Bed and Breakfast Vloedlijn Texel

Vloedlijn Texel

1 review over Bed and Breakfast Vloedlijn Texel in het Nederlands

B&B de Vloedlijn

Ursula, 24-5-2014

Top: Duidelijke website van Marrie, mijn complimenten!

Vriendelijke ontvangst met zelfgebakken taart!

De badkamer en verblijf beneden waren goed. De slaapkamer boven is groot en de ramen kunnen open. Er staat een bureau op de slaapkamer en een dubbele kast, genoeg plak voor je kleding. TV beneden en op slaapkamer. Je hebt een eigen ingang, veel privacy. Rustige omgeving en toch maar 1 km van centrum.

Ik reis veel met mijn partner en heb veel B&B in binnen en buitenland bezocht. Ik benadruk dat de volgende verbeterpunten puur mijn eigen mening zijn: De smalle bedden! Eigenlijk niet meer van deze tijd. Ik denk dat ze 70 cm zijn. Ontbijt was naar mijn smaak wat magertjes, spullen van de Lidl. Niet dat de kwaliteit slecht is, maar als ik op vakantie ga of een weekend weg verwacht ik een goed verzorgt luxe ontbijt, zeker voor 75 euro per nacht.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vloedlijn Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vloedlijn Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vloedlijn Texel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.