een fijn vakantie huis.
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Prachtige ligging

Hanna, 22-6-2015

Netjes huis gelijk een thuis kom gevoel! Netjes ingericht en grote ruimte, ook zeer geschikt voor kinderen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen hier zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Goed te vertoeven

Loriën , 16-7-2014

Bij aankomt troffen we een zeer ruime, nette en zeer schone ruimte aan.. Supermooie plek, vlakbij het strand en vlaknaast het bos. Het dorp is vlakbij. Mooi tuinplaatsje was je lekker kunt zitten. Het nadeel vonden wij dat er helemaal niks aanwezig was qua voorzieningen. Geen afwasmiddel. Geen Schoonmaakmiddel, geen wasmiddel, geen koffie, geen koffiefilters, geen suiker, geen boter, geen vuilniszakken en zelfs geen WC-papier. Bij aankomst moet je al redelijk veel boodschappen hebben en nu moesten we dit soort dingen allemaal zelf kopen.. Ook een groot deel daar weer achter gelaten. Want je gaat niet al die dingen meeslepen terug naar huis. Dat was het enige minpuntje.. Wel genoeg aanwezig voor de kinderen.. Speelgoed en strandspul.. :)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijk huis op een unieke locatie!

Lotte Dooper, 23-6-2014

Wakendoog is een ruim en schoon vakantiehuis. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Het ligt op een prachtige locatie midden in het duingebied waardoor je zo bij het strand of bos bent.
Gereisd met partner in mei 2014

fijn huis op het heerlijke Vlieland

Marloes, 15-6-2014

Een erg fijn huisje, je voelt je er meteen thuis!

Het is netjes, alles is aanwezig en de inrichting is gewoon goed en confortabel.

Bij ons volgend eiland bezoek, kiezen we fijn weer voor Wakend oog.

Gereisd met partner in januari 2014

uitstekend vakantieverblijf

Emmy Verweij, 11-6-2014

Zowel in Wakendoog boven als beneden is het uitstekend toeven. De verblijven zijn voorzien van alle elementaire benodigdheden voor een vakantie. Het zijn erg ruime huizen waar je met minder mooi weer of koude goed kunt zijn. Er is duidelijk te zien dat er verbeteringen en vernieuwingen aangebracht worden, (WiFi) Als je de prijs vergelijkt, met de overdadig luxe andere woningen in de omgeving, is de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wakend Oog beneden in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wakend Oog beneden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wakend Oog beneden scoort een 7.97 uit 10 op basis van 12 reviews.