Vakantiehuis de Zonnebloem

Vakantiehuis de Zonnebloem
de Zonnebloem
6,8

6 reviews over Vakantiehuis de Zonnebloem in het Nederlands

Zeer mooi en goed ingericht huisje

Marjanne, 13-10-2009

Wij zijn een weekend in dit huisje geweest met 8 personen: het is een erg mooi ingericht huisje en biedt perfect de ruimte aan grootouders en 2 gezinnen met kinderen. Het is echt prima met 10 personen en alles is zeer compleet ingericht.

In de eerdere recenties staat dat het niet schoon zou zijn, maar daar hebben wij echt niets van gemerkt. Het was prima schoon. Lijkt dus verbeterd te zijn. Het huisje ligt 100m van het strand en is ook in het najaar prima.

Enig minpunt: het was wat aan de warme kant ook als je de verwarming helemaal uit had, maar goed de ramen kunnen open.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Geweldig en zeer gezellig huis

johan, 29-5-2009

Deze fraaie 10p-bungalow met maar liefst 6 slaapkamers, 3 badkamers en 4 toiletten!! was voor ons gezelschap van 9 personen + 2 baby's ideaal.

Voor "opa en oma" was er gelijkvloers een 2p-slaapkamer met aangrenzend een eigen ruimte met douche, wastafel en toilet.

De locatie is perfect: even het duin over en je staat op het strand. Vervolgens kun je hiervan heerlijk nagenieten bij de gezellige open haard.

Groot terras op het zuiden met ruim voldoende terrasmeubelen.

Ook de leuke attentie van de Zeventster: fles wijn en een fraai boeket bloemen vanwege onze trouwdag stellen we zeer op prijs.

Echt een aanrader en we komen dan ook zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Zonde van het huis!

Ilse, 6-8-2008

Mooi huis, mooie plek, heel compleet ingericht en ruimte genoeg met 10 personen. Maar (helemaal) niet schoongemaakt! Vieze deuren, plakkerige trapleuningen, vieze badkamermuren, vieze kitranden en onder het bed ligt de stof (en wat nog meer??) van zolang het huis er staat volgens mij, bah!! Zonde, van zo'n duur en nieuw huis verwacht je toch echt dat het schoon is. Wij huren dit niet meer van verhuurbedrijf, als al hun huizen zo zijn?????......oja vind de website ook niet sterk hoor, eigenlijk zie je er weinig op. Alleen het inventaris, maar geen leuke plaatjes van het terras, of de ligging in de duinen.
Gereisd familie in juli 2008

jammer van dit fantastische huis, vies!!

jannie, 4-8-2008

Prachtig huis, mooie plek, goed meubilair, prima keuken, enz heel goed opgezet. Groot minpunt: wordt niet schoongehouden, gewoon vies, en slecht onderhouden (zonde, huis is 3,5 jaar oud). Hier kom je niet meer terug!

Vies!

Maike, 3-8-2008

Van een huis in deze prijsklasse verwacht ik dat het schoon is bij aankomst. Dat was absoluut niet het geval. Voorbeelden: Schimmelende kitnaden in de douche, een douchescherm vol kalkresten, hopen stof onder de bedden en de banken. En als klap op de vuurpijl troffen wij een beschimmelde pannenkoek aan op één van de keukenkastjes.

De Zonnebloem is een prima ingericht huis, van alle gemakken voorzien en ligt op een mooie plek. Zonde om het zo te laten versloffen!

els, 8-2-2008

prima, vakantiehuis, van alle gemakken voorzien; hekjes bij de trap voor kleine kinderen; terrasmeubels; terras op t zuiden, uit de wind en heerlijk dicht bij het strand.
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Zonnebloem in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Zonnebloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Zonnebloem scoort een 6.83 uit 10 op basis van 6 reviews.