Vakantiehuis Texel-Vakantiehuisje *****

Texel-Vakantiehuisje

34 reviews over Vakantiehuis Texel-Vakantiehuisje in het Nederlands

Fantastische week gehad

codwarswaard_, 23-10-2017

Mooi huis,rustig gelegen,alle voorzieningen aanwezig.

Zeer geschikt voor maximaal 10 personen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Wat een ruimte en gezelligheid !

ellen, 29-8-2017

De ligging is prachtig; aan de rand van het park met veel groen en je zit vrij. De aankleding is erg leuk: Texelse schilderijen, kussentjes enz. Een compleet huisje; het ontbreekt aan niets. En je kunt altijd in de zon zitten; Heerlijk !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Familie Ruhaak, Eigenaar, 6-9-2017
Wat fijn om te horen dat jullie je thuis voelde in ons huis. Graag tot een volgende keer!

Geweldig leuk huis, speciaal voor de kleintjes.

Tine van de Kamp, 15-7-2017

De tuin is heerlijk vrij; kinderen kunnen er lekker spelen, zonder dat je weg hoeft. Uitzicht is prachtig: leuke paardjes lopen vlakbij.

Prachtig park met alle voorzieningen. Personeel zeer klantvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 18-7-2017

Hartelijk dank voor uw mooie bericht. Ja, het is echt een huis om met 3 generaties te huren. Opa en oma hoeven geen trappen te lopen, de tuin is helemaal afgesloten voor de kleinkinderen. Zij kunnen er heerlijk spelen en gebruik maken van alle speeltoestellen in de tuin. Het parkcentrum met het geweldige, nieuwe zwembad ligt op nog geen 5 minuten lopen.

's avonds lekker in de sauna en daarna met z'n allen voor de open haard.

Of 's zomers lekker BBQ-en bij de ondergaande zon. De terrassen geven lekker veel privacy en prachtig weids uitzicht.

Heerlijk weekend, wat een geluk!

de Rijk, 8-4-2017

Prachtig gelegen huisje, zicht op glooiende weide met paarden. Heerlijk ruim, met z'n 10-en aan de eettafel genieten van de gourmet. Prima slaapkamers, twee luxe badkamers en als klapper de sauna.
Gereisd met vrienden in maart 2017
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-5-2017
Dank voor uw mooie review. Wij hopen dat u weer langskomt en dan gebruik kunt maken van het prachtige nieuwe zwembad.

Fantastish

Piet Maat, 4-4-2017

Leuk park, vriendelijke medewerkers, schoonmaken was slecht
Gereisd met partner in mei 2015

Mooi vakantiehuisje op goede locatie in het park.

H. Holter, 19-10-2016

Het huisje voldeed aan de verwachtingen, maar dat mocht gezien de prijs ook wel.

Helaas was men niet bereid een korting te geven vanwege het feit dat het zwembad vanwege vernieuwing ontbrak. Een korting was hierdoor wel op zijn plaats geweest.

Gereisd met vrienden in oktober 2016
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 11-5-2017

Dank voor uw review. De nieuwbouw van het geweldige zwembad was al ruim voor het bepalen van de prijzen bekend en is derhalve meegenomen in de prijsopbouw. Wij hopen u opnieuw als gast te mogen ontvangen als het zwembad klaar is.

Inmiddels is ons huis verder uitgebouwd, zijn de twee badkamers vernieuwd en is er een nieuwe, veel grotere keuken met alle luxe geplaatst.

Mooie plek.

Truus Nieling, 6-9-2016

Open trap (kindonvriendelijk)geen sleutel van tuinhuisje en terrasdeur bij bbq.Ligstoelen erg vuil, zelf schoon gemaakt. Kinderspeelgoed is aan opknappen toe.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 12-9-2016

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Het speelgoed wordt met enige regelmaat vernieuwd, wij zullen hier extra aandacht aan besteden. De openslaande deuren bij het terras kunnen inderdaad niet meer open omdat daar te vaak de wind op staat. Deze winter worden de openslaande deuren vervangen door een mooie pui met vast glas waardoor nog meer van het uitzicht genoten kan worden. Het tuinhuisje met het woord "privé" er op is afgesloten omdat dit gebruikt wordt voor de spullen waarmee wij ons huis onderhouden.

Verder willen wij alvast verklappen dat in de winter de twee badkamers en de keuken worden aangepakt.

Graag tot een volgende keer.

Leukocytes voor een weekend

geertje kelders, 24-8-2016

Rust en ruimte .Luisteren naar de zee heerlijk genieten weer of geen weer.de hond is ook altijd we look.super
Gereisd met partner in mei 2015

goed huis

Lettie Tiele, 30-5-2016

Hadden meer verwacht mbt prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de keuken viel erg tegen: veel te klein voor zoveel personen en aftands gasfornuis en afwasmachine. Ook de ruimte bij de eethoek te klein; je kon er niet rond omheen als de tafel bezet was. Slaapkamers prima en badkamers ook prima. Dit was allemaal ruim genoeg.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 31-5-2016
Dank voor uw review. Hoewel wij nooit klachten krijgen over de keuken, zijn wij het met u eens. Wij gaan weer een grote verbouwing doen. De bouwaanvraag loopt al. Niet alleen omdat wij de keuken gaan vergroten, ook de 2e badkamer wordt aanzienlijk vergroot en de grote badkamer en sauna worden vernieuwd tot één mooi geheel wat u een wellness gevoel zal geven. Volgens planning is het geheel afgerond in het voorjaar van 2017.

Perfect place to be !

Frank van de Kamp, 14-3-2016

We hebben met ons complete gezin,kinderen met hun partners en de kleinkinderen, enorm genoten van dit fijne huisje op het park de Krim op Texel. Het huisje is prima ingericht en van alle gemakken voorzien.Voor de kids was er ruim voldoende afleiding en speelplezier.

De ligging is in vele opzichten perfect en het uitzicht was werkelijk prachtig en in de avondzon betoverend.

Het heeft het vieren van ons 40 jarig huwelijk onvergetelijk gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016
Texel-vakantiehuisje, Eigenaar, 31-5-2016

Dank voor uw review.

Wij zijn blij te lezen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren aan uw 40 jarig huwelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Texel-Vakantiehuisje in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Texel-Vakantiehuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Texel-Vakantiehuisje scoort een 8.95 uit 10 op basis van 35 reviews.