Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis Struner in het Nederlands

super knus

Noralie, 14-3-2009

Vlak bij het strand, in de duinen. Alles is er. Huisje is sfeervol ingericht. Een echte aanrader voor wie houdt van gezelligheid!!!
Gereisd familie in maart 2009

Paul en Marjo, 27-6-2007

Prachtig huisje op toplokatie, vrij en vlak bij de zee. Niet heel groot, maar wel compleet. We zijn nu voor de tweede keer geweest en zeker niet de laatste.
Gereisd met partner in juni 2007

Cees van Denzen, Arjen, Sanne, Jonathan en Tonny, 21-3-2007

Na een prettig verblijf in de STRUNER afgelopen weekeinde keek ik eens op deze site. Meer om nog even na te genieten. Tot mijn grote verbazing zag ik dat er nog geen enkele beoordeling was gegeven voor dit heerlijke plekje. Omdat o.a. het strand voor ons een must is voor een verblijf op Vlie was de keuze voor de STRUNER een schot in de roos. We hopen er nog eens terug te komen.
Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Struner in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Struner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Struner scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.