7,8

119 reviews over Hotel Badhotel Bruin in het Nederlands

Met het nieuwe management is het een stukM

Lin, 7-7-2017

Wij komen al vele jaren op Vlieland en wisselen graag het hotel met een huisje af. Hotel bruin was altijd zeer flexibel stond voor je klaar en er was altijd wel een passende oplossing als je iets wilde. Helaas merken wij dat er een nieuw management is gekomen en er dus ook heel anders omgegaan wordt met klanten. Heel erg jammer.. wij gaan in het vervolg niet meer hierheen. Het is een vrij duur hotel en dan is het wel prettig als het als thuiskomen voelt
    Gereisd familie in juni 2017

Perfecte locatie!

Js.js, 28-2-2017

Ideale ligging om het eiland te verkennen. Uitstekende sfeervolle inrichting. Niet oubollig. Ontbijt was fantastisch. Familiekamer aan de kleine kant, weinig ruimte voor koffers en geen haken aan de muur voor jassen/sjaals en handtassen. Natte jassen ga je niet tussen je schone kleren hangen of op je bed leggen namelijk. Wellness was heerlijk ondanks dat het zwembad niet beschikte over de jetstream omdat deze kapot was. Voor herhaling vatbaar.
    Gereisd familie in februari 2017

Prachtig hotel op toplocatie!

Mirjam, 17-10-2016

Wij waren een beetje huiverig door de negatieve reacties maar niks dan lof! Een prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, aparte speelkamer voor de kinderen en een zeer uitgebreid top ontbijt.waar de negatieve verhalen vandaan komen snappen wij dan ook niks van! Gewoon heen gaan, super hotel! Een klein puntje, onze kamer was aan de kleine kant maar dat was okk alles!
    Gereisd familie in oktober 2016

Tegenvaller!

19ger51, 21-9-2016

Met een bon van veiling hier geboekt. We kregen een kamer pal boven de ingang. Kamer was klein, badkamer klein(op het toilet zit je klem tussen muur en douchescherm). op eerste indruk was de kamer schoon, maar toen we de houten jalouzieen openden, viel het slecht onderhouden verfwerk op en een groot aantal dode vliegjes. Ook tussen de radiator zat het nodige vuil.

Het sauna gedeelte maakte weer veel goed. Ontbijt keurig in orde, ook al zijn er geen koffiekopjes, waar iedereen naar vroeg!

Receptiepersoneel stug, bedienend personeel zeer aardig!

Voor een veilingprijs was het voldoende, maar wij nemen de volgende keer een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk geslapen op het Hästen-bed

Ad van Heeswijk, 15-9-2016

Wij kregen een zgn. Hästen kamer, wat inhield dat we dus een comfortabel Hästen-bed hadden. Ook de kamer zelf was leuk ingericht, en alles zag er netjes uit. Ook de badkamer met ligbad en (inloop)douche was prima.

Een nadeel was wel dat de kamer die wij hadden voor mensen die slecht ter been zijn moeilijk te bereiken is.

De tv hangt op een dusdanige plek dat je of met stoelen moet gaan schuiven, of op de rand van je bed moet gaan zitten, en na verloop van tijd pijn in je nek krijgt.

Ook aanwezig was een koffieapparaat voor koffiecups.

WIj hadden 2 nachten (3 dagen) geboekt, maar alleen de eerste dag waren de cups gratis, en de volgende dagen moesten we de cups betalen.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd met volop keuze.

Gereisd met partner in september 2016

Onaardig

Jeroen, 23-8-2016

Helaas is het vertrek van de voormalige gastheer en gastvrouw van hotel Bruin al direct merkbaar m.b.t. de gastvrijheid van de medewerkers. Jong bedienend personeel op terras was vriendelijk. Dit in tegenstelling tot de oudere dames achter de receptie waar werkelijk geen vriendelijkheid, laat staan warmte, vanaf straalde. Onbeschoft zou ik eerder willen zeggen. Punt van aandacht dames. Jullie staan niet in een snackbar!
      Gereisd met partner in augustus 2016

Jammer

Monique, 8-8-2016

Zeer slechte communicatie bij de bediening. Er waren maar een paar werknemers gastvrij en vriendelijk, waaronder een ingehuurde oud werknemer. Het eerste gezicht en daarmee de eerste indruk was niet best, chagrijnige dame van de receptie die niet de moeite neemt om duidelijk uit te leggen waar je kamer zicht bevindt. Wellicht een idee om iemand mee te sturen?

Half Pension wordt niet uitgelegd, gerechten worden meegedeeld en daar heb je het mee te doen. Personeel weet niet wat de mogelijkheden zijn. Kortom erg jammer van de slechte indruk die je dan achterlaat als vrij prijzig hotel terwijl dit in mijn ogen absoluut niet zou hoeven als er wat meer sturing en duidelijke regels. op de werkvloer zou zijn.

Gereisd met partner in augustus 2016

Helemaal super

Jens, 8-5-2016

Goede service, lekker eten. Veel variatie.
      Gereisd familie in mei 2015

Super service en een heerlijk hotel

Maarten, 17-4-2016

Badhotel bruin is een heerlijk hotel in de gezelligste straat op Vlieland. Paul & Mirjam zijn super gastheer & vrouw die het verblijf super maken. Je kan hier heerlijk uitrusten. Eten & de koffie zijn erg lekker en aan te raden
      Gereisd met partner in april 2016

Veel commentaar op service

anoniem, 31-12-2015

Personeel bestaat grotendeels uit stagiaires, waardoor er veel dingen mis gaan of vergeten worden. Iedereen is uiterst vriendelijk, maar toch blijft de ergernis groeien omdat er fout op fout gemaakt wordt.
      Gereisd met vrienden in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Badhotel Bruin*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Bruin in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Bruin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badhotel Bruin scoort een 7.81 uit 10 op basis van 121 reviews.