Uitstekend

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites bij :

25 reviews over Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites in het Nederlands

Ruim en schoon verblijf

L.A. Van Nieuwkoop, 24-7-2017
    • Onderkomen9

Dat er sommige verblijven geen balkon/terras hebben.
    Gereisd met partner in juli 2017

Zeer comfortabel verblijf, fantastisch gelegen

Ton Voortman, 14-7-2017

Goed: nieuw complex, luxe en comfortabel, afgesloten parkeergarage, balkon.

Minder goed: geen douchescherm, daardoor waterballet in de badkamer. En bij een hotelsuite hoort ook vaker wisseling van beddegoed.

Gereisd met partner in juli 2017

Menting, 12-6-2017
    • Onderkomen9

De accommodatie en het personeel waren fantastisch.
    Gereisd met partner in juni 2017

Schot in de roos

Atze B., 30-5-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

Alles pakte goed uit. Het weer was prachtig. De reis voorspoedig. De ontvangst allerhartelijkst en de kamer ruim en schoon. Wij zaten in het nieuwe gedeelte van het appartementenhotel. De kamers zien er in het echt minstens zo mooi uit als de plaatjes op de site en hebben een afgebakend zit- en slaapgedeelte. De douche is ruim en schoon. Je hebt een eigen balkon en er is gratis Wifi. Zelf koken kan niet. Wel koffiezetten (Nespresso) of thee. Borden, glazen en bekers zijn er genoeg. Er is ook voor iedere gast een eigen parkeerplek onder het gebouw. De ligging van het hotel is mooi. Je loopt zo het dorp in en als je even doorloopt ben je bij het strand.
      Gereisd met partner in mei 2017

Een aanrader in alle opzichten

Barbara, 27-5-2017
      • Onderkomen10

Je hebt een eigen afgesloten parkeerplek, je kamer is compleet, alles ruikt nieuw, is schoon en de eigenaresse houdt rekening met het weer. Wij hadden een overdekte buitenruimte, direkt tegenover de lift. Je weet dat je niet kunt koken, maar alles wat je koopt is eenvoudig klaar te maken en op te eten in de verder complete keuken. Het strand is op loopafstand. Het eiland is heerlijk om te verkennen, ook in de winter en al zijn niet alle eetgelegenheden open vanwege het seizoen er is genoeg keuze om te te eten, te borrelen, een kopje koffie met gebak te nuttigen. Wij hebben gekozen voor een eigen ontbijt op de kamer. Je kunt ook het ontbijtbuffet nemen. En, voor ons van belang......de hondjes waren welkom!! Er was niets wat ons stoorde of tegen viel.
      Gereisd met partner in februari 2017

Fijne locatie. Maar wel onhandig.

Biervliet, 6-5-2017
      • Activiteiten6
      • Onderkomen8

We hebben 5 fijne dagen gehad in dit appartement/hotel.

Dicht bij het bruisende Koog waar wij ons goed hebben vermaakt. Hier kun je goed en goedkoop uit eten. Fijne parkeergelegenheid. Goede WiFi! Tip: Op de tv kan je je chromecast aansluiten!

Het is zeker een aanrader en we komen hier wel terug.

Echter snappen ook wij de combinatie in de keuken niet helemaal. Niet koken, wel een luxe vaatwasser. We wisten dit uiteraard van te voren, maar toch is het een beetje vreemd. Zelf een pitje meenemen heeft geen zin, want dat mag ook niet. Een midweek is dan echt wel iets te lang.

Bij de badkamer geen douchegordijn, waardoor de badkamer blank stond. Het water liep niet weg naar het putje maar de badkamer in. We hebben steeds moeten trekken met de trekker om Het te voorkomen.

Bedden vonden wij niet lekker liggen.

Nog een tip: neem je eigen theedoeken(deze moet je anders huren) Senseo koffiepads en al het andere wat je nodig hebt mee. Want in het appartement ligt niks.

prachtige suite.

Denise, 5-5-2017
      • Activiteiten9
      • Onderkomen10

1 minuut lopen van centrum De Koog. Heerlijke ruime suite.
      Gereisd familie in april 2017

geweldig

kecie, 18-4-2017
      • Onderkomen10

lekker centraal gelegen bij centrum. minpuntje in het keukenblok kun je niets opwarmen geen gas electra,of oventje.

Fantastische week!

David, 15-4-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen9

De accommodatie is modern ingericht en ze zijn nog in perfecte staat. Alles werkt zoals het zou moeten doen Wifi / HD TV. Parkeren gaat heel gemakkelijk onder de accommodatie. Het enige wat minder is dat je wel een keuken hebt maar zonder kookgelegenheid, deze logica snap ik niet.

Wat wel nog een stuk beter kan is de registratie. Mijn naam werd verkeerd overgenomen van touroperator.

Gereisd met partner in april 2017

Prachtig hotel nabij centrum,gaanwe gaan zeker wee

Hilco Flinkert, 4-4-2017
      • Activiteiten10
      • Onderkomen10

Alles was perfect mooie suite met veel kastruimte. Verder geen op of aanmerkingen.
      Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Strandplevier Suites scoort een 9 uit 10 op basis van 25 reviews.