7,8

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Kustpark Texel**** bij :

1157 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

Prettig verblijf

Ria en Rinus, 15-8-2017
  • Onderkomen7

Prima huisje. Wat gedateerd. Voldoende ruimte zowel binnen als buiten.

Helaas niet parkeren bij het huisje. Zwembad is leuk met golfslagbad.

Geen gebruik van restaurant gemaakt dus daar weet ik niets van.

Mogelijkheden op Texel heel divers. We hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie ligging

Vera, 13-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk park op een prachtige plek. In de omgeving is er veel te doen. Erg mooi huisje, jammer van de vieze vloeren en deuren. Het huisje was niet goedkoop maar wel erg mooi. (Schilpbanck)

Park was netjes, zwembad was redelijk maar voor ons dochtertje van 1 jaar was er alleen een kikkerbadje en verder niks. Het kikkerbadje was ook erg vies, er dreven stukjes brood in en er lag zand op de bodem. Terwijl wij s morgens de eerste waren in het kikkerbadje, dus was niet schoongemaakt.

Prachtige villa's

Fam kuiper, 11-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

De villa's zijn prachtig en van alle comfort voorzien. Ook het strand is vlakbij en genoeg vermaak. Echter in het park missen ze nog het een en ander aan kindvriendelijkheid. Weinig speeltuintjes. En degene die er zijn hebben een omrastering met paaltjes en staaldraad op keelhoogte ( onze kids zijn 1/5/6 jaar ), ook redelijk wat honden gezien die hun behoefte doen op de stukjes gras voor de villa's, was wij onbegrijpelijk vinden. Animatie team is niet echt een aanrader, koos konijn komt met een karretje langs de huisjes savonds zodat je er achter aan kan gaan, maar die gaat zo snel en hard dat je geen mogelijkheid hebt om überhaupt aan te haken. Al met al een prachtige vakantie op een mooi eiland. Mooie villa met alle gemakken, alleen wat kleine minpunten.

Super leuk!!

Oomen, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Een park wat mega kindvriendelijk is!

Fietsen meenemen of huren is wel aan te raden.

Gereisd familie in juli 2017

Prima park, het chalet was onder de maat

Conny, 8-8-2017
  • Onderkomen6

Ligging van het park is goed, heel kindvriendelijk. Voldoende activiteiten.

De accommodatie was niet top. Niet passende stoelen bij de eettafel, waardoor ze er niet onder schoven. Wc-bril met schade, roestige CV radiator, een TV uit het jaar nul. Hierdoor was de verhouding prijs/ kwaliteit niet goed.

Carel Schrier,

Bedankt voor de review, Conny! Goed dat u de tips door geeft aan ons, zo kunnen wij onze kwaliteit verder verbeteren. Fijn dat het park en de ligging, evenals de kindvriendelijkheid goed is bevallen!

Graag tot ziens, groetjes van Richard

Supervakantie!

Fam koelewijn, 7-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Texel is top! Vlakbij de Koog, alles op fietsafstand, goede service.
Carel Schrier,

Bedankt voor jullie mooie review, familie Koelewijn! De omgeving is inderdaad erg leuk en afwisselend.

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Texel is de moeite waard. Het park ook.

J. de Bruijn, 6-8-2017
  • Onderkomen8

Goed, het betreffende huis wat we hadden. Mogelijkheid tot zwemmen, mini markt, Verse broodjes 's ochtends, mogelijkheid tot eten aldaar. Niet, het is handig dat je je auto bij het huis mag parkeren maar het is een park waar toch wel veel gelopen, gefietst word. Veel jonge kinderen. Het zwembad is mooi groot en top voor kinderen met het diploma vooral. Voor de kleinste was er weinig. klein plons badje met niets erbij.
Carel Schrier,

Bedankt voor de review! We nemen de tips ter harte en zullen kijken wat we onder andere nog voor de kleinsten in het zwembad kunnen doen.

Fijn dat jullie ook veel positieve punten hebben ervaren, wij gaan er voor om de volgende keer het nog beter te doen!

Groetjes van Richard

Leuk park, maar ja, de schoonmaak...

Martijn, 6-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Chalet wordt niet echt schoongemaakt. Toilet niet fris, kleverige kastjes, zeepresten op wastafel etc. Slechte eerste indruk. Speeltuin met 2 wipkippen is ook wat armetierig. De locatie is goed, we hebben ons zeker vermaakt. Toch de indruk dat Roompot denkt: de mensen zullen toch wel blijven komen. Jammer.
Carel Schrier,

Jammer om te vernemen dat er niet aan jullie verwachtingen is voldaan! Het is uiteraard de bedoeling dat een accommodatie schoon is bij aankomst. We zullen het doorgeven aan de verantwoordelijke personen op het park, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Fijn om te lezen dat het verblijf verder wel naar wens is geweest. De omgeving is zeker de moeite waard!

Groetjes van Richard

Een prachtig park met gaaf zwembad vlakbij zee

Krista van den Boogaart, 5-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hadden een akelig duur, maar o zo heerlijk huis (type Schilpbanck). Mooi, fris, schoon, ruim voorzien van alles wat je nodig hebt. Een prachtig onderhouden tuin. Op fietsafstand van zee. De gehuurde fietsen van Roompot waren ook prima. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk. 's Ochtends verse broodjes. En een zwembad met alles erop en eraan: snelle glijbaan, stroomversnelling, golfslagbad. De kinderen wilden er iedere dag wel heen. Eén minpuntje was de zeer matige kwaliteit van het avondeten dat we op de dag van aankomst hadden genuttigd op het park. Alhoewel de kinderen de pizza heerlijk vonden. (Maar ja, ooit een kind gevonden dat geen pizza lust...)
Carel Schrier,

Wat fijn dat jullie verblijf zo goed naar wens is verlopen! We staan natuurlijk altijd klaar voor onze gasten, fijn dat jullie het verblijf bij Kustpark Texel dan ook als klantvriendelijke hebben ervaren!

Bedankt voor de tip over het restaurant. We geven het door en bekijken hoe het nog beter kan!

Graag tot ziens! Groetjes van Richard

Texel geweldig, chalet echt slecht.

Flowy, 4-8-2017
  • Onderkomen1

Zoals in de vorige reviews ook bij ons zeer slecht hygiëne. Heb eerst zelf huisje schoongemaakt.

Alle deuren vloer keuken.

Daarnaast is het huisje ernstig gedateerd.

Je durft bijna geen raampje te openen bang dat het sluitwerk afbreekt. Gordijnen schuiven niet goed in de rails. Dus bang dat je gordijnen stuk trekt.

Heel oude douchewand ziet er vies uit.

Vloer oud en versleten.

Meubilair te oud en ook vies.

Alle muren zijn beschadigd.

TV van 20 jaar geleden.

En dat voor deze prijs!

Jammer roompot dat jullie dit acceptable vinden om te verhuren.

Dit is niet de eerste keer dat dit beschreven wordt.

Wanneer gaat dit verbeteren?

Wij komen graag bij kustpark Texel.

Na deze ervaring niet meer.

Erg jammer.

Carel Schrier,

Wat jammer dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Wij zullen de bemerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan gegeven kan worden.

Gelukkig hebben jullie wel kunnen genieten van de omgeving. Wij pakken de klachten op en gaan zoeken naar een passende oplossing, zodat verblijven in de toekomst nog meer naar wens zullen zijn. Graag tot ziens bij Kustpark Texel of één van onze andere Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.76 uit 10 op basis van 1176 reviews.