Camping Stortemelk

Camping Stortemelk
5,5

Contact

89 reviews over Camping Stortemelk in het Nederlands

Geweldige camping in prachtige omgeving.

Ellen,
4-1-2019

Geweldige camping. Al meerdere keren hier geweest en ga hier zelfs nog eten wanneer ik elders op het eiland verblijf. Goede service, fijne tenten en goed eten in de bolder, waar het ook fijn vertoeven is voor de gezelligheid. Het sanitair werd goed bijgehouden, heb het veel erger gezien op andere campings. En voor kinderen is het helemaal geweldig met bos, strand en speeltuin letterlijk naast elkaar gelegen. Ook leuke activiteiten. Dat de winkel op zondag dicht is vind ik niet erg. Daar hou je rekening mee.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Matige camping

Kees Van poortvliet,
16-9-2018

Matige camping. Wij zijn net buiten het zomerseizoen een weekend op de camping geweest. Wij snappen dat niet alle faciliteiten meer in gebruik waren. Wat alleen tegenviel was dat de doucheruimte die nog open was en was voorzien van 8 douches, er maar eentje werkte. Wij begrepen dat dit meerdere malen aangegeven is, desondanks is dit het hele weekend zo geweest. Verder geen wc papier aanwezig, naar mijn mening niet meer van deze tijd.

Gereisd met vrienden in september 2018

Je moet er maar zin in hebben.

Paul,
6-9-2018

Pover pover pover. Beetje afgeleefde tent, sanitaire voorzieningen worden niet schoongemaakt. Bedden uit de vorige eeuw. Kamperen heeft zijn charmes, maar voor dat geld ga ik voortaan wel weer in een *hotel zitten, incluis ontbijt!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Te commercieel geworden....

Fam van Hoogen,
4-9-2018

Fijne ruime camping, vrijwel direct aan het strand. Heel lang geleden hier ook gekampeerd. In al die jaren zijn er behoorlijk wat verbeteringen aangebracht zoals de 'nieuwe' toiletgebouwen. Al verbaast het mij dan wel weer dat je nog steeds met je 'pleerol' onder de arm naar het toilet moet... Niet meer van deze tijd, zeker niet als je prijzen bekijkt. Wat ook fijn zou zijn is wanneer je zelf de temperatuur van het water van de douche zou kunnen regelen (en daarmee ook de straal). Verder vind ik het personeel erg jong en ongeïnteresseerd in de badgasten (wel in elkaar) en het jammer dat er geen kindvriendelijke maaltijden (anders dan de 'happy meal'-constructie) wordt aangeboden. Maar al met al zou ik hier volgend jaar wel weer heen willen (maar dan niet meer tijdens de opbouw van het ITGWO-festival!).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heel mooie camping , service minder.

fam. van Elk,
27-8-2018

heel mooie camping, uniek door z,n ligging, de zee altijd 200 meter loopafstand. Wel heel erg groot. Sanitair matig schoon, na regen een grote moddervloer. De receptie is veel te beperkt open voor zo,n grote camping. Na 17.00 uur kun je geen muntjes meer krijgen om te drogen, wat met slecht weer niet zo,n goed idee is. Hang een Munt automaat op bij de was- en droogmachines! Er is weinig tot niets voor 8 jarigen tot 12/ 13 jarigen te doen. Die zag ik allemaal,offline spelletjes doen want Wifi is slecht en opladen mag alleen bij de Receptie tegen betaling van een Euro! Bovendien is die receptie dus heel beperkt open wat het ook niet aantrekkelijk maakt om gebruik van te maken. De smartphones liggen dus massaal bij de wasruimtes, waar ze dan weer weggehaald worden, omdat dat niet mag! Ik vind de prijs dermate hoog dat dat wel inbegrepen is zou ik denken, in deze tijd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Martin,
20-8-2018

Wij stonden dus met z'n vieren op het jongeren terrein. Ik heb vaak met mijn ouders gekampeerd, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt; de hele dag zit je in de stank van het cafetaria van de Bolder; het veldje was één grote zandbak waardoor overal zand in terecht kwam (ik weet dat dat er een beetje bij hoort maar dit was echt te erg voor woorden); alle tenten staan hutje mutje op elkaar, dus veel privacy en eigen ruimte heb je niet; 's avonds en 's nachts heb je ontzettend last van feestende jongeren met de meest afschuwelijke Nederlandse rapmuziek; het terrein ligt bezaait met bierdoppen, plastic zakken en andere troep; het toiletgebouw verkeerde in slechte staat, zeker vergeleken met andere toiletgebouwen op andere delen van de camping; je betaalt per tent én per persoon, dus voor kleine tentjes met weinig personen betaal je relatief ontzettend veel geld.

Enige pluspunt: Je zit dichtbij het strand...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Mooie camping

Sido,
12-8-2018

Ligging fantastisch, grote camping. Helaas een Wi-Fi verbinding uit het jaar nul, is al jaren het geval. Verder een goede, niet goedkope camping. Verbleven op het gedeelte waar de tenthuisjes staan, hier zeker geen last van lawaai. Ook de toiletgebouwen worden hier goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genoten van het strand en de zee

Huub,
25-4-2018

Grote en mooi gelegen camping aan zee. 's Nachts konden we de zee in de tent horen. We stonden niet al te dicht op het middengedeelte van de camping, want dan hoor je ook wel de jongeren of de artiesten die in de zomermaanden optreden. Sanitair is in de drukke zomermaanden wel sneller vies en zandloos is onmogelijk op een camping in de duinen. Het stoorde mij niet, maar ik kan me voorstellen als je een huisje gewend bent of het graag hebt zoals je het thuis hebt dan zal het niet voldoen aan je standaard. Maar ach het is vakantie dus geniet van de mooie dingen. Huur een fiets en ga een keer mee met de Vliehors express, ga een keer Oesters rapen en eten met Gerrit de Oesterman ook erg leuk met kinderen (kerkplein, er staat een bord in de tuin met tijden ivm met eb en vloed).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten van de zee en de rust

Daan,
25-4-2018

Prachtig gelegen camping, een duin over en je staat aan zee. Wij stonden ver genoeg van de Bolder en de toiletruimten af om er geen last van te hebben. Het was heerlijk rustig en prachtig weer. De toiletruimten waren redelijk netjes, met al dat zand op een duincamping is het ook niet makkelijk om het de hele dag zandloos te houden. Je moet zelf je toiletpapier meenemen, misschien niet meer gebruikelijk maar zorgt er wel voor dat kinderen er niet mee gaan klieren.
Het eten bij de Bolder is prima, vooral erg genoten van de Curry's, en voor een schappelijke prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Prima camping met een prachtige ligging!

Hans,
27-12-2017

Super mooie en grote tenten, camping doet veel voor de jeugd en een mooi restaurant/bar en grote zaal waar veel gedaan wordt. De ligging midden in de duinen en pal aan zee is fantastisch. Met mooi weer doet dit eilandje niet onder voor gerenommeerde vakantieplekken in Zuid-Europa. Het eiland is auto-vrij. Een fiets huren is wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stortemelk in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stortemelk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.