Beoordelingen Hotel De Veerman**

81 beoordelingen
Beoordelingen Hotel De Veerman**
Dorpsstraat 173, 8899 AG, Vlieland
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Veerman** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Veerman** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel De Veerman scoort een 9,3 uit 10, op basis van 81 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Veerman** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Veerman**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel De Veerman** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 50 vakantiefoto's van Hotel De Veerman** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel De Veerman** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.

9,5
9,4
8,9
9,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geweldig!"vertalen
Emma
7,0
10,0

31-08-2014 De Veerman was een geweldige ervaring! De mensen waren erg gastvrij en vriendelijk. De service was super en de prijs-kwaliteit verhouding was bijzonder goed! Maar het meest was ik nog onder de indruk van het ontbijt! Een enorm uitgebreid en compleet verzorgde maaltijd. En ook nog eens fijne bediening. Zonder twijfel het beste ontbijt wat ik ooit heb gehad in een hotel. De kamers waren wat klein, maar dat was voor ons geen probleem. Kortom: echt een aanrader en een hele fijne ervaring!

"Twitter beoordelingen"
21-06-2014 @henkeikholt13 @HoteldeVeerman mooie uitzicht vanuit jullie hotel #genieten http://t.co/wjr7A5WSIa --- Bron: https://twitter.com/henkeikholt13/status/480455567929266176
21-06-2014 @henkeikholt13 @HoteldeVeerman deze is ook wel leuk :) http://t.co/DCwbddUjKz --- Bron: https://twitter.com/henkeikholt13/status/480451885976285184
21-06-2014 @henkeikholt13 Wad is het Wad toch mooi @HoteldeVeerman @waddenjournaal @wadfotografen @WaddenWeer @RijkeWaddenzee http://t.co/8YwUulwmk4 --- Bron: https://twitter.com/henkeikholt13/status/480318570212380672
Met partner, Juni 2014
"Een fantastische plek, heerlijk genieten."vertalen
Fred Huybrechtse
10,0

24-06-2014 Het was een uitstekend verblijf. Zeer goede kamer met een prachtig uitzicht vanaf het ruime balcon. Een geweldig goed en uitgebreid ontbijt.
Zeer klantvriendelijk en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Een mooi en vriendelijk eiland.
Een tien met een griffel. Wij komen zeer zeker terug

Met partner, Juni 2014
"Zeker een aanrader"vertalen
aliereijers@live.nl
7,0
10,0

07-06-2014 Zeker een aanrader een zeer goed ontbijt en vriendelijke eigenaren zeer behulpzaam en altijd tijd voor een praatje was gevallen en kon moeilijk lopen ze hebben ons na de haven gereden tof

De beste prijzen en last minutes voor Hotel De Veerman** bij:

Met partner, Mei 2014
"Prima plek om te onthaasten"vertalen
marian jutte
8,0

11-06-2014 Deze accommodatie heeft volledig voldaan aan onze verwachtingen. Elke ochtend wordt het ontbijt persoonlijk geserveerd en telkens net iets anders. De accommodatie is schoon en de bejegening vind ik uitstekend en persoonlijk.
We komen zeker terug!

Met partner, Mrt. 2014
"Prachtig gelegen hotel"vertalen
ria van oosten
9,0

03-04-2014 Niet al te groot hotel, gelegen aan de Dorpsstraat op Vlieland.
Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Schone gezellige kamers. Prachtig uitzicht over het Wad. Groot dakterras bij de kamer.
Prima ontbijt, nog aan tafel geserveerd. Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen hier zeker terug.

Met jonge kinderen, Sept. 2013
"Heerlijk verblijf met kinderen"vertalen
Erik En Jolanda
10,0

23-09-2013 Mooie gelegen aan het eind van de dorpstraat, heerlijk verzorgt van alle gemakken voorzien.

Met partner, Juli 2013
"Uitstekende service en uitzicht over het wad"vertalen
Jan en Hilly
8,0

15-07-2013 Prima hotel voor een vakantie op het leuke Vlieland. Mooi gelegen hotel. We hadden een kamer met prachtig uitzicht over het wad. Vriendelijk en servicegerichte eigenaren. 's Ochtends genoten van een uitstekend ontbijt met de mogelijkheid om een lunchpakket voor tussen de middag mee te nemen. Dit hotel is een aanrader.

Alleenreizend, Apr. 2013
"Thuiskomen"vertalen
Sander
10,0

23-04-2013 Hotelletje De Veerman was een geweldig fijne ervaring. Alsof ik thuis kwam! In de zeer goede relaxte zin van de uitdrukking. Wat een fijne plek, fijne mensen, goed ontbijt elke dag, met hart en liefde daar!

Met oudere kinderen, 2013
"Mooiste plekje van heel Vlieland!"vertalen
carolyn van de wijn...
9,0

04-04-2013 Schoon hotel met heerlijk ontbijt en persoonlijke, lieve mensen.
het is heel dicht bij een dijkje waar je fijn over kunt wandelen.
en ligt aan het einde van de hoofdstraat met leuke winkels.
Ik ben er al een paar keer heen geweest en blijft een heerlijke vakantie.

Het hotelletje is zeker aan te raden!

Met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Echt genieten!"vertalen
Vd Meulen
9,0

26-04-2013 We hebben het paasweekend hier doorgebracht en wat een heerlijke plek! Hartelijke ontvangst, brandschone kamer (wij hadden de familiekamer), rustige en toch centrale ligging en overheerlijk ontbijt. Onze dochter (8) lag prinsheerlijk op haar stapelbed en ook wij hebben lekker geslapen. Vanuit onze kamer hadden links uitzicht op het wad en rechts op de vuurtoren.
Absoluut een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?