Vakantiehuis Seal Cottage

Vakantiehuis Seal Cottage
Seal Cottage
8,1

5 reviews over Vakantiehuis Seal Cottage in het Nederlands

Seal Cottage, Vlieland "een mooie ervaring"

jan, 3-5-2014

wij hebben de week van carnaval doorgebracht in dit bijzonder leuk en goed ingericht huisje doorgebracht. het is 's morgens een leuke wandeling naar het dorp voor de broodjes, maar zo begin je jouw dag dan ook goed. vlak bij het strand en eetgelegenheden. een bijzonder mooie en goede ervaring voor ons en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in februari 2014

aanrader

anoniem, 9-2-2008

Zeer gezellig en luxe ingericht en op slechts 50 meter van zee, duinen en bos.

Ook zeer geschikt voor honden!!

We komen hier absoluut terug!!!

Gereisd met partner in februari 2008

Henriëtte, 23-12-2007

Een warm, gezellig en compleet ingericht huisje! Alles is aanwezig en bij binnenkomst voel je je direct thuis! Een mooie ligging, vlakbij de duinen en zee. Alleen was door de storm een stuk duin weggeslagen, waardoor we wat verder moesten lopen om bij het strand te komen. Onze honden hebben zich prima vermaakt! We gaan er zeker nog eens terug. We zijn geweest met 2 personen en 2 honden en dan is het groot genoeg.
Gereisd met partner in november 2007

mano, 6-12-2007

Een heerlijk vakantiehuisje. Wij zijn er nu 2x geweest en gaan in januari 2008 weer. Het huisje heeft alles om even bij te komen van de drukke dagen van december.

De omgeving is ideaal. 1 duin over en je staat op het strand, van waaruit je een heerlijke strandwandeling kan maken.

Ga je rechtsaf vanuit het huisje, dan zit je meteen midden in het bos.

Onze hond heeft de tijd van haar leven!!

Dit is absoluut een aanrader. Wij zijn telkens geweest in het laagseizoen (januari), maar ik denk dat het in de zomer ook lekker vertoeven is.

Prijs tov service en kwaliteit is prima.

Gereisd met partner in januari 2006

judith, 1-1-2007

Wij hebben dit huis al 2 keer gehuurd 1x in december en 1x in maart.

Tis er heerlijk warm en knus.

Je voelt je er meteen thuis en dat komt ook door de gezellige inrichting in zeestijl.en het mooiste is

je klimt 1 duin over en je bent aan het strand.

Op de fiets zo op midden in de natuur opweg naar het posthuis en de ander kant op naar het dorp.

Een heel rustig plekkie om uit te rusten!

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Seal Cottage in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Seal Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Seal Cottage scoort een 8.13 uit 10 op basis van 5 reviews.