5 reviews over Vakantiehuis de Meermin in het Nederlands

Ligging is perfect en vlieland is schitterend

Goris, 27-9-2009

We hebben een hele mooie week gehad op vlieland, het huisje staat op 5 min. lopen van het strand en naar het dorp is ongeveer 15 min. lopen. De inrichting is misschien wat ouderwets maar douche en wc zijn prima gerenoveerd. De bedden sliepen ook heerlijk.

Groetjes fam. Goris.

Gereisd familie in september 2009

Erg knus

G.Feenstra, 26-3-2009

Geweldige week gehad. Huisje is erg mooi gerenoveerd. Volgend jaar gaan we hier zeker weer boeken.
Gereisd familie in maart 2009

eenvoudige maar complete bungalow

robert, 23-11-2008

Met twee personen in november een weekje verbleven in de Meermin. Inrichting is inderdaad niet modern (ik zeg: een zesje), maar wel compleet (ik zeg: een acht). De open haard maakt alles goed ;-) prachtig ding!

Huisje ligt aan de doorgaande weg, in het midden van diverse recreatie-woningen van het Vliepark, 5 minuten vanaf het strand. Afstand dorp is ca. 10 minuten fietsen. De meermin is voor twee personen zeer ruim, voor vier personen voldoende ruimte.

Keuken is klein maar zeer compleet,

Douce/wc zeer goed verzorgd.

(kabel)TV/Radio/DVD prima in orde.

Wasmachine niet gebruikt.

NB: let op als je koffie drinkt uit de witte mokken... afwassen is een hel ;-)

Gereisd met partner in november 2008

Marlous, 4-10-2007

Wij vonden dit geen bijzondere woning en absoluut geen 8,3 waard zoals onze voorgangers. Sterk verouderde inrichting, eigenlijk behoorlijk ongezellig. Grote lantaarnpaal voor het huis (veel licht). Beetje beknepen indeling, te krap. Er zijn veel leukere huisjes op vlieland. Dit huisje is m.i. te duur voor wat je krijgt. En ja de bus die komt de hele tijd voor je huis langs .... niet ons idee van rust. Je kijkt uit op een soort van rotonde waar de bus stopt. Er zijn leukere uitzichten te bedenken! Geen aanrader als je het mij vraagt.
    Gereisd anders in oktober 2007

T. van Houten, 29-10-2006

Woning ziet er goed uit.Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de woning.Het strand ligt op ongeveer 250m vanaf de woning. Bushalte ligt tegenover de bungalow.Een voordeel is dat je bij vragen altijd bij de eigenaresse terecht kunt, daar deze op het eiland woont.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Meermin in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Meermin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Meermin scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.