Bungalow Zwaluw ***

Bungalow Zwaluw
Zwaluw

1 review over Bungalow Zwaluw in het Nederlands

ondanks slecht weer toch een leuk weekend

mirelle, 30-11-2009

wij zaten in tx4 nr 116. In dit leuke, heerlijk comfortabel verwarmde chalet hebbn wij een heerlijk relaxed weekend doorgebracht. aan te raden is wel: neem een fiets mee om naar de centrumvoorzieningen te gaan lopen is wat ver en om nou overal de auto voor te nemen.... Boodschappen doe je in De Koog dat om de hoek ligt. Alleen in de herfst en winter is in het dorp veel horeca gesloten maar er zijn nog genoeg mogelijkheden om lekker uit eten te gaan of een kroegje te pakken. Bij heel slecht weer is het aan te raden om op De Krim met de kinderen tot 10 jaar het indoor speelpradijs te bezoeken, kunnen ze even lekker uitrazen.

Op 'ons 'park zit een geweldig zwembad met golven, wildwaterkreek en zwemmersbar/ snack er is een eetcafe.Het chalet heeft goede zachte bedden en een combi oven om evt zelf broodjes te bakken of pizza o.i.d. De inventaris was meer dan compleet voor een lekkere kook dag of heerlijk uitgebreid etentje. Wij hadden 3 dagen plensweer enhebben ons geen moment verveeld!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Zwaluw in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Zwaluw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Zwaluw scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.