Appartement Vallei

7,1

4 reviews over Appartement Vallei in het Nederlands

Oud maar geweldig!!

Fam Rooseboom, 10-8-2017

Met kinderen kleinkinderen en hond samen in huisje Vallei. Dat het geen modern huisje was wisten wij van te voren en vonden wij geen probleem. Alles wat je nodig hebt is aanwezig wij hebben het zeer naar ons zin gehad. In 25 jaar hebben wij al heel wat ( moderne luxe) huisjes gezien op Vlieland maar de kinderen vonden de Vallei het fijnste? Een geweldige tuin aan het wad voor hond en kids super! Voor ons was het voor herhaling vatbaar. En Vlieland is geweldig!!!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Oud maar voldoende!

KSC, 11-8-2009

Het is een behoorlijk gedateerd pand met dito inrichting. Beetje muffig, bovenverdieping erg dubieus: scheef aflopende vloer, kraakt overal en als je wat langer bent kun je niet rechtop staan. Woonkamer is zeker niet geschikt voor 6 volwassenen. Maar...door de grote afgesloten tuin is het heel geschikt voor kinderen, staan ook speeltoestellen in.

Vlieland is zelf zeer oké!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

Appartement Vallei is geen aanrader.

Joke, 20-7-2009

Prachtige locatie met mooie ruime afgesloten tuin.

Inrichting armoedig.

Indeling huis is raar, vloer slaapkamer loopt sterk af. Aftands balkon, genzend aan balkon pensiongasten, dus weinig privacy.

Wordt verhuurd als 6-persoons, maar is geschikt voor max. 4 personen.

Service matig en eigenaren respecteren de privacy van de gasten niet.

Maar Vlieland is prachtig en de locatie maakte veel goed.

Gereisd met partner in juni 2009

Oud maar OK

maris, 20-5-2009

vallei is erg oud en bouwvallig. het is voor 6 personen, maar dit kan ik afraden, tenzij je het niet erg vind om in een kast te slapen?

Wel is alles aanwezig, en het grote pluspunt is de tuin, incl schommel, trampoline en wipkip TOP!

Handig dicht bij supermarkt en bakker.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vallei in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vallei scoort een 7.1 uit 10 op basis van 4 reviews.