8,3

3 reviews over Vakantiehuis de Dolfijn in het Nederlands

Leuk, licht en modern huisje!

Svengard van Berkel, 11-3-2009

Van het huisje zijn geen foto's beschikbaar, maar afgaande op de foto's van het andere (geschakelde) huisje Windekind kregen we de indruk dat het een klein huisje is met alle slaapkamers pal naast elkaar en een kleine woonkamer. Maar niets is minder waar! De drie slaapkamers zijn zodanig ingedeeld dat je voldoende privicay en ruimte ervaart. De badkamer, huiskamer en keuken zijn ook prima, met voldoende moderne voorzieningen. Dankzij het prachtige weer hebben we zelfs nog kunnen genieten van het fraaie terras. We hebben een heerlijk weekend gehad met 3 volwassenen, 2 kinderen en 2 honden!! Svengard van Berkel
Gereisd familie in maart 2009

Drupjes, 27-9-2007

Het is een super syphatiek leuk huis ,van nu!

It,s OK.

Gereisd anders in september 2007

Berlinda, 20-7-2007

Wij zijn net terug van onze vakantie in Vlieland. Huisje Dolfijn ligt heel dicht bij het strand. Heeft een heerlijk terras. Is licht. Ruim. Hondje mag mee, in ons geval ook heel prettig. Plezierig huisje met vriendelijke uitstraling. Wij boeken voor volgend jaar zeker weer!
    Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Dolfijn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Dolfijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Dolfijn scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.