8,8

WebsiteLink naar website

168 reviews over Hotel DoniaState in het Nederlands

Fantastisch verblijf

C.Dicker en H. De Jonge, 4-7-2017

Doniastae is een mooi schoon hotel met vrolijke en goed ingerichte kamers.

Ligging van dit hotel is ideaal vooral met de fiets erbij. Dan ben je binnen 10 minuten bij het strand of in het dorp.

Aardige en heel klantgerichte ontvangst. Ook gedurende het verblijf fijn contact.

Dit hotel is echt een aanrader.

Gereisd anders in juli 2017

Hilton-kwaliteit!

Fam. Taams, 27-6-2017

Dit hotel doet in niets onder voor een Hilton-hotel, dat wij onlangs bezochten: superschone (bad)kamer, geweldige boxspringmatrassen, zeer uitgebreid en vers ontbijtbuffet in zeer verzorgde ontbijtzaal in dit servicegerichte hotel op slechts 5 minuten fietsafstand van het centrum. Wij hebben hierdoor een onvergetelijk verblijf gehad!
Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel op mooie plek op Vlieland

Ton en Ineke uit Twello, 5-6-2017

Mooi hotel, met een goede, maar kleine kamer, op een mooie plek in een rustige omgeving aan de Badweg op Vlieland. Mooie hal met zitjes en mogelijkheid voor koffie, thee, etc. Uitstekend ontbijt in de aparte ontbijtzaal. Uiterst vriendelijk personeel en eigenaren. Op loopafstand van de restaurants in het dorp en maar even fietsen naar het strand. Heerlijke tijd gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel DoniaState*** bij :

Verademing: rustig net buiten het dorp in het bos!

Luco van den Brom, 31-5-2017

Bijzonder prettige ontvangst, attent en behulpzaam personeel, goed verzorgde kamer met douche met fraai uitzicht op het bos. Het geheel straalt een prettige sfeer uit waar jij je meteen thuis voelt. Eenvoudig en goed verzorgd ontbijt in een prettig ingerichte eetzaal. Het hotel ligt langs de weg naar het strand en op een knooppunt van fietspaden. We verbleven nu voor de tweede keer een week in Donia State en genoten van de rustige omgeving terwijl de restaurants in het dorp op loopafstand te vinden waren.
Gereisd met partner in mei 2017

Redelijk hotel, maar niet bijzonder

Ans, 29-4-2017

Kleine kamer, geen hangkast, geen stopcontact op badkamer.

Ontbijt voldoet, maar is elke dag exact hetzelfde.

Enige variatie zou mooi zijn!

Plek is prima!

Gereisd met partner in april 2017

Super leuk plek

oene bok, 26-3-2017

Heerlijk genieten van de rust en heerlijk gegeten
Gereisd met vrienden in januari 2017

prima verblijf op rustige plek

Ron en Ina Westerman, 18-3-2017

vriendelijk personeel, kamer groot genoeg en faciliteiten zoals koffie, thee etc. plek bij het bos is erg fijn. Wel iets gehorig als er andere gasten op de gang lopen. Ontbijt prima verzorgd en ruime keus.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig!

Liesbeth, 5-3-2017

Net terug van drie daagjes Vlieland

genoten!

Super hotel..kamer...personeel..ontbijt.....

dikke pluim...Doniastate.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Echt heerlijk!!

Jolien, 19-2-2017

Doniastate geeft ons het 'doe maar alsof je thuis bent' gevoel! De rust, omgeving, fijne kamers die schoon zijn maken voor ons het plaatje compleet. Daarom komen wij hier al voor het 3e jaar, altijd begin januari.

Ons weekend was wederom heerlijk en gingen uitgerust weer naar huis. Een behandeling in de schoonheidssalon is zeker een aanrader. Voor ons is Doniastate perfect!

Tot januari 2018!

Gereisd met partner in januari 2017

Gezellig hotel, goede ligging

H & M, 12-12-2016

Het hotel is gezellig, gelegen op een centrale rustige plek dicht bij het dorp en strand. De kamers zijn schoon, prima bedden. Ontbijt uitgebreid en goed! Wij gaan hier zeker nog een keertje weer heen!
        Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel DoniaState*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoniaState in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoniaState zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DoniaState scoort een 8.79 uit 10 op basis van 168 reviews.