Appartement 't Duinpannetje ***

7,3

44 reviews over Appartement 't Duinpannetje in het Nederlands

Best teleurstellend!

Fam. Rots-Heeren, 10-10-2017

Laat u niet misleiden door de interieurfoto's op de site. Die zijn van jaren geleden! Wellicht van de 1e dag van verhuur. Wat u aantreft is (echt) oude meuk en een allegaartje van andersoortig meubilair! Bij binnenkomst bleek (conform eerdere recensies) niet goed schoongemaakt te zijn en was het bloed verziekend heet. Het uitdraaien van alle radiatoren mocht niet baten waardoor we geregeld tijdens ons verblijf de terrasdeuren hebben moeten openen om de warmte kwijt te raken. De slaapkamer kan niet geventileerd worden middels een raam want die is simpelweg niet aanwezig. U moet het doen met ventilatieschuifjes hoog in de muur. Her- en der ontbreken onderdelen zoals een goede afzuiging in de keuken, nachtkastje in de slaapkamer en defecte verlichting in de woonkamer. Al met al zwaar gedateerd, versleten en niet overeenkomstig de site en onze verwachting. De verhuurder stelt, als verkoopargument, dat hij geen borg vraagt. Nu begrijpen wij waarom en bent u gewaarschuwd.
Gereisd met partner in oktober 2017

Knus tweepersoons appartement, mooie locatie!

Ansink Zwolle, 12-9-2017

Ideaal voor 2 personen, prettig appartement met openslaande tuindeuren, terrasje aanwezig, ruime slaapkamer en hond mag mee. Alles zeer schoon bij binnenkomst. Tv werkte goed, ook nog diverse dvd's aanwezig. Keuken voldoende ingericht, elektrische kookplaat werkt prima. Vriendelijke verhuurder, kwam een praatje maken en bood zelf aan dat we onze koffers in zijn schuur mochten laten staan i.v.m. latere boot terugreis. Daarnaast is Vlieland een heerlijk eiland met een prachtige natuur en een mooie oude dorpskern.
Gereisd met partner in september 2017

Het huisje was niet schoon je betaalt wel € 27.50

rieky, 3-6-2017

Afvoer douche en wastafel was verstopt, zelf verholpen.

In de douche stonk het vreselijk naar urine.....

Missen informatie over afval verwijderen, radio en t.v. afzuigsysteem in douche

en afzuigkap.

De ligging is goed, dicht bij zee en de winkels.

Veel negatieve dingen staan al 8 jaar op Zoover, wordt door de eigenaar niets meegedaan.

Gereisd met partner in april 2017

Eiland was heel mooi

Wigchert, 19-10-2016

Duinpannetje was niet erg schoon en veel last van de boven buren
Gereisd met partner in oktober 2016

redelijk goed verblijf mede door het goede weer

jongsma, 14-9-2016

de ligging is super goed

ventilatie zou beter kunnen

Gereisd met partner in augustus 2016

Valt tegen

Anoniem, 10-8-2016

Dit appartement ligt dicht bij het dorp. Dat is meteen een van de weinige voordelen. Toen ik er arriveerde stonk het er enorm naar hondenpies en de slaapkamer naar oud zweet. (Er kan niet geventileerd worden in de slaapkamer.) Dit heb ik laten testen door vrienden, en ook hen viel het op. De wificode was niet aanwezig en de tv+dvd-speler deden het niet. Er lag geen welkomstbrief of zoiets, en de gebruiksaanwijzing van de tv/ dvd-speler was ook niet te vinden. De vloer was nog zanderig en de deuren plakten. Ik zou dit appartement afraden. Temeer omdat ik er een mail over heb gestuurd naar de verhuurder en daar een teleurstellende reactie op kreeg. Ik zie dat er hier ook al was geschreven over dat de matrassen aan vervanging toe zijn, maar dat is blijkbaar niet nodig volgens de eigenaar omdat ze twee jaar gelden zijn aangeschaft.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Fijn midweekje Vlieland

Bouwe, 22-4-2016

Mooi ruim appartement, slaapkamer heeft geen ramen waardoor het soms benauwd was, matrassen zijn aan vervanging toe,hangen door.

De afzuigkap was defect incl het lampje waardoor het donker was in de keuken, doorgegeven aan de eigenaar.

Hier en daar kleine gebreken als kapotte lampen en loszittende deurklinken.

Dit alles weegt niet op tegen de voordelen, vlakbij het dorp/bos/strand, ideale locatie.

Gereisd met partner in april 2016

Prachtige lokatie

Jannie, 17-3-2016

Had al gelezen over geluidsoverlast dacht nog valt wel mee maar de schuifdeuren geven echt veel overlast, papiertje achter gelaten voor eigenaar en nog gemaild . Ook de wasemkap was er vied en achter kookplaat ook niet schoon. Helaas geen reactie van eigenaren ontvangen. Verder wel super midweek gehad
Gereisd met partner in februari 2016

Mooi stukje Vlieland

Steunebrink, 14-12-2015

Leuk appartement verrassend ruim en lekker rustig, Vriendelijke mensen en een goede locatie om het eiland te verkennen je kan echt alle kanten op.
Gereisd met partner in december 2015

prima locatie voor 2 personen en hond

H.J. ter Schegget, 4-10-2015

Netjes, schoon, behulpzaam, geen minpunten.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 't Duinpannetje in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 't Duinpannetje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 't Duinpannetje scoort een 7.25 uit 10 op basis van 44 reviews.