6,8

Matig

6 reviews over Camping Rhoon in het Nederlands

Een keer maar nooit weer.

Frans Prins, 12-8-2017

Sanitair ziet er netjes uit maar had schoner mogen zijn. Waar onze kinderen spelen is ook de honden uitlaatplaats.

Verder is de camping beheerster erg kieskeurig naar wie ze toegaat. Ze roddelt. En je hebt een gevoel van kliek vorming op de camping. We hebben genoten van het mooie Texel maar volgend jaar echt een andere camping.

Gereisd familie in januari 2017

Mooie ruime plaatsen en mooi sanitair

De sietskes, 7-7-2016

Sanitair uitstekend en schoon
Gereisd met partner in juli 2016

Matige camping

Gast, 25-9-2015

Camping is in verhouding met gelijk soortige camping erg duur.

Wel ruime plaatsen.

Camping beheerster lijkt heel aardig , maar klets over iedereen, niet erg aardig dus.

Haar gedrag verandert gelijk met het weer.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Leuke camping midden op texel

Sander, 28-7-2015

We hebben hier net tien dagen gestaan. We werden zeer gastvrij ontvangen met een kopje koffie en drinken voor onze meiden ( 5,8 en 10 jaar)

We stonden ergens voor op de camping in een hoek beschut door gebouwtjes en struiken. Wat erg fijn was aangezien we met de juli storm te maken kregen.

De plaatsen zijn erg ruim en je fiets kun je in de droge schuur stallen.

De eigenaars Nico en Marleen komen geregeld langs voor een leuk praatje. Zelfs de kinderen kregen een kleurboek tijdens het verblijf . De kinderen vermaakten zich met de trapskelters en de trampoline ( 1 stuks )

De auto stal je buiten de camping en het terrein is dan ook auto vrij. Wat een mooi pluspunt is.

De wc/ douche zijn netjes schoon. De douches zijn heerlijk en je kunt ze zo warm zetten als je wilt. Het enige nadeel is dat de wc in dezelfde ruimte is en je kunt horen/ ruiken wat er op de wc gebeurt. De eigenaars zijn heel erg gastvrij en behulpzaam

Gereisd familie in juli 2015

Niets meer dan een camping...

Annoniem, 6-8-2012

Afgelopen weekend op deze camping doorgebracht. Alles zag er goed uit en het welkom was hartelijk en persoonlijk. Alle broodnodige faciliteiten waren aanwezig. Als snel merkte we dat een grote groep vaste staanders een hechte band vormen en hiermee de camping domineren, als outsider kent en spreek iedereen meteen over je en wordt je goed in de gaten gehouden. De bazin van de camping was vriendelijk maar praatte wel over "andere gasten" wat mijn inziens niet professioneel is.

Wij kwamen enkel met een klein tentje en hadden geen stroom nodig, toch betaalde we het zelfde tarief als iemand een grote caravan, stroom, 3 voortenten enz, wat vreemd is. Dit maakt de camping vrij duur.

Even een wandeling naar het strand is niet te doen.

Al met al een camping die kleinschalig en verzorgd is, maar wel overdreven persoonlijk. Niet dat wij ons geërgerd hebben of het "niet naar onze zin hebben gehad," maar volgende keer wel een andere camping.

Gereisd met partner in augustus 2012

Wat een heerlijke camping

Hans, 3-9-2011

Prachtige boerencamping op Texel. Héél schoon sanitair! Magnetron, wasmachine en koelkast aanwezig. Grote plaatsen met stroom. Gewoon alles wat je nodig hebt. Familie Zegers is bijzonder gastvrij en gezellig. Prachtige velden en de kinderen hebben werkelijk alle ruimte. Twee grote trampoline's zijn aanwezig en een sport/speelveldje. Dit is meer dan een 'boeren'camping;, een volwaardige camping op het erf van de boer. Maar dan met de gezelligheid van een kleine camping. We hebben hier een heerlijke tijd gehad!
Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhoon in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhoon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhoon scoort een 6.77 uit 10 op basis van 6 reviews.