Vakantiehuis Texel (De Krim)

Vakantiehuis Texel (De Krim)
Texel (De Krim)

23 reviews over Vakantiehuis Texel (De Krim) in het Nederlands

Yvette, 7-10-2017

Ben dit jaar 4 keer naar Texel geweest waarvan 3 keer naar De Krim, de chalets bieden je een comfort van thuis aan. Vind in Cocksdorp alles voor goede wandelingen en is rustig op het strand en alles is gemakkelijk te bereiken met je auto. Je zit op een eiland niets is ver. Texel is voor mij en mijn hond een paradijsje op aarde. Ook een heel hond vriendelijk eiland en een relaxed sfeertje. Tot de volgende keer.
Gereisd met vrienden in februari 2017

wij zaten in bungalow 735 ,6 persoons,goed verzorg

fam.tamboer, 29-9-2017

leuk park,leuk zwembad,leuke wilwaterbaan.en glijbaan met banden,glijbaan met muziek.erg leuk.vind alleen de tegels in zwembad erg glad,boven niet.

huisje 735 ,heeft genoeg inventaris.twee badkamers(1 invalide,ruikt naar urine)

verder schoon en geen mankementen,voor herhaling vatbaar,ook gezelschapsspellen.leuk en gezellig huisje.glow in de dark golf,super mooi gemaakt,genoeg te doen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Super leuk park,op het heerlijke eiland Texel

De Haan, 5-8-2017

Super mooi ,onderhouden park.Centraal gelegen op Texel,dicht bij strand,wad en natuurschoon.Kids 14 en 10 jaar vermaakte zich prima op het park,voetballen ,klimmen ,en nu ook zwemmen in het nieuwe zwembad,er zijn genoeg leeftijdsgenootjes.tips:ijsje halen bij Labora,wandelen in de Slufter,uitwaaien op het strand,en mee op de garnalenkotter vanuit Oudeschild.kortom volgend jaar weer!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooi park, leuk nieuw zwembad

jan64nl, 1-8-2017

We hadden een mooi ruim huisje (D669). Voorzien van prima wifi en moderne tv's. De tuin was voornamelijk een veldje met onkruid. Het park is keurig maar wel een doolhof. De bewegwijzering is beperkt. Het nieuwe zwembad is heel leuk en mooi. Niet heel groot, maar groot genoeg. Leuke glijbanen.

De midgetgolf (binnen) is grappig maar bepaald geen uitdaging. Het lasergamen was wel heel leuk en uitdagend.

Restaurants waren prima, maar niet hoogstaand. Vriendelijk personeel, hoewel er ook wel gebruik wordt gemaakt van (ongeïnteresseerde) schooljeugd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super leuk park

Ietje, 27-7-2017

Leuke vakantie gehad.

Waren met 8 man in een huisje en dat ging super goed.

Leuk zwembad en animatie.

Ook restaurants die er bij zitten waren prima.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Het was weer geweldig

M.Parel, 7-1-2017

het was een super weekend met ons gezin . Het weer was goed . Iedereen heeft ervan genoten
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

veel te doen, groot park

vivian, 19-9-2016

De huisjes waren redelijk klein. Waren met 4 in een 6 persoonshuis. En hadden een grote schoonmaak nodig. Het grote centrum van het park was echt top !! Veel gelegenheden om te eten en zich te amuseren. Ook voor de kinderen een heel goed park. Ook een groot programma met activiteiten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prijs kwaliteit niet kloppend

vries, 19-9-2016

de beneden verdieping met kamer en badkamer voor gehandicapte was ok

boven kamers te klein, geen kasten

tuin delen met de buren, je ziet en hoort elkaar buiten

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig!

Stahmer, 6-8-2016

Familiehuis 643 van een particulier gehuurd voor de 2e maal. De 1e keer met 2 volwassenen en 1 tiener, dit jaar met 4 volwassenen en een puber. Een degelijk huis met goede afwerking. Alles wat je nodig hebt, incl een grote tuin, en betegeld terras uitkijkend op het straatje. Dichtbij het centrum van het park, en ondanks dat we in het hoogseizoen zaten, en het park vol geboekt was, heb je er geen last van. We hebben genoten van zon zee en rust!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prettig park

C.C., 17-11-2015

Huren daar af en toe een chalet. Keurig eenvoudig ingerichte wooneenheden met twee slaapkamers en twee badkamers. Woonkamer met openkeuken. Inrichting is netjes. Verlichting binnen kan beter. Indien gewenst zijn bedden opgemaakt. Over het algemeen word je keurig te woord gestaan bij de receptie. Enkele horeca personeelsleden zijn niet altijd betrokken c.q. tonen slecht gastheerschap. Organisatie is over het algemeen keurig, park ziet er goed onderhouden uit en is ruim van opzet. Wij waren er nooit in het hoogseizoen. Het lijkt ons dan erg druk toe. Het gehele eiland Texel is het waard om meermalen terug te komen. Er is veel te doen, zien en beleven.
Gereisd met vrienden in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Texel (De Krim) in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Texel (De Krim) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Texel (De Krim) scoort een 7.95 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: