Beoordelingen Hotel Badhotel Bruin***

Badhotel Bruin***
99 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Badhotel Bruin***
Dorpsstraat 88, 8899 AL, Vlieland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Bruin*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Bruin*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Badhotel Bruin scoort een 8,0 uit 10, op basis van 99 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Bruin*** in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Bruin***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Badhotel Bruin*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 12 vakantiefoto's van Hotel Badhotel Bruin*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Badhotel Bruin*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Hotel Badhotel Bruin*** met andere accommodaties in Vlieland.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,7
7,5
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijk!!! Een nacht is te kort..."vertalen
Henny
9,0

28-07-2014 Gezellig gastvrij goed! Heerlijk Hastens bed! Prachtige badkamer. Zeer goed ontbijt! Vriendelijk personeel! Zeker nog een x

"Twitter beoordelingen"
14-07-2014 @reitsespanninga Prima diner en dito wijnen gister bij @Badhotelbruin met het hele gezin Spanninga. #haring #familie #traditie http://t.co/DU2dv7jCUO --- Bron: https://twitter.com/reitsespanninga/status/488564972482727936
25-05-2014 @m_jampie Bedankt voor de goede zorgen @Badhotelbruin We hebben een heel fijn weekend gehad op Vlie. Tot snel! --- Bron: https://twitter.com/m_jampie/status/470595125954224129
18-05-2014 @CrisanteKuiper Een mooi feestje & diner in #Armenhuis gehad en goed verzorgd verblijf @Badhotelbruin. Altijd gevoel van thuiskomen op @Vlieland! --- Bron: https://twitter.com/CrisanteKuiper/status/467971883523403776
met partner, Mrt. 2014
"Goed hotel kamersv zijn gehorig en gedateerd"vertalen
dedrenth

08-04-2014 vriendelijk personeel
ontbijt prima verzorgd
komvast weer eens terug
kamers zijn klein

met partner, Mrt. 2014
"Let op: wellness is dicht!"vertalen
An
6,0
3,0

22-03-2014 Let op bij het boeken van dit hotel:
- de Rivièra lounge was 3 dagen achter elkaar dicht (op de site staat dat hij iedere dag open is)
- het knapperende haardvuur was uit
- en wat ik echt jammer vond: de wellness was gesloten. We hoorden drie dagen achter elkaar dat de het zwembad en de sauna morgen echt open zouden gaan. Volgens de ene receptioniste was het zwembad kapot, volgens de andere werd het precies op dit moment gevuld. Ze gokken er kennelijk op dat je niet zo lang op Vlieland verblijft dat je erachter komt dat ze je belazeren... Maar ja, eerlijkheid duurt het langst...

Verder best een mooi hotel met prima ontbijt, kleine kamers, lekkere bedden en een kleine maar fijne douche.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Badhotel Bruin*** bij:

met vrienden, Sept. 2013
"Heerlijke verwennerij en "thuiskomen"......"vertalen
Francien Bredewout
9,0

31-10-2013 Wat hebben wij genoten van jullie heerlijke, warme, sfeervolle hotel. Het voelt als thuiskomen! Gastvrije ontvangst, lekker eten, uitstekend ontbijtbuffet en als het zonnetje je dan nog begroet op één van die heerlijke loungestoelen op het terras.....dan wil je nooit meer weg! Een aanrader en wij komen zeker terug! Wij hadden een lekkere grote kamer met loungebank; onze medereisgenoten een mooie standaardkamer; prima ook maar wel wat kleiner. De prachtige sfeervolle suites zijn natuurlijk helemaal top om te verblijven. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En wij,.....wij komen zeker terug!!!

met partner, Sept. 2013
"NOOIT meer!"vertalen
mevrouw De V.
6,0
2,0

22-09-2013 Gehorig hotel, geen receptioniste, ontbijt karig en slecht aangevuld. Ziet er allemaal mooi uit maar schijn bedriegt. Koude en arrogante managers.

alleenreizend, Sept. 2013
"Uitmuntende service"vertalen
m van duijn
10,0

09-09-2013 Tijdens een overvol (veel mensen op het eiland) weekend op Vlieland grandioos opgevangen door de hotel eigenaar. Een rustige slaapplaats was noodzakelijk en dat werd geregeld in dit prachtige hotel. Nogmaals dank!!!

met vrienden, Juli 2013
"Standaard kamer; erg kleine douche"vertalen
gertm
3,0
4,0

15-07-2013 Wij verbleven in een standaard kamer. De kamer zelf is 3 bij 5 meter. Er stonden twee eenpersoons bedden in, een kast en een grote stoel. Je kon net om het bed heen lopen. De badkamer was erg klein. Met name de douche. Een klein driehoekje. Je moet steeds oppassen dat je je niet ergens aan stoot. Verder was het gedeelte waar onze kamer lag erg gehorig. We hoorden de bovenbreng duidelijk lopen.
De sfeer en aankleding van de rest van het hotel zijn geweldig. Zo ook het terras. De kamers met Hastens bedden zijn aanzienlijk beter. Service is goed. Medewerkers zijn erg aardig.

met partner, Mei 2013
"Wat een heerlijk hotel!"vertalen
annic
10,0

03-06-2013 Een heerlijk lang weekend in Badhotel Bruin vertoefd. Prachtig hotel, alles is even smaakvol ingericht, de chefkok kookt de sterren van de hemel, het personeel is altijd even vriendelijk en, hoewel wij een standaard kamer hadden, was deze boven verwachting mooi. Ligging is leuk, midden in de dorpsstraat, op het terras is het goed toeven. Of koffiedrinken in de Riviera Lounge, alles geheel in Riviera Maison style ingericht. Dit hotel is echt een aanrader! Wij verheugen ons alweer op de volgende keer!

met jonge kinderen, 2012
"Heerlijk Genieten"vertalen
Fam. de Man
10,0

29-10-2012 Inmiddels al verschillende keren in dit hotel geweest en komen er graag terug. Reden? Personeel vriendelijk en servicegericht, kamers (appartement) prima maar met name het warme gevoel van het totaalpakket trekt ons iedere keer weer naar dit super gezellige familiehotel!!!

met vrienden, 2012
"Echt mooi!"vertalen
Sophie

23-09-2012 Ik heb het prima naar mijn zin gehad, Top hotel

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?