9,5

Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis Ruygte in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis op prachtig eiland

peet, 18-10-2009

Een heerlijk, comfortabel en goed onderhouden vakantiehuis. Dat wat beloofd wordt, is er ook. Enige minpuntje is dat een traphekje bovenaan de trap met kleine kinderen wel prettig geweest zou izjn. De bedden waren goed, de bank was prima, compleet ingerichte keuken en lekker in de duinen. Heerlijke tijd gehad!
Gereisd familie in september 2008

Katja Cordang, 12-11-2007

Super huisje. Ben hier begin november 2007 geweest. Ligt heerlijk midden in de duinen, modern

interieur, grote keuken, heerlijke bedden. Goede service met de tassen en het linnengoed. Ga ik zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in november 2007

Peter Keppel, 24-5-2007

in een woord GEWELDIG, ook wij zijn er nu twee maal geweest ook in Sant en in Ruygte, eerste jaar in Sant veel licht in de kinderslaapkamer , hierover een opmerking geplaatst en wat schets onze verbazing in Ruygte ... verduisteringsgordijnen opgehangen. Betekend dat men goed luistert naar de klant zijn opmerkingen.

dit jaar in Ruygte ondanks het slechte weer op het vaste land konden we heerlijk genieten van de zon, de zee en het strand, waar vind je "om de hoek van je vakantiehuis" nog zo'n mooie omgeving. niets dan lof....tot de volgende keer

Gereisd anders in mei 2007

Jan, 21-4-2006

Wij zijn inmiddels 2 x in dit huisje geweest (en 1 x Sant) en dat doe je niet zomaar. Bij een eerstkomende gelegeheid om naar Vlieland te gaan zullen we zeer zeker proberen dit huisje weer te boeken.
    Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ruygte in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ruygte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ruygte scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.