Camping Rhoon ***

7,1

11 reviews over Camping Rhoon in het Nederlands

Niet weer.

Monteverdi, 18-9-2017

Camping houdster niet altijd vriendelijk. Toiletten redelijk schoon maar de douches niet schoon.

Zelf geen kinderen of hond maar het klopt dat de honden uitlaatplaats ook de kinder speelplek is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Laat te wensen over

Marja, 30-8-2017

Plaatsen aardig. Eigenares gemaakt aardig. Badhok lijkt schoon maar als je kritisch kijkt is het vies. Nee wij nooit meer.
Gereisd anders in januari 2017

Prachtige camping, voor hehaling vatbaar.

Jan en Ina, 28-8-2017

Mooie, goed onderhouden camping, ruime plaatsen, zeer goed onderhouden sanitaire voorzieningen, mooi uitzicht op de parachutespingers bij het vliegveld.

Dit is een mooie camping voor de senior kampeerder, die vanuit deze camping tochtjes per fiets of auto over het eiland wil maken.Wij hebben meerdere boerderij campings bezocht, maar deze spingt er in positieve zin tussenuit. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

Elk jaar weer

Fam.kanter, 26-8-2017

Mooie camping altijd gezellig
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuke camping

...., 25-8-2017

we werden netjes en vriendelijk ontvangen, we werden binnen gevraagd en kregen een kopje koffie aangeboden. daarna netjes naar de plek geleid en kregen we een rondleiding over de camping en het toiletgebouw.

toiletgebouw netjes en schoon, als het vies is word het vaker schoongemaakt en word het ook goed in de gaten gehouden.

de eigenaresse van de camping komt elke dag even een rondje om met iedereen een praatje te maken en om te vragen of alles naar wens is. (wat ik lees bij de eerdere recensies dat de eigenaresse roddelt is ons niet opgevallen en word ook niet gedaan naar ons weten!)

wij hebben het prima naar ons zin gehad en komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een keer maar nooit weer.

Frans Prins, 12-8-2017

Sanitair ziet er netjes uit maar had schoner mogen zijn. Waar onze kinderen spelen is ook de honden uitlaatplaats.

Verder is de camping beheerster erg kieskeurig naar wie ze toegaat. Ze roddelt. En je hebt een gevoel van kliek vorming op de camping. We hebben genoten van het mooie Texel maar volgend jaar echt een andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Mooie ruime plaatsen en mooi sanitair

De sietskes, 7-7-2016

Sanitair uitstekend en schoon
Gereisd met partner in juli 2016

Matige camping

Gast, 25-9-2015

Camping is in verhouding met gelijk soortige camping erg duur.

Wel ruime plaatsen.

Camping beheerster lijkt heel aardig , maar klets over iedereen, niet erg aardig dus.

Haar gedrag verandert gelijk met het weer.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuke camping midden op texel

Sander, 28-7-2015

We hebben hier net tien dagen gestaan. We werden zeer gastvrij ontvangen met een kopje koffie en drinken voor onze meiden ( 5,8 en 10 jaar)

We stonden ergens voor op de camping in een hoek beschut door gebouwtjes en struiken. Wat erg fijn was aangezien we met de juli storm te maken kregen.

De plaatsen zijn erg ruim en je fiets kun je in de droge schuur stallen.

De eigenaars Nico en Marleen komen geregeld langs voor een leuk praatje. Zelfs de kinderen kregen een kleurboek tijdens het verblijf . De kinderen vermaakten zich met de trapskelters en de trampoline ( 1 stuks )

De auto stal je buiten de camping en het terrein is dan ook auto vrij. Wat een mooi pluspunt is.

De wc/ douche zijn netjes schoon. De douches zijn heerlijk en je kunt ze zo warm zetten als je wilt. Het enige nadeel is dat de wc in dezelfde ruimte is en je kunt horen/ ruiken wat er op de wc gebeurt. De eigenaars zijn heel erg gastvrij en behulpzaam

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Niets meer dan een camping...

Annoniem, 6-8-2012

Afgelopen weekend op deze camping doorgebracht. Alles zag er goed uit en het welkom was hartelijk en persoonlijk. Alle broodnodige faciliteiten waren aanwezig. Als snel merkte we dat een grote groep vaste staanders een hechte band vormen en hiermee de camping domineren, als outsider kent en spreek iedereen meteen over je en wordt je goed in de gaten gehouden. De bazin van de camping was vriendelijk maar praatte wel over "andere gasten" wat mijn inziens niet professioneel is.

Wij kwamen enkel met een klein tentje en hadden geen stroom nodig, toch betaalde we het zelfde tarief als iemand een grote caravan, stroom, 3 voortenten enz, wat vreemd is. Dit maakt de camping vrij duur.

Even een wandeling naar het strand is niet te doen.

Al met al een camping die kleinschalig en verzorgd is, maar wel overdreven persoonlijk. Niet dat wij ons geërgerd hebben of het "niet naar onze zin hebben gehad," maar volgende keer wel een andere camping.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhoon in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhoon scoort een 7.12 uit 10 op basis van 12 reviews.