Vakantiepark Roompot Kustpark Texel ****

Scheepers, 13-10-2017

Wij zaten in chalet nr 80

mooi gelegen je liep zo

het bos in .

Wij hebben er erg van genoten .

Alleen wat in het begin jammer was

dat ze door onze tuin

met de fiets kwamen .

is gelukkig maar drie keer gebeurt maar dat is eigelijk al te veel.

De bank was wat laag moeilijk uit komen maar door de kussen van de ander stoel boven op te leggen ging het goed.

We hebben op het park gegeten en onze stoelen waren versierd met ballonnen.

Verder hebben we heerlijk genoten vond het een gezellig chalet.

Gereisd met partner in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2017

Hartelijk dank voor jullie review!

Het beste kun je tijdens het verblijf melden dat er overlast is. Wij begrijpen heel goed dat het niet wordt gewaardeerd als er fietsers in de tuin komen. Wij zullen de tips doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

helemaal top

Netty, 4-10-2017
  • Onderkomen10

bij aankomst was het huisje schoon! het zag er goed en verzorgd uit. wij hebben in het huisje goed kunnen genieten van de rust. ook hebben wij gebruik gemaakt van het zwembad. temperatuur was wel een beetje koud als je uit het water komt. wij hebben ook gebruik gemaakt van het restaurant.. vriendelijk personeel en lekker eten. beter dan verwacht! verder zijn we nog even in de koog geweest.. tot te volgende keer!
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat u zo genoten heeft van uw verblijf op dit park en zien u graag nogmaals terug! De tip betreffende de water temperatuur gaan wij doorgeven!

gedateerd

K. Verhorst, 29-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

We zaten met 2 stellen in 2 geschakelde huisjes. De ligging was goed. De huisjes zijn op zichzelf ook goed, maar zeer gedateerd. De douchecabine was verroest evenals de verwarming. En ook de tv is uit het jaar 0. Niet alle matrassen waren even goed. Er was er zeker 1 bij, die helemaal doorgezakt was.Ook was niet al het serviesgoed aanwezig en ontbreekt er ( in beide huisjes) een flessenopener. En schoon is anders, Vieze lichtknopjes, bestekladen en servies, ramen, deuren. En in het het huisjes van onze buren lag nog het vieze beddengoed van de vorige gasten. Controle ? Het waren rookvrije huisjes, maar ze stonken naar rook en om het huis lagen ladingen peuken. Er waren veel te weinig bagagewagentjes aanwezig. En de tijden dat het zwembad open is voor gasten van het park is wel erg weinig.
Gereisd met vrienden in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Wij zullen de punten die u aangeeft doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Heeft u ter plaatse hier ook een melding van gemaakt? Wij hopen dat u verder wel een goed verblijf heeft gehad. En begroeten u graag nogmaals op één van onze parken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Kustpark Texel bij:

Prima park in geweldige omgeving.

Carole, 25-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Bewegwijzering mag wat beter op het park maar eenmaal onze chalet nr 115 gevonden konden we dichtbij parkeren. Met de bagage kar ideaal je spulletjes naar de accommodatie rijden! Chalet staat op een kleine ruimte en is omringd met veel struiken. Chalet was prima en netjes onderhouden.Helaas was er geen schoonmaak controle geweest en hadden de vorige huurders de vaat zo nat en vies in de kast " gegooid". Verder ontbrak er een informatie map in de chalet.Echt een minpunt is de enorme hoeveelheid katten die overal hun behoeften doen en dat ruik je behoorlijk als je buiten zit te eten. Park ligt geweldig alles is makkelijk te bereiken. Zwembad is ruim en leuk vertoeven voor een middagje. Aanraders: robbentocht, strandpaal 17 voor een warme chocolademelk en Kaap Noord voor een hapje eten. Wij hebben een geweldig weekend gehad en komen zeker een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Wij gaan de punten die u aangeeft betreffende de schoonmaak en de loslopende katten doorgeven aan de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan kan worden besteed. Fijn dat u verder een goed verblijf heeft gehad en heeft genoten van de omgeving.

Groeten Marcia

Perfecte ligging om van alles te ondernemen

Gerda, 23-9-2017
  • Activiteiten6

De ligging was perfect

De zwembad openingstijden waren minder. Ook 'savonds wat halen bijv een ijsje was al om 20.30 uur gesloten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Bedankt voor jullie feedback op de openingstijden!

Wij zullen bekijken hoe we dit nog verder kunnen verbeteren:)

Graag tot de volgende keer!

fijne fiets en wandelroutes

Fam de Mooij, 22-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

vergeet geen parkeerkaart aan te schaffen,

was ons niet verteld

verder alles oke

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-9-2017

Fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf.

Wij zullen kijken hoe de informatie voorziening verder verbeterd kan worden, zodat dit nog duidelijker is.

Graag tot de volgende keer!

Heel fijn, mooi park

Dick, 22-9-2017
  • Onderkomen9

Wel jammer dat er weinig karren waren voor transport bagage naar chalet.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-9-2017

Bedankt voor de tip! We zullen dit doorgeven aan de betreffende personen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

Groetjes van Richard

Mooi park en mooie ligging

Fam D, 17-9-2017
  • Onderkomen8

Mooi park en gunstige ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Genieten van de prachtige natuur, maar ook de diverse musea en andere bezienswaardigheden.

Bedankt voor je review.

Er is in en om het park veel te zien en te beleven .

Fijn dat jullie verblijf zo naar tevredenheid verlopen is

Graag tot ziens op een van onze Roompot parken

Gewoon leuk

Geale Kuperus, 11-9-2017
  • Onderkomen8

Slechte bewegwijzering, binnen en buiten het park
Gereisd met vrienden in september 2017

Bedankt voor je bericht.

Wij zullen je opmerkingen doorgeven en de mogelijkheden tot verbeteren bespreken.

Wij hopen dat de rest van jullie verblijf wel geheel naar wens verlopen is.

Graag tot ziens !!

Was geweldig

Jaap S., 11-9-2017

Plek om fietsen te stallen en bagagewagentje om spullen naar chalet te brengen

Bedankt voor je review.

Wij zullen je opmerking intern bespreken zodat er naar gekeken kan worden .

Graag tot ziens !!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Kustpark Texel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.74 uit 10 op basis van 1194 reviews.