1 review over Vakantiehuis Virgo in het Nederlands

Het huisje ziet er zeer verzorgd uit

Paulinge Hoogstraat, 30-11-2009

Op het internet wordt Virgo aangeboden als een 2 persoons vakantiehuis. Een minpunt is dat er niet vermeld wordt dat het huis Virgo bestaat uit 2 aaneengeschakelde appartementen, nl. Virgo aan de voorkant en de achterkant heet Yn 'e Tûn. Dit zou kunnen inhouden dat, indien de beide appartementen verhuurd zijn, men hinder van elkaar zou kunnen ondervinden. De informatie over het huisje is dus niet volledig en misleidend en heeft ons op het verkeerde been gezet. Indien dit ons bekend was geweest, hadden we niet voor dit huisje gekozen. Gelukkig hebben we het getroffen met onze buren.
Gereisd met partner in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Virgo in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Virgo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Virgo scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.