Vakantiehuis Cranberry Hill

8,4

5 reviews over Vakantiehuis Cranberry Hill in het Nederlands

prachtig, sfeervol huis

ieneke schoonhoven, 15-6-2010

De reden waarom we dit jaar toch een ander huisje hebben gekozen: we waren met 4 personen, hadden heel warm weer en dan heb je buiten alleen maar 2 ligbedden, de rest was aangewezen op de rechte, harde stoelen van de tuintafel. We misten een paar ligstoelen en een goede parasol. Hij was kapot en er zou een andere gebracht worden, maar die hebben we helaas niet gezien. Verder een heerlijk huis !!!!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Super huisje

Henriette Konter, 16-10-2009

Erg knus huis ,dicht bij zee, erg gezellig ingericht,volgend jaar gaan we weer!
Gereisd met partner in oktober 2009

sprookje

K. Duin, 24-6-2009

Heerlijk rustig in duinen, vlak bij zee en dorpje.Gezellig ingericht, landelijk met alle voorzieningen. Ook leuk voor kleine kinderen. Op het eiland genoeg te doen: van pony huren tot vliehors express. Museum met klein zee aquarium. Fietsen en wandelen voor iedereen
      Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

super gezellig

Michae,rianneen kids Willemsen, 9-12-2008

erg leuk huisje,gezellig mooie ligging,erg goed te combineren met seal cottage voor familie uitje
      Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Schoenmakers, 18-9-2006

Mooi, sfeervol huis. Zeer dicht bij het strand (1 duin over)Van alle gemakken voorzien. Dorp is 5-10 min fietsen, maar wandelend ook prima te bereiken mits goed ter been.
      Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cranberry Hill in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cranberry Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cranberry Hill scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.