Pension 't Jachthuis

8,3

4 reviews over Pension 't Jachthuis in het Nederlands

Vriendelijk hotel

Fam. oude Luttikhuis., 6-10-2009

Elke morgen uitgebreid en perfect ontbijt.

Wat kleine kamers in "het jachthuis", maar goed

schoon en elke morgen gereinigd. We komen

beslist terug.

Vr. gr. Fam oude Luttikhuis.

Gereisd met partner in augustus 2009

de vries, 13-9-2007

Leuk oud hotel, kamers zijn schoon en netjes ,ik heb begrepen dat er deze winter wat word opgeknapt,(beetje moderner mag wel) super ontbijt in het naast gelegen (nieuwe?)hotel het uilenbos,de mensen zijn daar erg aardig en gastvrij .lekker dicht bij t strand, duinen , bos en centrum.
Gereisd met partner in september 2007

H&A Harderwijk, 27-7-2007

Prima ligging op loopafstand van De Koog en het strand. Erg eenvoudige kamers met slechte bedden (harde, dunne matrassen). Wel schoon. Ontbijt in het naastgelegen hotel Uilenburg is prima.
Gereisd met partner in juli 2007

ron, 13-4-2007

aantal malen geweest in 2006.vooral de weekenden.Paul schonk altijd een lekker biertje en het was altijd ff na tienen als we thuis kwamen effe gezellig met paul en Catrien.Jammer dat ze zijn gestopt met het pension
Gereisd anders in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension 't Jachthuis in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension 't Jachthuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension 't Jachthuis scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: