Vakantiehuis de Pierewiet

7,8

2 reviews over Vakantiehuis de Pierewiet in het Nederlands

Heerlijk plekje

Teddy Roorda, 1-6-2014

Wij waren een lang weekend met grote kinderen (13,17 en 2x 19) in huisje Pierewiet. We hebben er een heerlijk weekend gehad. De bedden vonden wij heel fijn (net zo lekker als thuis). De douche inderdaad primitief, maar we werden wel schoon met warm water. Keuken met een vaatwasser, wat fijn in de vakantie. Strand lekker dichtbij.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

prima vertoeven

Mattie, 22-10-2011

Huisje Pierewiet biedt een gezellig onderkomen voor je vakantie. Het is zeer compleet toegerust en van alle gemakken voorzien. Wij vonden de bedden wel erg hard (zijn dat thuis anders gewend) en de douche behoorlijk primitief, maar afgezien daarvan is het een leuk huisje op een fijne locatie.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Pierewiet in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Pierewiet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Pierewiet scoort een 7.8 uit 10 op basis van 2 reviews.