7,5

3 reviews over Vakantiehuis Bakboord in het Nederlands

Onze favoriet!

hakeboom, 13-4-2011

Wij gaan al jaren naar Bakboord, met onze drie inmiddels puberkinderen. Het past ons prima: lekker basic huis met toch alles erop en eraan. Wij kunnen prima uit de voeten in de keuken, er is alles wat je nodig hebt. Er liggen films en spelletjes in huis voor de (kleinere) kinderen. Sinds kort is er zelfs internet!! Maar wij komen er vooral om lekker naar buiten te gaan: heerlijk in de duinen, je loopt zo naar de zee!
Gereisd familie in december 2010

Gezellig huis

Gerrie, 27-6-2010

Bakbooord is een gezellig maar eenvoudig vakantiehuis. Het heeft 1 slaapkamer met een 2 persoonsbed en 1 slaapkamer met een stapelbed waar het kinderbed ook op staat. De keuken is erg uitgebreid en prima voor elkaar. Er stonden nieuwe tuinmeubels waardoor je heerlijk op het terras in de zon kon verblijven. Het huisje was prima schoongemaakt, en wat vorige beoordeler schrijft, was nu absoluut niet het geval. Het is gewoon een prima, eenvoudig maar gezellig huisje. Kortom een aanrader!
Gereisd familie in juni 2010
?

nooit meer

houtzager, 16-9-2009

zeer veel achterstallig onderhoud en zeer vies.

zowel binnen als buiten was al tijden niets meer aan het huisje gedaan.

in de badkamer zeer veel schimmelplekken .

de ramen waren al tijden niet schoongemaakt

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bakboord in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bakboord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bakboord scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.